Gaat niet goed wat nog te doen

Helaas nu ik koppel dit aan de operatie aan de hand - een erg ontstoken oog. Ik wil er niet gelijk van alles indruppelen. Iemand ervaring met de ogentroost van Weleda?
 
dank je wel, maar ga ik niet zomaar doen, sole in het oog.... Eerst maar even aanzien zo.
Je weet toch wat sole is ? Als je in de zee zwemt komt er sole in je ogen, als je in het zwembad zwemt water met chloor.

En wat is de oogspoeling die je bij de apotheek koopt ?
 
Je weet toch wat sole is ? Als je in de zee zwemt komt er sole in je ogen, als je in het zwembad zwemt water met chloor.

En wat is de oogspoeling die je bij de apotheek koopt ?
zou kunnen helpen. Besef nu wel wat de (kleine) operatie gedaan heeft. Met het zenuwstelsel en ook vooral de ogen, het gevoel dat ze 'n beetje naar achter trekken, beide ogen zijn pijnlijk en rood, is 'n naar gevoel. Daarom ben ik toch op zoek naar een behandelaar. Is iemand bekend met: https://homeopathie-culemborg.nl/

Dus ook meteen een waarschuwing voor wie dit leest, denk 10 x na voor een operatie, ze vertellen je NIET de bijwerkingen.
Kennis van mij komt net uit het ziekenhuis, heeft ook diverse klachten nu. En fin, dat even daargelaten.
Ben in de feestdagen veel naar hem toe geweest op bezoek, moest dan wel rekening houden met de strakke bezoektijden daar. Heb daar de kerstdienst ook nog meegemaakt (het einde). Allemaal mensen in hun bed, werden erheen gereden. Vrij Christelijke zang. allemaal bidden ,ok, dat is niet helemaal mijn ding maargoed. Heb zelf die week nog wat pianogespeeld in het ziekenhuis, dat was wel erg leuk.

Die avond ben ik naar de grote kerk in de stad geweest waar een mooie dienst was, met een prachtig lied uitgevoerd door het SDG Harmonie orkest op het einde, the Ukrainian Bell Carol. Zodoende toch nog iets speciaal gedaan met de feestdagen.

Terug naar die behandelaar die ik net noemde.

Het is natuurlijk wel weer wat ver. Maar deze vond ik op de lijst van niet toxische tumortherapie (er stonden daarop geen behandelaren in de buurt, die mij aanspraken). Ben al eerder bij homeopaten geweest. Dat is in ieder geval een stuk natuurlijker dan al die reguliere methodes waar je vaak van de regen in de drup mee komt. Een behandelaar dichterbij zou ik fijner vinden. Want daar kun je dan zo even heen. En die persoon die ik net noemde, is 2 uur reizen.
 
Laatst bewerkt:
Er staat niet welke opleiding hij heeft en welke prijzen hij hanteert.
Zou voor mij niet goed genoeg zijn.
Zoek in je eigen buurt.
 
Er staat niet welke opleiding hij heeft en welke prijzen hij hanteert.
Zou voor mij niet goed genoeg zijn.
Zoek in je eigen buurt.
Ries Ijsseldijk Sint Pancras https://homeopathieijsseldijk.nl/ zou iets kunnen zijn. Ben er wel eens eerder geweest. Heb behoorlijke klachten na operatie aan vinger. Slecht zicht, mijn stand van mijn ogen is anders. Erge duizelingen. Meer ontstekingen in mond. Moet toch iets proberen. Omtrent behandelaar, zelf kan ik dit niet verbeteren.
 
Laatst bewerkt:
Even nog een kleine opmerking van mij. Word mij er dus meer en meer bewust van hoe krom de reguliere geneeskunde is met hun beperkte visie en NIET de oorzaken onderzoeken. Zoals bekend is bij mij een vergroeiing/gezwel weggehaald. Eigenlijk kan je zoiets niet zomaar weghalen want het zit er niet voor niks. Heb nu ook erge (meer dan eerst) ontstekingen in de mond gekregen. Rare donkere streepjes op de vingers. Zoals mijn kennis (is geen kennis meer) laatst al zei, er is iets weggehaald, dat voel i kook echt.

Iets wat je natuurlijk niet zomaar weg kunt snijden.
Dus niet zo goed. Beetje jammer.

Las vandaag ook veel over zware metalen/kwikbelasting wat ook mee kan spelen over het geheel gezien.
 
Voor de mensen die hier quercetine slikken, nemen jullie 1 van deze 2 ?


Welke zouden jullie mij aanraden? De ene is met c en zink erbij, in de andere variant, die extra sterk is, zit vitamine c, zink, d3 en k2.
 
Voor de mensen die hier quercetine slikken, nemen jullie 1 van deze 2 ?


Welke zouden jullie mij aanraden? De ene is met c en zink erbij, in de andere variant, die extra sterk is, zit vitamine c, zink, d3 en k2.

Quercetine zit in "onder meer appels, bessen, bramen, uien, thee, knoflook, bieslook, peper, koriander, venkel, koolsoorten, kappertjes, cacao, sperziebonen, noten, citrusvruchten en tomaten."

Copyright (C) Orthokennis https://www.orthokennis.nl/nutrienten/quercetine

Echte voeding dus, geen pillen. Extra voordeel is dat er geen cellulose in voeding zit. Cellulose is vreselijk slecht voor je.

Kom op dame, je zit hier al jaren op het forum. Je weet beter :)
 
Quercetine zit in "onder meer appels, bessen, bramen, uien, thee, knoflook, bieslook, peper, koriander, venkel, koolsoorten, kappertjes, cacao, sperziebonen, noten, citrusvruchten en tomaten."

Copyright (C) Orthokennis https://www.orthokennis.nl/nutrienten/quercetine

Echte voeding dus, geen pillen. Extra voordeel is dat er geen cellulose in voeding zit. Cellulose is vreselijk slecht voor je.

Kom op dame, je zit hier al jaren op het forum. Je weet beter :)
sperziebonen en tomaten zijn natuurlijk niet weston price. Maar oke, er blijft nog eea over.
Ik weet weter? Nou ja, de mensen slikken hier toch ook massaal ivm en avm? ;)
 
sperziebonen en tomaten zijn natuurlijk niet weston price. Maar oke, er blijft nog eea over.
Ik weet weter? Nou ja, de mensen slikken hier toch ook massaal ivm en avm? ;)
Suppletie is ook niet WP ;)

Is dat zo? Slikken de mensen hier 'massaal ivm en avm'? Zal wel meevallen. Gezien het draadje erover ligt het wel wat genuanceerder denk ik.

Soms weet ik bij jou nou nooit of je nou pro of anti dit forum en diens leden bent. Wonderlijk is dat.
 
Suppletie is ook niet WP ;)

Is dat zo? Slikken de mensen hier 'massaal ivm en avm'? Zal wel meevallen. Gezien het draadje erover ligt het wel wat

Suppletie is ook niet WP ;)

Is dat zo? Slikken de mensen hier 'massaal ivm en avm'? Zal wel meevallen. Gezien het draadje erover ligt het wel wat genuanceerder denk ik.

Soms weet ik bij jou nou nooit of je nou pro of anti dit forum en diens leden bent. Wonderlijk is dat.
Mike slikte zelf n.a.v. een spiertest quercetine, nac en zink.
zie post #5.666

Ik men van mening van supplementen wel degelijk soms nodig zijn. Quercetine kan je ook nemen zonder vit c en zink en d3/k2 erin
 
Mike slikte zelf n.a.v. een spiertest quercetine, nac en zink.
zie post #5.666

Ik men van mening van supplementen wel degelijk soms nodig zijn. Quercetine kan je ook nemen zonder vit c en zink en d3/k2 erin
Als Mike in de sloot springt, doe jij dat dan ook?

;)

Ga jij nou maar eens lekker gewoon goed eten en maak je wat minder zorgen. Het leven komt dan vanzelf wel op zijn pootjes terecht voor je.


lucas-11-9.jpg
 
Als Mike in de sloot springt, doe jij dat dan ook?

;)

Ga jij nou maar eens lekker gewoon goed eten en maak je wat minder zorgen. Het leven komt dan vanzelf wel op zijn pootjes terecht voor je.


Bekijk bijlage 34465
Mooi citaat uit de bijbel die ik toevallig lees.
Maar meid, in deze heb je geen gelijk. Ik heb zenuwschade door acupunctuur, moeite met bewegen, er is een gezwel weggesneden waarna ernstige complicaties (veel meer gezwellen ontstaan). Ik heb een tijd lang veel kangenwater gedronken maar nu wordt het weer afgeraden want zou niet goed zijn voor bijnieruitputting. "gewoon goed eten"? Te makkelijk gezegd. Ik vind dat nogal wat om dat op afstand te zeggen. Vast goed bedoeld maar in dit geval niet afdoende.
IK ben erg ziek, maar dat komt niet over.
Overigens, ja goed eten, altijd goed, als je het kan verdragen, waar ik na de operatie ook moeite mee heb ivm ernstige darmklachten. Altijd moe. Wellicht ook door de veedoving aldus een natuurgeneeskundig therapeut maar ook door de ingreep en sich.

Maargoed, gewoon goed eten.
Nieuwe koelkast ben ik nog mee bezig want moet 't wel kwijt kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Mooi citaat uit de bijbel die ik toevallig lees.
Maar meid, in deze heb je geen gelijk. Ik heb zenuwschade door acupunctuur, moeite met bewegen, er is een gezwel weggesneden waarna ernstige complicaties (veel meer gezwellen ontstaan). Ik heb een tijd lang veel kangenwater gedronken maar nu wordt het weer afgeraden want zou niet goed zijn voor bijnieruitputting. "gewoon goed eten"? Te makkelijk gezegd. Ik vind dat nogal wat om dat op afstand te zeggen. Vast goed bedoeld maar in dit geval niet afdoende.
IK ben erg ziek, maar dat komt niet over.
Overigens, ja goed eten, altijd goed, als je het kan verdragen, waar ik na de operatie ook moeite mee heb ivm ernstige darmklachten. Altijd moe. Wellicht ook door de veedoving aldus een natuurgeneeskundig therapeut maar ook door de ingreep en sich.

Maargoed, gewoon goed eten.
Nieuwe koelkast ben ik nog mee bezig want moet 't wel kwijt kunnen.
Sorry hoor, maar hoe vaak moeten we dit verhaal nog aanhoren? Begint best irritant te worden😏
Misschien toch hypochonder?
Je zal vast een aardige madame zijn maar wel hoogst irritant. Sorry!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.854
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan