H2O2

Degene die het ooit had geschreven over die poortader had het over ontgiften via koffie-klysma,s. Ik heb toen ook gezocht op een plaatje waar die poortader zou moeten zitten. Ik meen dat ik het niet gevonden had. Bovendien denk ik niet alleen aan de lever, die dan via onder zou ontgiften, maar ook aan de endeldarmcellen die daardoor zuurstof krijgen. Ik heb iets uitgeprint over klachten die je jaaaren later nog kunt krijgen van bestraling. En veel info die te krijgen is is in het Engels. Ik was laatst bij iemand in het ziekenhuis die dagelijks met mensen werkt die zelf niet kunnen ontlasten. Die wist verder niets over de darmflora enz. Niet te geloven toch?

 
Hallo Liesje en Alexandra, ja er is een shortcut poortader (dus geen meters darm) via de endeldarm naar de lever die automatisch wordt gebruikt als je koffie in je gat krijgt.

Ik heb het vaak genoeg gemerkt dat het zo werkt: mijn lever gaat meestal gelijk borrelen als ik een koffieklysma doe.

 
Tot nu toe merk ik niets van gewoon water, dat dan ook naar de lever gaat. Ook niet met H202. Kan het zijn dat koffie een andere werking heeft dan water en/of H202?

Ik heb 1 keer koffie gebruikt, maar was lastig. Nu heb ik een 2e slangetje voor mijn aparatuur. Ook wou ik een losse klysmaspuit kopen, nog niet gevonden. Want er hoeft niet zoveel koffie in. Wel was ik in duitsland, heb daar een klyso gekocht. Is hier niet te koop in nederland. Googelen op klyso en je ziet een afbeelding.

 
Hallo Liesje, ja water of h202 heeft dat effect niet nee.

Alleen de koffieklysma heeft de werking op de lever en wordt dan ook specifiek alleen voor het doel gebruikt van de leverreiniging.

 
Ik ben vandaag begonnen met 1 druppel food grade h202 in een glas water en kreeg vrij snel daarna spier spasmes/kloppingen die lang aanhielden.

Meestal gebeurt dir als ik een magnesium tekort heb, iemand een idee waarom dit met h202 ook gebeurt?

Het voelt alsof ik ineens een tekort creeer door het nemen van h202, dat is toch wat vreemd...

 
De ontgifting die het teweegbrengt creëert stress in het lichaam en door stress verbruik je meer magnesium. Mee eens iemand?

Brian

 
vandaag een testje(pendelen) gedaan met de 2 merken H202 die we hier gebruiken met 3 mensen, waaronder ikzelf.

Die van Unlimited Health testte bij ons alledrie als geschikt en het andere merk niet. Opvallend.

Het andere merk kon wel in de Koi vijver van mijn zwager :wink: pffffieuwww

 
Sinds zondag/maandag kreeg ik symptomen van een verkoudheid: een snotneus, keelpijn en gisteren ook lichte spierpijn en buikpijn.

Ik kwam dit filmpje tegen:
http://weighthealthsynergy.blogspot.nl/2011/01/how-to-prevent-or-cure-common-cold-sore.html?m=1

Bij een verkoudheid of griep een paar druppels H2O2 3% in beide oren druppelen. Dat wilde ik eens gaan proberen. Ik druppelde een paar keer in mijn rechter oor. Het begon enorm te bruizen in mijn oor, bleek ik 35% in plaats van 3% te hebben gebruikt. Ik had niet goed naar de sticker op het druppelflesje gekeken. Maar het resultaat was er wel. Binnen een half uur was mijn neus open en de spier- en buikpijn waren ook verdwenen. Ik heb vannacht wel pijn in mijn oor gehad, door de hoge dosis H2O2. Dat is nu alweer minder.
 
Edwin,
dat klinkt best goed dan!


Ik zou ook graag H2O2 gebruiken, alleen heb ik nog zo´n verzwakt/uitgeput lichaam, dat ik de ontgifting denk ik nog niet aan kan.

 
Ik gebruik nu op mijn twee vastendagen gedurende de dag H2O2 (35%). Op dit moment wissel ik het de ene vastendag af met natriumbicarbonaat en de andere dag met een kop bouillon. Over de wisseling met bouillon ben ik niet tevreden, ik blijf bouillon boeren, terwijl er steeds 1,5 uur tussen zit met de H2O2. Daar stop ik dus weer mee.

Ik drink op een vastendag 5 keer per dag een glas sole met (inmiddels) 7 druppels H2O2 (35%). Afgelopen vastendag werd ik plotseling ontzettend verkouden, potdichte neus, stevige hoofdpijn, traan-prutogen, niesaanvallen van wel 30x achter elkaar niezen en kots-, kotsmisselijk, nog nét niet overgegeven. Tijdens wandelen 's middags kreeg ik voortdurend zoveel speeksel in mijn mond dat ik het met mondenvol moest uitspugen, het bleef maar komen. Was erg heftig. Ik heb mijn schema die dag niet kunnen afmaken, ik was te misselijk en was dat de dag erna ook nog.

Ik heb dat dus met 7 druppels in een glas sole. Hoe doen anderen dat met een hogere dosis? Ik zie mezelf niet hoger gaan. Ik krijg het amper weg! Die smaak, argh! Ik ga terug naar 6 druppels de komende week en kijk even aan hoe dat gaat.
Wel 'grappig' trouwens dat die hevige verkoudheidssymptomen de dag erna alweer zo goed als weg waren en de dag dáárna helemaal verdwenen.

Als basisdosis drink ik elke ochtend 1,5 uur voor mijn ontbijt een glas sole met (nu dan weer 6 druppels) H2O2.
 
Patra72: Ik begrijp misschien niet helemaal wat je neemt:
Elke ochtend een glas sole met 7 (of 6) druppels en dan 1 keer per ?week? 5 keer per dag een glas 7 druppels. Dus op die vastendag dag 35 druppels totaal.
Die manier ken ik nog niet, heb je die ergens gelezen? (website?)

ps. ik moest googlen wat prutogen zijn :) Ik las het als pru-togen i.p.v. prut-ogen
 
@Jp: Haha die pru-togen :) . Elke ochtend drink ik 1,5 uur voor mijn ontbijt een glas sole met 6 druppels H2O2 35%. Dat heb ik opgevoerd van 1 druppel. En dan verder op vastendagen 5 keer per dag een glas sole met 6 druppels H2O2, afgewisseld met een glas sole met een theelepel natriumbicarbonaat. Dit schema volg ik:

06:00 waterstofperoxide
07:30 natriumbicarbonaat
09:00 waterstofperoxide
10:00 natriumbicarbonaat
11:30 waterstofperoxide
13:00 natriumbicarbonaat
14:30 waterstofperoxide
15:30 natriumbicarbonaat
17:00 waterstofperoxide
18:00 licht avondmaal

Dit is een eigen experiment; ik heb het nergens zo gelezen. Mijn doel is ontgiften en zuurstof in mijn lijf brengen.

Omdat natriumbicarbonaat je maagzuur neutraliseert, leek het me handig om dat in te nemen tijdens een vastendag, omdat ik dan toch geen maagzuur nodig heb. Ik wisselde eerst de ene vastendag (ik vast 2x per week, het zogenaamde 5:2) de H2O2 af met bouillon i.p.v. met natriumbicarbonaat, maar dat beviel totaal niet. Dit schema met natriumbicarbonaat bevalt en wil ik nu dus twee keer per week doen. De laatste vastendag kon ik het schema vanaf 15:30 uur echter niet verder afmaken door de hevige ontgiftingsverschijnselen. Ook de dagen erna heb ik de H2O2 even gelaten voor wat het was, omdat alleen de gedachte eraan al een misselijk gevoel opriep. Ik denk dat ik het aantal druppels te snel heb opgevoerd. Ik ga daarom deze week terug naar 6 druppels. Als ik dan weer mijn schema niet kan afmaken door de hevige verschijnselen en vooral de enorme misselijkheid, dan ga ik terug naar 5 druppels.

Hoeveel druppels nemen jullie per keer? Hoe lang zou je H2O2 eigenlijk 'moeten' innemen? Ik doe veel op gevoel en verwacht eigenlijk dat dit vanzelf wel duidelijk (gemaakt) wordt, maar ik zou jullie visie erop wel willen weten. Mijn plan is dit schema als tijdelijke kuur te volgen en de ochtend-H2O2 t.z.t. als onderhoud aan te houden, in een lagere dosis.
 
Ik denk dat de heftige reactie komt door de wisselende hoeveelheden.
De 1x per dag hoeveelheid kan je vaak ver ophogen. Hoe hoog is persoonlijk, er zijn er die onder de 10 druppels (35%) al een flinke reactie merken, er zijn er die boven de 20 en hoger nog steeds weinig merken.

Ik zou de hoeveelheid per dag bekijken, niet per keer.
Op een vastendagen neem je in totaal 5 * 6 = 30 druppels, dat is best veel en vooral te snel want je opbouw is er nauwelijks.
Ik zou de 1x per dag hoeveelheid opbouwen en op je vastendagen rustiger aandoen.

Ik ken de heftige reactie trouwens. Ik ben mijn mond gaan spoelen met 3%, dat kan je ook beter niet uit het niks 3x achter elkaar doen. Ik was snel van een opkomend griepje af, maar dat ging best heftig en vooral heel apart.
 
Sinds 2 dagen gebruik foodgrade H2O2 10% en zit nu op 20druppels. Sindsdien merk ik dat ik erg gele (fluorscerend bijna!) urine heb. Is dit iets om mij zorgen over te maken? Ontgiftingsverschijnselen? Ik merk er overigens verder helemaal niks van. Wie weet wat dit is?
 
Ik las een paar post terug over hele gele urine, maar die van mij is soms groen. Gebruik geen h2o2.
 
Felgele/groene urine kan ook komen door een overschot aan vitamine B2 wat je lichaam niet meer nodig heeft en uitscheidt via urine.

Mark
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.858
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan