Hoge bloeddruk

Ach Danielle, wat een vreselijk verhaal zeg voor je om je moeder zo te hebben moeten zien lijden van dichtbij.

En al die hoofdbrekens erbij.

En dan te denken dat het misschien helemaal niet nodig is dat je haar had hoeven verliezen.

Tenminste zo zie ik het.

We worden gewoon de verkeerde kant op gestuurd.

Ik zie het nu bij iemand bij mij dicht in de buurt.

Ik moet toezien hoe die persoon zich ook naar de slachtbank begeeft telkens.

MMS ben ik zelf overigens niet zo´n voorstander van omdat het wel chloor in je lichaam helpt.

Ik heb de ziekte van lyme en veel patienten die ik ken hebben ervaring met MMS.

Als onderdeel om het een korte tijd te gebruiken hebben sommige mensen echt succes geboekt overigens: vaak een breekpunt in het protocol.

Maar het is wel echt een paardenmiddel: haren vallen uit etc.

 
Lees het boek Feiten en fabels over cholesterol van Uffe Ravnskov. Ravnskov heeft kritisch naar de 'wetenschap' achter het onderzoek naar verzadigd vet en cholesterol gekeken. Hieruit blijkt dat plantaardige 'boter' weliswaar aantoonbaar cholesterolverlagend is maar dat het risico op kanker stijgt! Uit jouw verhaal begrijp ik niet zo goed of ze al darmkanker had voordat ze aan een zout- en vetarm dieet ging of erna. Je zit in ieder geval goed als je zegt:

Quote:
weet zeker dat die darmkanker de kop op stak door dat de stress in combinatie met het afvallen en vetloos eten


Mike

 
Daniele, en di was dus al lang voor je dit forum had gevonden, er is helemaal niets mis met jou intuitie. En je hebt je best gedaan, meer had je niet kunnen doen hoor. maar wat erg om je moeder zo te zien aftakelen.

 
hoi Mike

ze ver we weten niet

ze had iig geen buikklachten voor ze af ging vallen dat kwam pas maanden erna

maar het begon met een ontstoken darm

ik enk dat die kwam doordat ze stress had en ook nog zoveel weerstand verloor door het afvallen

 
was heel erg dirtsa we hadden zon hechte band

kwam vele keren per dag bij haar om haar giersepap te voeren daar reageerde ze zonder buikpijn op en groene thee etc

vlees kreeg ze buikpijn van en vet en suiker van omdat ze heel zere darm had

ze lag maar in dr slaapkamertje te staren

en dan al die mensen die pottekijkers

die heb ik op gegeven moment weggebannen

alleen maar familie en mensen die echt van haar hielden

heb er nog dagelijks moeite mee

alles om je heen gaat door

en natuurlijk ben ik positief en zo sterk mogelijk vooral voor mn kindjes

maar mis alles van haar

kon ik nog maar 1 dag bij haar zijn

alles wat ik nog zo graag wilde weten en met haar gezellig teuten

zit er sterk aan te denken om met een medium in contact te komen

groet danielle

 
Quote:
ze ver we weten niet

ze had iig geen buikklachten voor ze af ging vallen dat kwam pas maanden erna

maar het begon met een ontstoken darm

ik enk dat die kwam doordat ze stress had en ook nog zoveel weerstand verloor door het afvallen


Dat afvallen heeft zeker niet geholpen, want dat was uithongering en dus wegkwijnen. Ik denk dat het de combinatie is geweest van stress (bijnieruitputting) en dat vreselijke vet- en zoutarme dieet, compleet met plastic vetten en toxisch zout.

Quote:
kon ik nog maar 1 dag bij haar zijn

alles wat ik nog zo graag wilde weten en met haar gezellig teuten

zit er sterk aan te denken om met een medium in contact te komen


Dat zou ik je ook aan willen raden. Het houdt nl. niet op na dit aardse bestaan. Je moet echter wel een goed medium raadplegen. Ik weet dat Marion Berndsen een hele goede is:

http://www.maylight.nl/Welkom.html

Mike

 
Danielle, wat vreselijk om je moeder zo te verliezen! Ik sluit me volledig aan bij wat Dirtsa zegt: je hebt je best gedaan, meer heb je niet kunnen doen. Ga maar naar dat medium!

 
Danielle wat ben jij door een periode gegaan, zo moeilijk. Dapper van je hoor. Je kon inderdaad niet meer doen. Je hebt je moeder bijgestaan met al je liefde die je voor haar voelde. En dat deze liefde immens groot was en nog is, dat is wel heel duidelijk.

Veel sterkte nog met het proces waarin je momenteel zit.

 
Wat een aangrijpend verhaal Danielle. Veel sterkte. Ik weet hoe het voelt na mijn vader verloren te hebben. Heb ook contact met hem gemaakt via een medium. Het geeft je een goed gevoel, ik zou zeggen doen en probeer wat betreft de goede voeding zo veel mogelijk mensen in je omgeving aan te steken want wat betreft het gevoel zat je toen al goed.Je eigen gevoel, het eerste wat je eigen gevoel meestal zegt is wel goed ben ik achter gekomen.

 
Maar dan toch niet iemand als derek ogilvie...brrr, wat een griezel. En tuurlijk, ik heb ook wel eens gedacht, kon ik mijn kind nog maar een keer zien en vasthouden en ruiken, maar...dan zou ik weer afscheid moeten nemen, en hij ook. Dus nee, ik zou hem niet nog een keertje willen zien.

 
Jouw woorden vertellen zoveel Dirtsa, ze raken mijn hart aan.

 
Danielle,

Mijn man en ik hebben jouw moeder gekend, inderdaad als een mooie, vriendelijke vrouw.

Ik kan helemaal begrijpen dat je haar ontzettend mist. Wat heeft ze een onnodige lijdensweg gehad.

En ik kan me voorstellen door wat je hier allemaal op het forum meekrijgt dat dat je niet alleen nog verdrietiger maakt om haar verlies maar ook vastberadener om zelf (en je gezin) gezond te blijven door goede voeding tot je te nemen.

Mijn vader is 11 jaar geleden overleden aan kanker. Ik zeg nu: als ik toen had geweten wat ik nu allemaal weet dan was hij er nog.

Kun je nagaan, toen ging ik op zoek naar een ziekenhuis die hem snel kon helpen met behandelingen. Ben gewoon ziekenhuizen gaan bellen. Nul op rekest dus he.

Blijf bij jezelf en bij dat waar je in gelooft. Als jouw vriendinnen zien dat jouw kindje steeds beter gaat, lekker rustig slaapt en lang verzadigd is na de borstvoeding gaan ze misschien eens nadenken dat jij het misschien wel allemaal weet en hun niet.

 
hallo allemaal

hartelijk dank voor jullie lieve reacties

ben er ontroerd van

heb jammer genoeg sinds gistermorgen al geen melk meer in huis.merk dat meteen zeg aan mn borstvoeding gek he ook al drink ik nu dan ff zolang biomelk uit de supermarkt

hadden vrijdag 6 liter rauwe biomelkgehaald en ik en mn kids hadden dat maandag op

nu vandaag doorbellen hoeveel liter ik wil en dan vrijdag kunnen we het ophalen

bestel nu maar dus ff meer:)

groetjes Danielle

 
Eerder heb ik hier verwezen naar een uitspraak van Leonard Coldwell met zijn opmerkelijke uitleg van een hoge bloeddruk bij consumptie van geraffineerd zout. Dit zout zou bestaan uit glas, zand en wat hij noemt zout. Dit glas en zand schuurt langs de bloedvaten, dan komt er cholesterol bij om de ontsteking op te vangen maar gevolg is wel verdunde bloedvaten van binnen.

Kennen jullie een andere uitleg van hoge bloeddruk door alledaags keukenzoutgebruik?

 
Ja, die heb ik wel. Het iichaam beschouwt geraffineerd zout als een gifstof. De bijnieren reageren hierop door de bloeddruk te verhogen, waardoor de stofwisseling en de hartslag versnelt. Het idee is om het giftige zout z.s.m. via de bloedstroom te dirigeren naar de nieren en blaas, zodat het via de urine geloosd kan worden. Op zijn weg naar buiten neemt het geraffineerde zout allerei mineralen en spoorelementen mee, omdat het weer compleet wil zijn en NaCl fungeert als een soort magneet voor deze elementen. Op deze manier verlies je dus ook heel veel kostbare mineralen.

Mike

 
Iemand wel eens gehoord over meidoornbessen?

Schijnt als de brandweer te werken alleen groeien die aan de boom vanaf eind augustus tot laat in september.

In geval van hypertensie.

 
rode bietensap werkt ook heel goed, in natuurwinkels verkopen ze hem ook gefermenteerd.

 
Zie wat Jorge Flechas zegt over endotheelcellen en gebrek aan aanmaak aan stikstof i.r.t. hoge bloeddruk na 6 minuten vooral.

Volgens deze dokter is hoge bloeddruk uit te leggen als een symptoom van stikstofaanmaakgebrek.

Anti-oxydanten zijn belangrijk voor het functioneren van de endotheelcellen die stikstof aanmaken.

Zuurstof is dus nodig voor de aanmaak van stikstof door de endotheelcellen.

Vrouwen boven de 55 maken veel minder stikstof dan voorheen aan vanwege de afname van oestrogeen in hun lijf.

Oestrogeen wil je niet terug tot nul gebracht hebben: het is nodig voor stikstofaanmaak.

Zolang je oestrogeen in je lijf hebt: dan heb je minder kans op hartproblemen.

Mannen met prostaatkanker: oestrogeentekort is bij hen vaak een risicofactor.

Met chemische middelen krijgen die mannen meer kans op artherosclerose vanwege de teruggedrongen oestrogeentekort: ook mannen hebben oestrogeen nodig om stikstof aan te maken.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.047
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan