Ivermectine

Dank je Fries Foar Frijhiid.
Interessante artikelen, alleen omschrijven beide artikelen niet dat Iver/Avermectine door de BBB komt.

bestnootropicsnow
Het eerste artikel, van bestnootropicsnow omschrijft non-GABA & GABA-derivaten supplementen waarvan sommigen de BBB kunnen doorkomen. Het omschrijft niets over Iver/Avermectine. Sommige medicijnen komen wel de BBB door, anderen niet, daar zijn ze dan ook qua werking op ingericht.

PubMed
Het PubMed artikel beschrijft een interessant dubbel (ogenschijnlijk tegenstrijdig) effect van Avermectine op GABA van ratten, maar deze proef is in een celcultuur (petrischaaltje) gedaan, waar geen BBB tussen zit :)

Tot nu toe zijn er alleen aanwijzingen dat zich juist problemen voordoen in gevallen dat Ivermectine de BBB door komt (zie verwijzingen in eerdere post)

Maar ook concreet zoals in Afrika, in Cameroon en DR of Congo, waar mensen neurologische schade hebben opgelopen door Ivermectine, waar de specifieke infectie/parasiet de BBB (via een regulerend gen, als ik het goed begrijp) heeft aangetast waardoor Ivermectine de BBB kon doordringen.


Bekijk bijlage 3220

Even voor de duidelijkheid; ik ben 100% on-board m.b.t. Ivermectine. Ik geloof, op basis van alle studies die er zijn gedaan en doktersverklaringen die ik heb gezien dat het werkt tegen het (vermeende) coronavirus en dat er ook goede resultaten worden gehaald bij mensen die bijwerkingen van vaccins hebben.

Maar, het verhaal over de regulering van GABA, dat ziet er wat mij betreft niet heel aannemelijk uit op basis van de info zover. Zijn er nog andere artikelen wellicht?
vermectin has been approved as an anti-helminthic [15]. It is a selective positive allosteric modulator at the glutamate-gated chloride channels found in nematodes and insects and acts by binding to these channels leading to chloride ion influx causing hyperpolarization of the cell and hence, dysfunction [16]. However, at higher concentrations, Ivermectin can also bind to host GABA receptors only when the blood-brain barrier (BBB) is “leaky”. This is not the case in healthy human beings with an intact BBB as the drug is “excluded” by a p-glycoprotein drug pump (MDR-1).
 
Als ik mijn volgende ontvang is dit het plan :
Ivermec 5d 4pastillas
Norit 2d
Panacur 3d
Avermect 5d
Norit 2d
Mezab... 3d
Ivermect 5d
Norit 2d
Konil 3d
Avermect 5d
Norit 2d
In total 37dagen, mss wat lang en na elke 10d, 4d rust is mss beter
Afgewerkt (smorgens op nuchtere maag)
Weeg trouwens ca64/65kg

Nu is het volgende plan, weekdagen 3xIVM, weekend actieve carbon, 3xAVM volgende week en zo verder gedurende september, tijdens maaltijd (ontbijt : 1/2l rauwe geitemelk, 4 rauwe eieren, 1 banaan en ca 60gr biologische havermout)
 
Oh, intussen heeft Roli gereageerd. Hij was bestelling verloren en gaat nieuwe versturen, ik wacht op bevestiging en track/trace code.
 
Dank je Fries Foar Frijhiid.
Interessante artikelen, alleen omschrijven beide artikelen niet dat Iver/Avermectine door de BBB komt.

bestnootropicsnow
Het eerste artikel, van bestnootropicsnow omschrijft non-GABA & GABA-derivaten supplementen waarvan sommigen de BBB kunnen doorkomen. Het omschrijft niets over Iver/Avermectine. Sommige medicijnen komen wel de BBB door, anderen niet, daar zijn ze dan ook qua werking op ingericht.

PubMed
Het PubMed artikel beschrijft een interessant dubbel (ogenschijnlijk tegenstrijdig) effect van Avermectine op GABA van ratten, maar deze proef is in een celcultuur (petrischaaltje) gedaan, waar geen BBB tussen zit :)

Tot nu toe zijn er alleen aanwijzingen dat zich juist problemen voordoen in gevallen dat Ivermectine de BBB door komt (zie verwijzingen in eerdere post)

Maar ook concreet zoals in Afrika, in Cameroon en DR of Congo, waar mensen neurologische schade hebben opgelopen door Ivermectine, waar de specifieke infectie/parasiet de BBB (via een regulerend gen, als ik het goed begrijp) heeft aangetast waardoor Ivermectine de BBB kon doordringen.


Bekijk bijlage 3220

Even voor de duidelijkheid; ik ben 100% on-board m.b.t. Ivermectine. Ik geloof, op basis van alle studies die er zijn gedaan en doktersverklaringen die ik heb gezien dat het werkt tegen het (vermeende) coronavirus en dat er ook goede resultaten worden gehaald bij mensen die bijwerkingen van vaccins hebben.

Maar, het verhaal over de regulering van GABA, dat ziet er wat mij betreft niet heel aannemelijk uit op basis van de info zover. Zijn er nog andere artikelen wellicht?
Lees vanaf hier en verder:


Mike
 
vermectin has been approved as an anti-helminthic [15]. It is a selective positive allosteric modulator at the glutamate-gated chloride channels found in nematodes and insects and acts by binding to these channels leading to chloride ion influx causing hyperpolarization of the cell and hence, dysfunction [16]. However, at higher concentrations, Ivermectin can also bind to host GABA receptors only when the blood-brain barrier (BBB) is “leaky”. This is not the case in healthy human beings with an intact BBB as the drug is “excluded” by a p-glycoprotein drug pump (MDR-1).
Interessant:
In het hoofdstuk over de rol van IVM bij sars-cov-2:
Level 3: Action as an Ionophore
Mijn vermoeden dat IVM een ionofoor is wordt zodoende bevestigd. Er wordt niet benoemd waarvoor IVM de ionofoor.
 
Hoi hoi, ik was vanavond ook bij de lezing in Vlodrop . Ik zag toen nog de banner bovenin met : deelnemen aan de revolutie oid, maar ik zie idd dat deze nu verdwenen is ...Roli, helluppp 🕺🎶💃🏿
Hoi Smiek...inmiddels heb ik de link ontvangen en.....bestelling geplaatst
 
vermectin has been approved as an anti-helminthic [15]. It is a selective positive allosteric modulator at the glutamate-gated chloride channels found in nematodes and insects and acts by binding to these channels leading to chloride ion influx causing hyperpolarization of the cell and hence, dysfunction [16]. However, at higher concentrations, Ivermectin can also bind to host GABA receptors only when the blood-brain barrier (BBB) is “leaky”. This is not the case in healthy human beings with an intact BBB as the drug is “excluded” by a p-glycoprotein drug pump (MDR-1).

Precies, alleen voor de "lekkende" individuen onder ons 😋 maar niet als je gezond bent.
@fatsnotbad wellicht iets om in gedachten te houden voor je toespraken, het GABA regulerende deel achterwege te laten omdat dat deel nog speculatief is (opname glutamaat, precursor van GABA, et cetera).
 
Laatst bewerkt:
Precies, alleen voor de "lekkende" individuen onder ons 😋 maar niet als je gezond bent.
@fatsnotbad wellicht iets om in gedachten te houden voor je toespraken, het GABA regulerende deel achterwege te laten omdat dat deel nog speculatief is (opname glutamaat, precursor van GABA, et cetera).
Hier schreef ik over deze studie, het GABA-gedeelte is (deels) indirect, o.a. via autofagie, het recyclen van een cel.
 
Hier schreef ik over deze studie, het GABA-gedeelte is (deels) indirect, o.a. via autofagie, het recyclen van een cel.
Ik klikte bovenstaande link aan en vond daaronder het volgende bericht.
Dat is opnieuw zeer interessant, want ik kan veel beter zonder voedsel sinds ik dit spul slik en krijg soortgelijke signalen via dit forum en daarbuiten ook van anderen!

Mike

Ik loop achter zie ik, want had dit nog niet gelezen.

Inderdaad valt ons ook op dat we minderen eten, alleen vraag ik me af of dit wel goed is. Daar kom ik dus met het eerder genoemde bijnier verhaal. Is het niet zo dat je hier het risico loopt je bijnieren [verder] uit te putten?
Het komt op mij over als een soort van oppepper waarvan je later de klap krijgt in de vorm van vermoeidheid. Na een paar dagen komt de man met de hamer merk ik.
 
Hier schreef ik over deze studie, het GABA-gedeelte is (deels) indirect, o.a. via autofagie, het recyclen van een cel.
Interessant! Dit artikel beeldt het proces ook uit;

Ivermectin induces autophagy-mediated cell death through the AKT/mTOR signaling pathway in glioma cells

Ik vind de link: Ivermectine > mTOR signaling > GABA signaling nog wel lastig om er de conclusie aan te verbinden dat Ivermectine GABA reguleert / verhoogt. Maar misschien door mijn gebrek aan kennis, want ik lees hieronder

1630696777400.png

Even doorlopend:

1. ...disruption of MTOR...autistic-like abnormalities
Mijn vertaling: Verstoring van MTOR geeft dit effect.

2. .. autophagy deficiency > wordt hier nu bedoeld het deficiency/tekort dat het proces van autophagy op gang brengt? Of spreken ze over een deficiency/tekort aan (het proces van) autophagy zélf?

3. ... GABA receptor function of GABARAP family proteins was compromised (= impairment/beschadiging) as they became sequestered by (separated/binded?)... due to autophagy deficiency.

Ik word daar niet helemaal wijs uit. @JulianB weet jij wat voor soort link hierin omschreven wordt, wat dit (indirecte) mechanisme dan tot gevolg heeft?
 
Interessant! Dit artikel beeldt het proces ook uit;

Ivermectin induces autophagy-mediated cell death through the AKT/mTOR signaling pathway in glioma cells

Ik vind de link: Ivermectine > mTOR signaling > GABA signaling nog wel lastig om er de conclusie aan te verbinden dat Ivermectine GABA reguleert / verhoogt. Maar misschien door mijn gebrek aan kennis, want ik lees hieronder

Bekijk bijlage 3225

Even doorlopend:

1. ...disruption of MTOR...autistic-like abnormalities
Mijn vertaling: Verstoring van MTOR geeft dit effect.

2. .. autophagy deficiency > wordt hier nu bedoeld het deficiency/tekort dat het proces van autophagy op gang brengt? Of spreken ze over een deficiency/tekort aan (het proces van) autophagy zélf?

3. ... GABA receptor function of GABARAP family proteins was compromised (= impairment/beschadiging) as they became sequestered by (separated/binded?)... due to autophagy deficiency.

Ik word daar niet helemaal wijs uit. @JulianB weet jij wat voor soort link hierin omschreven wordt, wat dit (indirecte) mechanisme dan tot gevolg heeft?
Leuk een nieuwe speurneus!
We praten even verder in het andere topic, goed?
 
Ik zet hem ook nog maar even hierneer

@viruswaarheid @viruswaarheid

Viruswaarheid Weekoverzicht vrijdag 3 september 2021
www.pscp.tv
www.pscp.tv
Op ongeveer minuut 31 gaat het over ivermectine voor schapen en dat het gewoon werkt voor mensen. Het heeft de nobelprijs gekregen.

Dorothé
 
Precies, alleen voor de "lekkende" individuen onder ons 😋 maar niet als je gezond bent.
@fatsnotbad wellicht iets om in gedachten te houden voor je toespraken, het GABA regulerende deel achterwege te laten omdat dat deel nog speculatief is (opname
Niet te snel. Misschien probeert Nature ons te laten sluimeren.

Kan theoretisch gezien. Maar peer-review werk ook vaak wél goed... Heb hier net wat over de BBB geschreven
 
Afgewerkt (smorgens op nuchtere maag)
Weeg trouwens ca64/65kg

Nu is het volgende plan, weekdagen 3xIVM, weekend actieve carbon, 3xAVM volgende week en zo verder gedurende september, tijdens maaltijd (ontbijt : 1/2l rauwe geitemelk, 4 rauwe eieren, 1 banaan en ca 60gr biologische havermout)
ik zou wel oppassen met het veelvuldig eten van het eiwit van 4 rauwe eieren, dit kan wel allergische reacties veroorzaken (eigen ervaring)
 
Ik klikte bovenstaande link aan en vond daaronder het volgende bericht.


Ik loop achter zie ik, want had dit nog niet gelezen.

Inderdaad valt ons ook op dat we minderen eten, alleen vraag ik me af of dit wel goed is. Daar kom ik dus met het eerder genoemde bijnier verhaal. Is het niet zo dat je hier het risico loopt je bijnieren [verder] uit te putten?
Het komt op mij over als een soort van oppepper waarvan je later de klap krijgt in de vorm van vermoeidheid. Na een paar dagen komt de man met de hamer merk ik.
Nergens last van, speak for yourself want ik krijg er alleen maar meer energie van.

Mike
 
Een beetje dimmen he. Er is hier bij mij helenaal geen volgevreten negatieve attitude. Heb enkel geconstateerd dat er een antwoord beloofd wered en die belofte niet na werd gekomen, en blijkbaar niet bij mij alleen. Als ie door hier op het forum meer werk heeft gekregen, had ie dit ook moeten voorzien en bv kunnen zeggen : een antwoord binnen x-aantal dagen. Dat is heel simpel en respectvol naar klant toe..
En wat dat dankbaar zijn betreft, dat heb ik nooit tegengesproken..
Ik wacht verder af en prettige dag nog verder.
Het spijt me echt, vanwege mijn fouten en onlangs omdat de links van andere verkopers zijn verwijderd, is mijn werklast ook toegenomen. Ik dacht dat dit product speciaal is en ik kan niemand vragen om ermee om te gaan. Ik kan alleen behandel het zelf en spreek het nu uit. Het bedrijf is strenger geworden en er zijn ook speciale kanalen teruggestuurd. Ik doe mijn best om aanpassingen te maken. Als er een probleem is met de bestelling van de partner op het forum, geef dan het bestelnummer, de winkelnaam en neem contact met mij op op het forum. Ik zal het zo snel mogelijk behandelen. De privélink die ik vandaag heb gemaakt, is ook geklaagd en verwijderd, verdrietig
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan