Ivermectine

Die pillen zijn nog duur ook. Een vaccin is goedkoper. En je schijnt behoorlijke kansen op leverklachten te krijgen (zie studie uit Amerika)
 
Ik app bijna dagelijks en nu al 1.5 jaar over en weer met een vriend van me maar wij komen daar ook niet uit. Het lijkt wel of we compleet verschillende logica hebben. Lukt gewoon niet en ik herken dit ook bij jou.
Maar probeer het eens. Ik toon interesse in een gesprek dus give it a long shot!
 
Oke ik heb denk ik nu een groot deel gelezen. Ik probeer het helder te krijgen.
Er zijn heel veel meta studies over de vaccins. Ik ga niet met bronnen komen want die worden met wederbronnen afgeschoten. Ik ben alleen en enkel nieuwsgierig waarom ivermectine (na hydroxychloroquine waar je nu ook niets meer over hoort) de nieuwe heilige graal is. Terwijl jullie niet geloven in corona of virussen en bovendien een broertje dood hebben aan Big Pharma en alle Chinese malafide webwinkels.
Ik zou echt niet zomaar zonder het voorgeschreven te krijgen pillen bestellen viavia niet wetende wat er in zit tegen een virus waar ik niet in geloof.
Als je geen vaccin wil waarom dan wel pillen waarvan je niet weet wat er in zit via allerlei omslachtige wegen.
Ik geloof best dat het helpt maar op deze manier en de reden waarom? Het is een oprechte vraag. Ik ben geen trol en niet uit op ruzie maar gewoon pure interesse. Dit is toch een forum? Dat is hoor en wederhoor. Geen vraag met een wedervraag beantwoorden of met allerlei bronnen (sorry trouwens ik kan geen jargon Engels lezen) maar gewoon een persoonlijk antwoord: waarom slik je off-label tabletten via vage bronnen die evenzogoed van Big Pharma komen als je niet in corona gelooft?
Alle antwoorden op je vragen zijn te vinden hier op het forum dus blijkbaar heb je nog niet goed genoeg gelezen.
 
Ik zal 1 korte poging wagen:

Spike-eiwitten doden mitochondrien. Hietdoor wordt er onvoldoende ATP aangemaakt en staan je cellen in waakvlamstand en is er onvoldoende energie om celafval (dode mitochondrien, gifstoffen) op te ruimen en de ontstekingen die nodig zijn om de lichaamsvreemde s-eiwitten in lichaamsweefsel te bestrijden zijn niet krachtig genoeg (laaggradig). IVM/AVM ruimt de verstorende s-eiwitten op, waardoor de cellen weer volop 'aan' staan. IVM/AVM geneest niets, het bevordert het zelfgenezend vermogen van het lichaam waardoor het de kracht krijgt zichzelf te genezen. Het lijkt erop dat IVM/AVM selectief uitsluitend lichaamsvreemde eiwitten en schadelijke eiwitmutaties (denk aan kanker) aanpakt. Ook de schadelijke en potentieel dodelijke bloedklontering/bloedproppen (trombose) veroorzaakt door s-eiwitten wordt door IVM/AVM genezen of voorkomen. IVM/AVM is dan ook zowel profylactisch (voorkomend) als curatief (genezend). Kortom, dit is de peniciline van de 21e eeuw!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Alle antwoorden op je vragen zijn te vinden hier op het forum dus blijkbaar heb je nog niet goed genoeg gelezen.
Weet je wel hoe groot dit forum is. Ik kan idd niet alles in 1x lezen. Ik lees meestal andere draadjes. Maar je kan toch wel gewoon antwoord geven op mijn vraag? Zo ingewikkeld is het niet.
 
Ik zal 1 korte poging wagen:

Spike-eiwitten doden mitochondrien. Hietdoor wordt er onvoldoende ATP aangemaakt en staan je cellen in waakvlamstand en is er onvoldoende energie om celafval (dode mitochondrien, gifstoffen) op te ruimen en de ontstekingen die nodig zijn om de lichaamsvreemde s-eiwitten in lichaamsweefsel te bestrijden zijn niet krachtig genoeg (laaggradig). IVM/AVM ruimt de verstorende s-eiwitten op, waardoor de cellen weer volop 'aan' staan. IVM/AVM geneest niets, het bevordert het zelfgenezend vermogen van het lichaam waardoor het de kracht krijgt zichzelf te genezen. Het lijkt erop dat IVM/AVM selectief uitsluitend lichaamsvreemde en schadelijke eiwitmutaties (denk aan kanker) aanpakt. Ook de schadelijke en potentieel dodelijke bloedklontering/bloedproppen (trombose) veroorzaakt door s-eiwitten wordt door IVM/AVM genezen of voorkomen. IVM/AVM is dan ook zowel profylactisch (voorkomend) als curatief (genezend). Kortom, dit is de peniciline van de 21e eeuw!

Mike
Dank. Je bent arts begrijp ik. Dan wordt het duidelijker.
Wat me alleen zorgen baart: ik snap de helft niet maar ik ben duidelijk geen arts, is dat er staat: het lijkt erop dat.
Dat iets ergens op lijkt maakt het nog geen voldongen feit. Dat er in de ziekenhuizen vrijwel alleen ongevaccineerden liggen DAT is een feit. Dit niet.

Ik zie ook verder geen bron. Niet dat het uitmaakt want die schreeuwerige amerikaanse sites met allerlei epileptische aanval oproepende pop-ups maken voor mij hele wetenschappelijke onderzoeken niet ineens minder valide. Integendeel wil ik haast zeggen.
 
Dat is gemakzucht je wil de makkelijke weg en kant en klare antwoorden. Zo werkt het niet in het leven gebruik de zoekfunctie en informeer je zelf.
Deels gedaan en toen riep het dus deze vragen op. Dat is onderzoek doen. Dingen lezen en dan vragen stellen en het gesprek aangaan. Dat doen jullie toch ook? Het lijkt alleen enorm op eenrichtingsverkeer. Daarmee trek je toch geen kijkers? Je wil toch iets uitdragen? Doe dat dan op een manier dat het toegankelijk is en vriendelijk en leg dingen uit. Dat kan mensen misschien doen laten nadenken. Dit strijkt alleen maar tegen de haren in terwijl een gewoon huis-tuin-en-keuken antwoord waarom jij geen vaccin neemt en wel een niet wetenschappelijk getest medicijn van Big pharma tegen een niet bestaand virus. Daar hoef ik toch niet duizenden pagina's op een forum voor uit te kammen? Ik vraag jullie persoonlijke overweging geen moeilijke Engelse bronnen in jargon die ik toch niet snap. Dat zegt mij namelijk niks over jullie reden.
 
Ik ben geen arts. Voor iemand die al jaren meeleest weet je bar weinig overt mij. Er liggen momenteel vrijwel uitluitend GEVACCINEERDEN in het ziekenhuis. En als 'schreeuwerige' Amerikaanse sites het niet voor je doen kun je natuurlijk ook zelf op onderzoek uit gaan. Voor wat betreft je onvermogen om e.e a. goed te snappen, helaas verhoogt IVM/AVM de intelligentie niet.

Mike
 
Het lijkt alleen enorm op eenrichtingsverkeer.
Ja dat vind ik wel van jouw berichten. Jij vraagt en wij moeten antwoorden.
Ik heb ook gevraagd, maar jij wenst niet te antwoorden.
Mike heeft gevraagd, jij wenst niet te antwoorden.

Je bent hier gestuit op een forum bomvol informatie. Wat een geluk voor je. Maak er dankbaar gebruik van en lees, lees, lees.
 
Ik citeer even uit wij-van-wc-eend:

Stel, jij bent een boosaardige wereldoverheerser en jij wil een satanische depopulatie-agenda over de wereld uitrollen op een manier waarop niemand door heeft dat deze plaatsvindt. Je trekt hier zo’n 100 jaar voor uit. Je begint met de verspreiding van een modern bijgeloof, de ‘boze geesten’ van weleer worden nu een onzichtbaar en niet-bestaand ‘virus’ genoemd. Nu wek je de illusie van een zeer besmettelijk en potentieel dodelijk micro-organisme, waardoor je niet alleen de angst er goed in houdt maar tevens de redding moet komen van ‘experts’ in de ‘wetenschap’.

Als rechtgeaarde satanist heb je natuurlijk een obsessie met het ontcijferen van de genetische codes van alle levensvormen op aarde om daar vervolgens zo veel mogelijk mee te kunnen knoeien, teneinde Gods creaties te kunnen bespotten en vervormen. Via de grote chemische bedrijven die later Big Pharma vormden ben je inmiddels druk bezig om de lucht, het water en de bodem te vergiftigen, de drie belangrijkste bronnen van alle leven op aarde.

Mijn vraag blijft: Waarom zou iemand de aarde willen uitroeien? What is in it for them? En nogmaals: ivermectine is ook van Big pharma.

Ik snap ook niet dat de NPO de duivel is totdat ze wat zeggen dat wel in je straatje past. Ik vind de manier van schrijven op je site ook echt niet prettig lezen. Het komt zo kinderachtig en belerend en amateuristisch over. Ik kan er niks mee. Sorry.
 
Oke ik zal even terug naar de basis gaan. Wat willen jullie van mij weten?
Ik wil met alle liefde antwoord geven.
 
Hoelang zit Roli hier al op het forum? --> enkele dagen
Hoeveel mensen vragen zijn aandacht? --> veel
Hoeveel effort kost het om het te regelen dat mensen hun zending krijgen als postbedrijven en Ali X Press hem en ons tegen werken? --> veel

Houd op met die volgevreten negatieve attitude en wees eens dankbaar dat er mensen zijn die dit regelen. Zonder Mike en Roli hadden jullie het uit mogen zoeken. Als je het zelf beter kan en weet ga je gang. Ik wacht met smart af wie er opstaat om iedereen te voorzien van hetgeen men hier wilt.

Dit is precies waarom de wereld op dit moment naar kl*te gaat. Bah!
Een beetje dimmen he. Er is hier bij mij helenaal geen volgevreten negatieve attitude. Heb enkel geconstateerd dat er een antwoord beloofd wered en die belofte niet na werd gekomen, en blijkbaar niet bij mij alleen. Als ie door hier op het forum meer werk heeft gekregen, had ie dit ook moeten voorzien en bv kunnen zeggen : een antwoord binnen x-aantal dagen. Dat is heel simpel en respectvol naar klant toe..
En wat dat dankbaar zijn betreft, dat heb ik nooit tegengesproken..
Ik wacht verder af en prettige dag nog verder.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.243
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan