Ivermectine

Portugal en afleveren gaat niet zo goed meer samen blijkt.

Er zijn 2 zendingen IVM afgeleverd en sindsdien alleen maar problemen. De AVM wordt niet eens verstuurd vanuit China naar hier (wacht nu op annulering van de lopende order en zal dan met de EMS link van Roli een nieuwe order plaatsen)

Maar nu is ook mijn grotere order IVM niet afgeleverd. Wel in Portugal, maar lang leve de we doen maar een dotje CTT (de Portuguese PostNL versie). Ze zeggen gewoon doodleuk niet afgeleverd terwijl er hier altijd iemand thuis is. Bijzonder weer te noemen. Gelukkig snelle reactie van Daisy en ik heb mijn mail voor de CTT al weg. To be continued.

Sandra
 
Voor wie de vertaling van Roli niet goed heeft meegekregen:

AliExpress heeft ook de link van 2 dagen geleden die we achter de 2 banners hebben geplaatst helaas alweer verwijderd. De nieiwe link zal worden:


Kennelijk mogen de afbeeldingen van de potjes ook niet meer getoond worden. Je kunt nu kiezen voor iiiver en aaaver. Een goede verstaander...

Mike
 
Laatst bewerkt:
Nergens last van, speak for yourself want ik krijg er alleen maar meer energie van.

Mike
Als je mijn bericht goed zou lezen zou je zien dat ik voor mezelf spreek.

Moeten we hier ook al zwijgen over andere ervaringen? Lijkt me van niet.
 
Als je mijn bericht goed zou lezen zou je zien dat ik voor mezelf spreek.

Moeten we hier ook al zwijgen over andere ervaringen? Lijkt me van niet.
Waar had je de iver gekocht, roli of Daisy?
Ik zit laag in de dosering en 3 a4 uur na inname zo duf als de pest.
 
Terug in je mand, Kattekop.

Bekijk bijlage 3232

Mike
Oud wijsje joh.
Trek jij je lange tenen nu even in?

Kijk eens goed wat je schrijft en bedenk ook welke vraag je van mij niet beantwoord.
Als ik hier geen andere kant zou mogen belichten terwijl ik 'for myself' praat dan raad ik je van harte aan een blog te openen, zonder reactie mogelijkheid.

Pick your battles and pick your enemies. Koel jij eerst maar even af en bedenk dat er meerdere wegen naar Rome leiden.
 
Oud wijsje joh.
Trek jij je lange tenen nu even in?

Kijk eens goed wat je schrijft en bedenk ook welke vraag je van mij niet beantwoord.
Als ik hier geen andere kant zou mogen belichten terwijl ik 'for myself' praat dan raad ik je van harte aan een blog te openen, zonder reactie mogelijkheid.

Pick your battles and pick your enemies. Koel jij eerst maar even af en bedenk dat er meerdere wegen naar Rome leiden.
Dit katje heeft lange tenen. Heb ik iets voor:

550x598.jpg

Mike
 
Je bedoelt op corona?
Volgens mij komen vooral vlees en alleseters op de lijst voor. Heb nog geen soort gezien die van nature vegetariërs zijn. Wellicht over het hoofd gezien.
Trouwens als je een paardenfokker echt angst wil aanjagen, beginnen over rhinopneumie
Paarden die buiten lopen hebben er geen last van
 
Hmm :unsure:, ik denk dat het al lastiger begint te worden de Iver naar NL te krijgen.
Alles wat ik via de banner heb besteld staat nu bij "Air delivery fail"...
Nouja, ik wacht nog even af.
 
 
Ik krijg idd van Roli te horen dat nu ook zendingen naar NL worden geretourneerd. Binnenkort vrees ik dat alleen EMS voor 15 dollar (12-13 euro) nog een optie zal zijn. Nog steeds goed te doen en Roli heeft daar een connectie.

Mike
 
Ik krijg idd van Roli te horen dat nu ook zendingen naar NL worden geretourneerd. Binnenkort vrees ik dat alleen EMS voor 15 dollar (12-13 euro) nog een optie zal zijn. Nog steeds goed te doen en Roli heeft daar een connectie.

Mike
Yep, 2 leveringen retour:-(

Gelukkig zat in voorraad voor de komende winter
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210904-082632_AliExpress.jpg
    Screenshot_20210904-082632_AliExpress.jpg
    268,3 KB · Weergaven: 21
  • Screenshot_20210904-082550_AliExpress.jpg
    Screenshot_20210904-082550_AliExpress.jpg
    285,5 KB · Weergaven: 20

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.861
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan