H2O2

Ja 30%, iedereen heeft het over 35% dus dat verwar ik steeds. Ik vroeg het trouwens omdat ik geen effect merk van de h2o2. Ik doe 30 druppels in een glas. Nog verder ophogen?

 
Geen stomme vraag hoor, ik vraag me ook weleens af of iets dat zo chemisch smaakt wel goed voor je is. Ik ben het desondanks gaan uitproberen en heb het zonder kleerscheuren overleeft. Je moet het natuurlijk wel altijd verdunnen, anders is het zeker niet veilig, in lage dosis zou ik mij geen zorgen maken. Net als Gadsie heb ik er niet al te veel van gemerkt, ondanks dat ik ook op 30 druppels zat, maar er zijn anderen die er wel resultaat mee hebben geboekt. Nu doe ik nog af en toe een paar druppels in m'n glas s' ochtends omdat ik van meer een afkeer krijg.

 
Oke bedankt! ik wil ook steeds wat meer gaan ontgiften dus zit er aan te denken om het ook te kopen..twijfel echter nog tussen nu H202 kopen of oxypowder..kan helaas niet beide tegelijk kopen vanwege de financieen.

 
Als obstipatie je hoofdklacht is zou ik voor de oxypowder gaan, als je heel veel waar voor je geld wilt de H202, met zo'n fles kun je namelijk heeel lang vooruit.

 
Dankje..hm ik heb niet echt obstipatie..in de zin van ik kan vaak wel minimaal 1 keer per dag maar de ontlasting is keutelig dus ik heb wel het idee dat het te lang in de darm blijft..vandaar dus mijn twijfel.

 
Nou ik heb het toch allebei besteld..H202 3% en de oxypowder..heb het idee dat mijn lichaam nogal behoefte heeft aan meer zuurstof..aangezien ik me ook altijd beter voel/opknap in de frisse lucht.

 
Hallo allemaal,

Ik heb een aantal vragen omtrent het gebruik van H2O2 35%:

1. Ik wil deze bestellen bij Hinmeyer (1000 ml 35% foodgrade), wordt deze geleverd met een druppelaar of moet ik deze apart bestellen, of doseren jullie op een andere manier?

2. De bedoeling is dat ik begin met 1 druppel 35% in een met glas met water, s'morgens een glas en s'avonds een glas. Als ik s'morgens een glas heb ingenomen mag ik pas een half uur daarna eten ivm met oxidatie? En s'avonds vlak voor het naar bed gaan wil ik een glas nemen, mag ik hiervoor gewoon alles drinken?

3. Wordt dit als kuur gedaan of als levenslang onderhoud?

4. Moet de fles donker bewaard worden met de dop er los op ivm drukopbouw in de fles?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Gr. Niburu

 
1) de fles wordt zonder druppelaar geleverd. Zelf heb ik 1 liter 3% gemaakt en dat schenk ik weer over in een handzaam glas voor het spoelen met tanden poetsen. En ik heb een klein druppelflesje voor de 35%. De literfles is mijn voorraad zeg maar. Die gebruik ik alleen om vanuit over te schenken.

2) ik doe het alleen in de ochtend. Maar als je het ook 's avonds wil gebruiken, je maag moet leeg zijn. Zit er nog een liter melk in bijvoorbeeld, dan gaat het ook oxideren. (bij meer druppels, niet bij eentje)

3) kuur is als je ophoogt iedere keer. Een basis van 3-4 druppels per dag kan levenslang

4) ik bewaar de fles in een kastje. En draai zo af en toe de dop eens los ivm drukopbouw.

 
Alexandra, hoe maak je de 3%? Met 1 deel 35% en 11 delen water? De 3% gebruik je dus als mondwater, heeft het ook nog andere doeleinden?

 
Inderdaad, zo maak je dat. En ik spoel met 3%. Zit in een glazen bakje, dus verliest wel wat van zijn kracht zo tegen het einde. Maar werkt goed. Je kan met 3% ook schoonmaken. En vast nog andere dingen ;)

 
Alexandra, als jij s'morgens opstaat dan is het innemen van een glas met (sole, appelazijn) H2O2 het eerste wat je doet, neem ik aan. Na hoeveel tijd begin je met eten? Dit was voorlopig mijn laatste vraag.... :D

 
Euhhhh..... verkeerde aanname :lol:

Alleen als ik een kuur doe begin ik daar 's morgens mee. En verder begin ik zo rond lunchtijd met eten en drinken. Afgelopen week eerder aan de melk, omdat ik daar behoefte aan heb.

Als ik kuur, dan minimaal een half uur niets eten. Daarna kan je eten en drinken. Dus op zich valt dat wel mee toch?

 
Ik heb een literfles gekocht van 30%. vind ik makkelijker om te verdunnen. Dus nu heb ik 10%. In mijn spoelwater iedere ochtend doe ik twee koffielepels in 1,5 liter water.

Het percentage vind ik dan niet meer zo belangrijk. Wel regelmaat.

Alles wat ik in mijn darmen laat lopen gaat zoals ik hier gelezen heb ook rechtstreeks naar de poortader van de lever. Ik vraag me af of dat gunstig of ongunstig is. Indien gunstig zou ik dan ook kunnen verhogen?

 
Dus een klysma komt zo hoog als je lever? De mijne niet hoor. Nu zal ik de laatste zijn die zal zeggen dat ik de klysma's correct uitvoerde, maar dan nog. Je hebt nogal wat meters af te leggen. En waarom zou je 10% H202 in je lever willen stoppen en dat willen verhogen?

 
Nog een vraagje over H202 in spoelwater. Ik heb vanmorgen en eergisteren gespoeld zoals altijd maar water kwam er niet meer uit. ook geen ontlasting. Waar blijft dat dan vraag ik me af. Ik denk zelf dat de darmen het dan om de 1 of andere reden helemaal opnemen. Omdat ik misschien te weinig gedronken heb?.Ik had er verder ook geen last van. Neemt de lever dan ook meer op dan anders?

 
Ik zou kunnen verhogen om dezelfde reden als dat andere mensen meer in de ochtend in water innemen. En dat van die poortader heb ik hier gelezen, zeker weten.

En waarschijnlijk neem ik meer water dan anderen, dit is geen gewone klysma. Er kan 2 liter in maar dan is die wel erg vol en slecht te hanteren. Dus 1,5 liter heb ik meestal en er blijft een bodempje over, kom ik op 1 1/4 liter iedere dag. En ik verwacht dat ik daar n ooit meer vanaf kom. maar dat geeft niet. alles went.

 
Even mijn eigen logica. De lever is erop gemaakt om van bovenaf toevoer te krijgen en van onderaf uit te scheiden. Volgens mij kan je dan niet van onderen er iets in stoppen en je lever dan laten werken. En waarom zou je lever werken op water met H202? Op welke manier je het er ook instopt. Het is een orgaan dat draait op vetten. En H202 is niet vet. Water ook niet. Ik denk dat het helemaal niet bij de lever komt als je het drinkt. Het is niet nodig. Als het zo is dat je levercellen H202 nodig hebben, dan zal dat daar komen door middel van je bloed. Maar dat weet je lijf wel welke cel er H202 nodig heeft.

Ik vindt het moeilijk te begrijpen dat als je een klysma doet, het water meter na meter aflegt, helemaal naar de lever. Maar vindt het ook erg vreemd dat je 2 keer een klysma zet je niets uitscheidt! Geen idee waar dat gebleven is. Maar niet in de lever, want die wil geen water, die wil vet ;)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.072
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan