Hoge bloeddruk

Hoi Caveman,

ik denk niet noodzakelijk dat het om de inhoud van de tekst gaat bij een gebed waar mensen goed op reageren.

meer op hoe de kadans is van de woorden: hoe ze achter elkaar gegroepeerd staan qua klank, pauzes en aantal lettergrepen etc.

nee het is getest met gewone mensen, niet gelovigen.

tenminste: de test waar ik het over had waarbij de lichaamsfuncties ineens heel harmonieus werden tijdens het opzeggen van een maria rozenkrans (maar ook van andere gebeden van andere religies).

jammer dat ik het boek nu niet hier heb waar het in stond.

 
Dirtsa, ik bedoelde de test van de gebeden en de lichaamsfuncties die harmonisch werden (die test waar ik op doel is in Italie gedaan: daar wordt in het boek Antikanker van Servan Schreiber naar verwezen).

De test van de link hierboven in Noorwegen is wel bij gelovigen gedaan denk ik uit de tekst op te maken.

 
Quote:
Welke ritme praat je eigenlijk over, ik zie namelijk niks positiefs in een gebed, het is zo symbolisch allemaal.... ik snap dat het voor mensen kan helpen, maar dat is dan in mijn ogen hun zwakte of gebrek aan inzicht.


Een gebed opzeggen is geen teken van zwakte, integendeel! Het is een intentie het universum ingooien. Als mensen aan affirmeren doen, dan komt dit neer op precies hetzelfde als een gebed.

Mike

 
Als het gebed uit je hart komt en je het niet voor de buitenwereld doet heeft het zeker een positieve uitwerking op je lichaam. Het is een soort meditatie, je verbindt je met het universum of god.Iedereen noemt het anders en wat de islamieten voor elk gebed doen is een reiniging.

Het is onderzocht dat de handelingen die je doet bij het reinigen bloedsomloop stimuleren, je minder kans op bacterieën en virussen hebt, voorkomt stof en microben het lichaam via de neus en mond binnendringen, versterkt je huid, maakt je minder uitgeput, je aders en zenuwstelsel worden positief gestimuleerd, brengt je lichamelijke statische lading naar een normale waarde, heeft een positieve uitwerking op het voorkomen van aderverkalking en artherosclerose.

Als er geen water aanwezig is wordt er met zand gereinigd wat je ook weer statisch ontlaad.

De bewegingen met het bidden hebben ook een positieve uitwerking op lichaam en geest.

De mens doet dit niet voor niets en het zal niet zomaar uit de duim gezogen zijn en ja ieder volk, ieder mens doet het op zijn eigen manier. Voor eenieder werkt het anders.

Ik wil hiermee daarmee zeggen dat er niet persé een dit of dat is de goede methode versie is.

 
Jill Bolte Taylor zegt over het gebed dat het je weghaalt van ongewenste gedachtenspiralen. We gebruiken dan onze geest om doelbewust ongewenste denkpatronen te vervangen door gekozen denkpatronen. Zo kunnen we onze geest weghalen van de mallemolen van verbale herhalingen naar een vrediger plek.

 
Hoi Haluk, misschien is meidoorn iets voor je?

Reguleert bloeddruk, dus werkt ook bloeddrukverlagend en kalmeert.

Goed voor het hart ook en de kransslagaders.

 
Er is ook al een topic over bloedverdunning, Haluk. Hier vind je al veel informatie. Ikzelf heb hawthorn met zeemineralen.

 
Het sap van uien drinken blijkt ook bloeddruk verlagend te zijn maar ook al zou dit werken moet je nog de oorzaak kunnen weghalen.

 
Oh dank je Mike dat je het toch voor hebt nagekeken en gereageerd.Is er ook een topic of document over onderactieve schildklier, heb er wel één voor bijnieren maar en dus jodium ook belangrijk maar Keltisch zeezout is dus niet voldoende?

Vraag me soms af of alle geclaimde Keltisch zeezout wel de echte is.Ik kan het op drie verschillende plekken kopen, net hoe het qua kosten uitkomt. De ene keer bij Levende Natuur, de andere keer bij Salsamentum. Bij één van die twee is de korrel iets fijner. Ik kan het ook bij Keltischzeezout kopen maar dan is het voor mij interessanter om echt veel kilo's te kopen vanwegen verschillen in verzendkosten.

Te veel Keltisch zeezout kan geen kwaad wat ik weet en vooral niet voor de bloeddruk, het brengt het juist omlaag maar tof dat je nog op deze topic reageert.

 
Levende Natuur en keltischzeezout.com verkopen goede kwaliteit. Die van Salsamentum is van mindere kwaliteit. Het is wel allemaal authentiek Keltisch zeezout uit Guerande, ook het zout van Salsamentum. Ons voedsel bevat structureel te weinig jodium, omdat het onvoldoende in de bodem zit. Ik doe altijd een paar druppeltjes Lugol's in mijn yogurtsmoothie. Daarnaast zit jodium in alles wat uit de zee komt, dus ook Keltisch zeezout, vis, schaaldieren, levertraan en zeewier.

Mike

 
Normaal met een trage schildklier kom te toch aan of heb je meestal overgewicht. Ik ben niet zwaar maar licht voor mijn 1.80 m, kan je dan ook een te traag werkende schildklier hebben?

 
Er zijn vele, vele symptomen verbonden aan een (licht) trage schildklierwerking. Heb je het vaak koud, terwijl anderen het warm hebben? Ben jij zo iemand die maar niet op temperatuur komt, tenzij je in een subtropisch klimaat verkeert (en dan heb je alleen nog maar een normale lichaamstemperatuu!). Je schildklier is je thermostaat. Als deze te laag staat, heb je trage schildklierwerking. Verder is bijv. vocht vasthouden een indicatie van trage schildklierwerking, maar er zijn nog zoveel andere verschijnselen hieraan verbonden. In het boek Hypothyroidism Type 2 van Mark Starr telt het hoofdstuk over symptomen 80 pagina's!

Mike

 
Ik kan het vaak warm hebben terwijl anderen het koud hebben maar het is heel gek maar ik kan het ook koud hebben terwijl het niet zo hoort bijv. onder de douche, als ik ga zwemmen bij een Center parcs wat ik ook niet normaal vind hoor maar ik hou geen vocht vast.Heb twee keer bloed laten prikken, volgens mij checken ze ook daar op maar alle waardes waren goed.

Is er geen topic over de schildklier?

 
Quote:
Heb twee keer bloed laten prikken, volgens mij checken ze ook daar op maar alle waardes waren goed.


Al die zgn. 'normale' schildklierwaarden, daar heb ik inmiddels mijn buik meer dan vol van. We hebben te maken met een regelrechte EPIDEMIE van milde tot ernstige trage schildklierwerking, maar het merendeel van de patienten heeft 'normale' waarden. Bedenk dat slechts milde trage schildklierwerking al ernstige gevolgen kan hebben!

Quote:
Is er geen topic over de schildklier?


Wat let je? Start er zelf een!

Mike

 
Zie hier dokter Coldwell over vitamine E (de natuurlijke vorm) bij hoge bloeddruk (bij 3 min 17 sec) en over ongeraffineerd zout bij bloeddrukproblemen:

hij zegt over bloeddrukproblemen: dan is er behoefte aan extra ongeraffineerd zout: geraffineerd zout daarentegen bestaat uit de helft zand, de helft glas en de helft zout.

En dat gaat de aderen ontsteken. En dan krijg je -als symptoom- cholesterol die probeert de ontsteking weg te krijgen: maar inderdaad worden de aderen dan wel nauwer.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4Ed7WmIEJYU

 
Zie hier dokter Coldwell over vitamine E (de natuurlijke vorm) bij hoge bloeddruk (bij 3 min 17 sec) en over ongeraffineerd zout bij bloeddrukproblemen:

hij zegt over bloeddrukproblemen: dan is er behoefte aan extra ongeraffineerd zout: geraffineerd zout daarentegen bestaat vaak uit een derde deel zand, een derde deel en een derde deel zout.

En dat gaat de aderen ontsteken: doordat het glas en het zand ertegenaan schuurt gaan ze van binnen bloeden. En dan krijg je cholesterol die probeert de ontsteking weg te krijgen.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4Ed7WmIEJYU

 
goh liever gezond echt waar half glas half zand en half zout

pff

mijn moeder was trouwens een volle vrouw heel actief en vol energie

altijd aan studderen en hield van vet eten

kan me herinneren dat ze altijd de jus pan uitlepelde echt waar

ze bakte alles in roomboter

voordat ze wist dat ze darmkanker had kreeg ze ruzie met haar zus en er waren nog wat meer stressdingetjes waar ze zich erg druk om maakte

haar bloeddruk werd iens te hoog en dokter vertelde haar te gaan afvallen en zoutloos(ze at altijd zeezout)en geen vet meer

dus ze gooide haar hele eten om en ging zoutloos eten behalve brood dan en vieze becel enzo

ze werd wel slanker maar ze at dan ok bijna niets meer ook geen vlees meer bijna en kaas en alles zo ontzettend weinig want ze moest afvallen ze sloeg echt door

kon niet tot haar doordringen en wist ook niet van hoe of wat met betrekking tot vet nstuurlijk nog

maar ze werd dus slank zoals zij dat wilde maar stress bleef ook nog en ze kreeg klachten als buikpijn

onderzoek naar onderzoek en daar kwam uit geirriteerde darm

na een paar weken kwam ze in ziekenhuis waar ze troep uit haar darmen mosten halen met zon zakje en bleef niet lekker voelen

ze moest van die gore eiwit drankjes mee waar ze buikpijn van kreeg

ik zeg doe het niet(had er ook 1 geprobeerd er werd er beroerd van

maar ja moest van dokter

toen kwam er in februari toch uit van darmkanker maar niet uitgezaaid en ze moest chemo en bestraling

ik eroptegen had al heel veel gelezen over hoe slecht dat is

vooral de chemo

maar ze deed het toch(kan ik begrijpen want je denkt dat het het beste is)

en ik had een natuurarts gevonden die een overbuurman van me ook heeft(met heel goed resultaat!

ze kreeg van die man kruiden en poedertjes en dergelijke

maar mn pa vond dat wel duur zei hij steeds en op een gegeven moment is ze er mee gestopt omdat mn pa en zijzelf(maar mn pa praatte op dr in over geld en wat een onzin het wel niet was)

dus daar was ze mee gestopt

en ging door met chemo en bestraling van maart tm juni

in juni kreeg ze erg buikpijn

ze had buikvliesontsteking en ze moest direct geopereerd

daar zagen ze dat alles onder de kanker zat

lymfe.lever echt alles

er was niets meer aan te doen ook omdat ze zo zwak was geworden heel weinig woog

ze moest naar huis met weer die gore eiwitshakes die ze al maanden moest innemen

weet je wat ze het allerlekkerst vond?

rauw ei met hete melk

dat maakte we dan ook vaak

maar een vriend verpleger die haar kwam helpen iedere dag wilde dat niet want rauw ei is gevaarlijk

ik zeg nee hoor is van ons eigen kippen

maar ja mn ma geloofde hem dus dan maar hete melk

ze kon niets meer anders verdragen en bleef vreselijk afvallen

ik en mn broertje wisten niet meer wat we konden doen

ik las over mms en jim humble

http://jimhumble.biz/

en dus besteld en ze moest daarvan aan de diarree zoveel druppels

dat gebeurde dus ook

nouuu ik kreeg iedereen op mn dak.mn vader en broers en dokter etc

ze mocht niet afvallen

ik uitleggen en hun die site laten lezen

maar mocht het niet meer geven

weet ook wel dat het haar waarschijnlijk niet meer kon redden want ze was al te ver heen maar toch je wide alles proberen

maar ze is in augustus dat zelfde jaar overleden

wil niet weten hoeveel ze nog maar woog

terwijl ze zon prachtige volle vrouw was

nu ik dit typ ben ik zoo verdrietig

de allerliefste moeder en oma die je wensen kon

weet zeker dat die darmkanker de kop op stak door dat de stress in combinatie met het afvallen en vetloos eten

maar ja...

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan