H2O2

Inname min. 1 uur voor of 3 uur na de maaltijd zodat er in de maag geen spontane "kernfusie" kan plaatsvinden is er een die ik in de papieren geschriften nogal eens tegen kwam en logisch klinkt.
 
Ik heb, op een donkere plek, een liter foodgrade 35% H2O2 staan waarvan de dop iets afgedraaid is. Deze fles staat er al twee jaar, kan ik dit nog gebruiken of is de “kracht” eraf?


Waar ik het bestel geven ze aan dat het elke maand 1% minder wordt.
 
Iemand ooit al h2o2 besteld bij hinmeijer? Twee weken geleden besteld en betaald. Geen bevestgingsmail, nog niet geleverd en niet telefonisch of per mail te bereiken!! Iemand een beter adresje om dit te bestellen?
 

H202 transdermaal gebruiken, wel een goed idee lijkt me.
 

Gisteren hoorde ik dat waterstof inademen een therapie is.
Wil ik vanavond verder onderzoek naar doen.
Met 1 behandeling ben je er dan niet. dus = wel kassa.
 
Kun je h202 ook met een wattenschijfje op je huid deppen bij bv kleine tumor op hand, of beter van niet? Ik wil niet zomaar van alles erop smeren. Hoorde ook dat CBD olie goed kan werken
 
Inmiddels ben ik een groot liefhebber van H2O2. Wat ik gewoon in de gehoorgang druppel.
Heb al for ever (14 jaar) last van m’n oren, jeuk, sopoor, ontstoken gehoorgang door wroeten en echt al van alles geprobeerd.. dit is echt een top middel!
 
Laatst bewerkt:

desinfectie door waterstofperoxide heeft ook nadelen. De antiseptische eigenschappen van waterstofperoxide geven duidelijk aan dat de stof een antibacteriële werking heeft. Toch zijn de effecten niet helemaal eenduidig en is de oplossing niet zonder schade aan de huid en opperhuid. Hele gezonde cellen van het lichaam worden net zo effectief vernietigd als microben, bacteriën en virussen. Waterstofperoxide versnelt ook de wondgenezing niet, daarom wordt het niet aanbevolen voor desinfectie van diepe of grote wonden.



Dat is dus het nadeel wanneer je het op een grote open wond gaat druppelen.
 
Ik heb de h202 op een wattenschrijfje gedaan met water erbij. En dit dus op mijn vinger gedaan. Daar zit een tumor en die is open. Daarna werd ik enorm duizelig en voelde mij heel vreemd. IK heb sinds rontgen duizelingen en m'n beeld dat heen en weer gaat, helaas nadat ik met h202 en een watje op de vinger ging is dit veel erger. Het lijkt of mijn zenuwstelsel niet helemaal niet fijn vond. Daarom is mijn tip dan ook om niet zomaar met h202 op open wonden aan de gang te gaan. Het is en blijft toch een chemisch middel. Wat ik nu moet doen weet ik niet zo goed, ik ga het er iig niet meer opsmeren.
 
De studie toont ook aan dat tumorcellen veel minder in staat zijn om het schadelijke waterstofperoxide te verwijderen dan normale cellen.
"In dit artikel tonen we aan dat kankercellen veel minder efficiënt zijn in het verwijderen van waterstofperoxide dan normale cellen. Kankercellen zijn dus veel vatbaarder voor schade en dood door een hoge hoeveelheid waterstofperoxide," zegt Buettner, hoogleraar radiotherapie en lid van het Holden Comprehensive Cancer Center aan de Universiteit van Iowa.


 
Weet iemand misschien of je H202 ook kunt gebruiken in je oor als je een geperforeerd trommelvlies hebt? Vraag van een vriendin....
 
Ik heb ooit gelezen, maar waar (mercola ?) dat je trommelvlies NIET geperforeerd mag zijn in dit geval.
dit bedoel ik dus. Ook op open wond is het helemaal niet veilig, komt dan in je zenuwstelsel/bloedbaan, geeft neurologische klachten!!!!! Voorzichtig zijn met dat spul hoor!!
 
Topisch toedienen kan zeer zeker!

Mike
mag ik vragen: met welk doel
En hoe weet je zo zeker dat dit ook kan op open tumor/open wond
Heb je hier ervaring mee. Je hebt het ook niet gezien, dus misschien dat het alleen geldt op dichte huid?

Oja wil graag nog iets toevoegen h202 op je huid doen, kan de huid doen verbleken, mee oppassen dus (is nu bij mij gebeurd)
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.122
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan