H2O2

Wordt h2o2 eigenlijk wel opgenomen in je bloed?
Ik heb hier namelijk niks over kunnen vinden, behalve bronnen die zeggen dat het niet zo is. Ik kan me voorstellen dat het gewoon gaat bubbelen in je maag en de zuurstofmoleculen daar vrijkomen en je het opboert.
 
Ik ben twee keer begonnen met het opbouwen van de H2O2. Ik gebruik de 10% variant en zat op ongeveer 40 druppels, 2 x per dag, toen ik problemen kreeg met heftige spierkrampen in mijn benen. Dat had ik de vorige keer ook al gekregen rond die dosering. Ik ben beide keren meteen gestopt en de kramp zakte meteen en was met een dag nagenoeg verdwenen. Zal ik maar gewoon op de onderhoudsdosering van 10 druppels, 1 x per dag blijven zitten? Heeft iemand anders hier ook wel eens mee te maken gehad?
 
Tot op heden dronk ik 's ochtends Keltisch zeezout opgelost in water zonder daar h2o2 35% in te druppelen, ik hield ze altijd gescheiden, ene dag sole en de andere dag h2o2 dus (zo'n 10 druppels 35%). Is het geen probleem als ik ze voortaan mix?, dus niet dat er een slechte reactie met zout gaat ontstaan aangezien 10 druppels 35% wel veel (heftig) is, wil namelijk heel graag 2 vliegen in een klap slaan in de ochtend:), hoor het graag.
 
Ik mix ook de H2O2 (35%) en Sole en ik doe er ook nog een scheutje Demeter appelazijn bij. Geen probleem dus.
 
Oke het kan dus niet met eten gemengd worden bv kefir hangop met muesli? Het creëert bij mij een warm gevoel van binnen.
 
H2O2 alleen mengen met sole en appelciderazijn.
Met de rest gaat H2O2 een verbinding aan die niet wenselijk is.
 
Ik heb, op een donkere plek, een liter foodgrade 35% H2O2 staan waarvan de dop iets afgedraaid is. Deze fles staat er al twee jaar, kan ik dit nog gebruiken of is de "kracht" eraf?

Als ik er voor kies om dit weg te gooien, moet ik het dan eerst flink verdunnen voordat ik het in het riool gooi?
 
H2O2 alleen mengen met sole en appelciderazijn.
Met de rest gaat H2O2 een verbinding aan die niet wenselijk is.

H2O2 is een pro-oxidant en maakt al het organische kapot (daarom gebruikt je immuunsysteem het als munitie) , ook appelazijn kan ik me voorstellen, correct me if I'm wrong
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.861
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan