Ivermectine

En zelfs de Rockefellers worden vanaf het begin af aan gekoppeld aan antiparasitaire middelen. Vanaf het begin probeerden de Big Pharma-pioniers mensen bang te maken voor 'kleine beestjes'. Uiteindelijk kozen ze voor niet-bestaande 'virussen'. Wat ze bewijst is dat er al heel lang een campagne is van bangmakerij. Waar ze heel handig op.inspeelt is dat in de alternatieve wereld dezelfde angstprogrammerimg nog ten dele leeft, zoals "shedding' maar ook de angst voor parasieten van Hulda Clark. Belicht een paar alternatieve charlatans en gooi ze op 1 hoop met reguliere charlatans, maar ook legitieme alternatieve artsen, en iedereen is ineens een charlatan en 'controlled opposition'. De werkelijke charlatan is Kelsey Kenney, je herkent ze aan het feit dat ze alles en iedereen zwartmaken en uitsluitend zichzelf presenteren als de verkondiger van de waarheid, vaak op een hooghartige en smalende manier.

Mike
Toch een moeilijke discussie. Als shedding niet bestaat waarom slikken we dan IVM? Ja het ruimt veel op, is goed tegen bepaalde ziektes... dat weet ik wel. Maar mijn perceptie aanvankelijk was, dat het tegen shedding was. Ik begrijp uit dit forum dat die perceptie niet goed is.
Ik hoorde een tijdje terug trouwens wel een interview met Dr. Vernon Coleman, die zei: "Stay away from the vaccinated." Ook hij gelooft in shedding, kennelijk.... ook sprak ik iemand in een new age winkeltje die erg moe is, als zij een dag veel gevaxte klanten heeft ontvangen en dan veel dennennaaldenthee drinkt.
 
Toch een moeilijke discussie. Als shedding niet bestaat waarom slikken we dan IVM? Ja het ruimt veel op, is goed tegen bepaalde ziektes... dat weet ik wel. Maar mijn perceptie aanvankelijk was, dat het tegen shedding was. Ik begrijp uit dit forum dat die perceptie niet goed is.
Ik hoorde een tijdje terug trouwens wel een interview met Dr. Vernon Coleman, die zei: "Stay away from the vaccinated." Ook hij gelooft in shedding, kennelijk.... ook sprak ik iemand in een new age winkeltje die erg moe is, als zij een dag veel gevaxte klanten heeft ontvangen en dan veel dennennaaldenthee drinkt.
Shedding dmv lichaamsvloeistoffen wel, dmv inademenen niet.
 
Zoals bijv. IVM en bloedverdunners, wat tot stollingen kan leiden

Dus maw als iemand bloedverdunners slikt best geen IVM ?

Mijn vader heeft recent bloed laten trekken, en heeft PSA waarde (prostaat) van 1800 (normaliter ergens tussen 0 en 4):
2x gevaccineerd
en neemt nu ca 10j bloedverdunners nav een TIA (toen was PSA blijkbaar ca 15)
20/10 naar uroloog voor verder onderzoek.

Dus zou intussen IVM wel of niet mogen dan ?

Ik denk dat ie door die bloedverdunners voorlopig is vrijgebleven van vaccinbijwerkingen zoals hart- of ademhaling. Maar aan die PSA zal dat vaccin ook wel bijgedragen hebben wss.
Hier kun je interacties checken. Heb voor de grap de bloedverdunner van mijn moeder ingevuld en ivm. Dat was oké.

 
  • Leuk
Waarderingen: JVG
Juist wel,

Dit is de theorie erachter:

er zijn 2 modes: storage(geen symptomen) of detox(symptomen).

Als de lever het gal uitscheid. Dit probeert je lichaam dan verder uit te scheiden door de stoelgang.95% van de gal word toch weer opgenomen door de lever, dit is daarom in veel gevallen geen probleem. Als de galgang beschadigd is(dit heeft te maken met hoe toxic het gal is) dan kan het gal in het bloed lekken en dit zorgt dan voor alle problemen(detox).

als we de detox effecten ervaren en we nemen dan een middel nemen wat de lever omzet tot store(IVM) dan verdwijnen de detox symptomen als sneeuw voor de zon. Het nadeel er van is dan dat het weer word opgeslagen in de lever. Dit kan prima maar als de lever uiteindelijk zijn max bereikt dan zal het moeten gaan detoxen.

Key is dus ervoor te zorgen dat het lichaam het gal zo efficient mogelijk het lichaam kan uit werken en dit laat zien hoe belangrijk de stoelgang is.
Ik zal vertellen wat mij is overkomen in 2021. Aangemoedigd door de positieve effecten die ik ervaarde door het slikken van AVM (geen IVM), waaronder verbeterde energie en verbeterd zicht, ben ik dit ong. 6 maanden gaan slikken op min of meer dagelijkse basis. Ik las dat men dit in tropische landen ook slikt als smarties ter bestrijding van malaria, dus ik zag hier geen problemen mee.

Bovendien was ik er rotsvast van overtuigd dat dit als een preventief oraal 'vaccin' zou werken tegen wat ze dat najaar over ons uit zouden strooien. Alternatieve artsen, waaronder Zelenko, beweerden ook dat dit zowel preventief (voorkomend) als curatief (genezend) werkt.

In december 2021 werd ik echter wel degelijk goed ziek. De een na laatste lezing die ik dat jaar deed was in een alternatieve praktijk en aan degene die de praktijk leidt vroeg ik om hulp, want ik was me met paracetemol staande aan het houden om lezingen te kunnen doen. Via een spiertest kwam zij op wat middelen die mij zouden helpen, waaronder quercetine, NAC en zink. Zo gezegd, zo gedaan en idd binnen enkele dagen knapte ik helemaal op.

Als ik deze theorie mag geloven zat mijn lever in opslagmodus totdat het emmertje overliep en de omslag naar ontgifting werd gemaakt. Dat sluit ik zeker niet uit. Een andere uitleg werd mij door een andere alternatieve arts verteld: ik had mijn imuunsysteem lamgelegd door het afhankelijk te maken van deze medicatie en volgens hem had ik om het even welk ander natuurlijk middel kunnen nemen om de afwisseling te verkrijgen die mijn immuunsysteem uit zijn winterslaap haalde.

Wie het weet mag het zeggen. Het is iig geen goed idee om langdurig op dagelijkse basis antiparasitaire middelen te slikken, dat is mij nu wel duidelijk. Tegenwoordig slik ik het bij de minste of geringste verkoudheids- of griepklachten en meestal ben ik er dan binnen 1 of 2 dagen vanaf.

Mike
 
Ik vind het niet logisch dat de lever (emmertje) zou kunnen overlopen. In ieder geval niet als je iedere dag iets slikt.
Het lichaam (natuur) zit veel te ingenieus in elkaar.
Wel als je op 1 dag VEEL slikt. misschien. Zoals met teveel alcohol op 1 dag.
Misschien dat andere organen ook een rol spelen. alvleesklier.

 
Laatst bewerkt:
Als shedding niet bestaat waarom slikken we dan IVM? Ja het ruimt veel op, is goed tegen bepaalde ziektes... dat weet ik wel. Maar mijn perceptie aanvankelijk was, dat het tegen shedding was. Ik begrijp uit dit forum dat die perceptie niet goed is.

Dat klopt. We hebben te maken met oude programmering door het kwaad. Zwarte magie gaat over het waarmaken van iets wat niet bestaat en onzichtbaar is d.m.v. angst voor overdracht, zoals een 'virus'. Deze programnering (mind control) leeft ook onder alternatievelingen, maar nu zit de overdracht hem in onzichtbare spike-eiwitten van gevaccineerden die door de lucht zouden dwarrelen. Alles om ons maar op basis van angst uit elkaar te drijven. Ik noem vaak het voorbeeld van alcohol, dat is ook een gifstof die je uitademt (denk aan de blaastest van de politie) maar je wordt niet dronken van de alcoholdampen in de nabijheid van zo iemand, het treft alleen de persoon zelf.

Ik hoorde een tijdje terug trouwens wel een interview met Dr. Vernon Coleman, die zei: "Stay away from the vaccinated." Ook hij gelooft in shedding, kennelijk....

Coleman is een verbitterde oude man die veelvuldig om zich heen slaat en vindt dat alleen hij de wijsheid in pacht heeft. Veel.ego bij deze man. Zie je wel vaker bij artsen en andere academici - ook alternatieve.

ook sprak ik iemand in een new age winkeltje die erg moe is, als zij een dag veel gevaxte klanten heeft ontvangen en dan veel dennennaaldenthee drinkt.

Angst, angst en nog eens angst. Zoals gezegd, ook in de alternatieve wereld spelen nog oude programma's.

Mike
 
Dat klopt. We hebben te maken met oude programmering door het kwaad. Zwarte magie gaat over het waarmaken van iets wat niet bestaat en onzichtbaar is d.m.v. angst voor overdracht, zoals een 'virus'. Deze programnering (mind control) leeft ook onder alternatievelingen, maar nu zit de overdracht hem in onzichtbare spike-eiwitten van gevaccineerden die door de lucht zouden dwarrelen. Alles om ons maar op basis van angst uit elkaar te drijven. Ik noem vaak het voorbeeld van alcohol, dat is ook een gifstof die je uitademt (denk aan de blaastest van de politie) maar je wordt niet dronken van de alcoholdampen in de nabijheid van zo iemand, het treft alleen de persoon zelf.



Coleman is een verbitterde oude man die veelvuldig om zich heen slaat en vindt dat alleen hij de wijsheid in pacht heeft. Veel.ego bij deze man. Zie je wel vaker bij artsen en andere academici - ook alternatieve.



Angst, angst en nog eens angst. Zoals gezegd, ook in de alternatieve wereld spelen nog oude programma's.

Mike
Hoe zit het met schadelijkheid van passief roken (zelf niet sigaretten/sigaren ed gebruiken, maar wel in andermans dampen zitten)?
 
Zeer schadelijk! Ik heb een groot deel van mijn leven in deze situatie verkeerd, met kettingrokende ouders en daarna in rokerige kroegen.

Mike
 
Ik zal vertellen wat mij is overkomen in 2021. Aangemoedigd door de positieve effecten die ik ervaarde door het slikken van AVM (geen IVM), waaronder verbeterde energie en verbeterd zicht, ben ik dit ong. 6 maanden gaan slikken op min of meer dagelijkse basis. Ik las dat men dit in tropische landen ook slikt als smarties ter bestrijding van malaria, dus ik zag hier geen problemen mee.

Bovendien was ik er rotsvast van overtuigd dat dit als een preventief oraal 'vaccin' zou werken tegen wat ze dat najaar over ons uit zouden strooien. Alternatieve artsen, waaronder Zelenko, beweerden ook dat dit zowel preventief (voorkomend) als curatief (genezend) werkt.

In december 2021 werd ik echter wel degelijk goed ziek. De een na laatste lezing die ik dat jaar deed was in een alternatieve praktijk en aan degene die de praktijk leidt vroeg ik om hulp, want ik was me met paracetemol staande aan het houden om lezingen te kunnen doen. Via een spiertest kwam zij op wat middelen die mij zouden helpen, waaronder quercetine, NAC en zink. Zo gezegd, zo gedaan en idd binnen enkele dagen knapte ik helemaal op.

Als ik deze theorie mag geloven zat mijn lever in opslagmodus totdat het emmertje overliep en de omslag naar ontgifting werd gemaakt. Dat sluit ik zeker niet uit. Een andere uitleg werd mij door een andere alternatieve arts verteld: ik had mijn imuunsysteem lamgelegd door het afhankelijk te maken van deze medicatie en volgens hem had ik om het even welk ander natuurlijk middel kunnen nemen om de afwisseling te verkrijgen die mijn immuunsysteem uit zijn winterslaap haalde.

Wie het weet mag het zeggen. Het is iig geen goed idee om langdurig op dagelijkse basis antiparasitaire middelen te slikken, dat is mij nu wel duidelijk. Tegenwoordig slik ik het bij de minste of geringste verkoudheids- of griepklachten en meestal ben ik er dan binnen 1 of 2 dagen vanaf.

Mike
Mee eens, gif of geen gif, als ik me beroerd voel en weet dat ivm helpt dan neem ik dat om te kunnen functioneren.

Hier zag ik toevallig een tweet voorbij komen die verder in gaat op de detox theorie.




The 'immune system' is just the hepatic system and related organs. You're never immune to anything, so it's already a false name. You can turn off the detox system and never get sick. Doesn't mean that's a good thing. Most of the time, unless you've eaten extremely cleanly with low toxins (not likely, given the consensus of nutrition) and high fiber for years, not getting sick is going to be because the detox system is off. When you turn it back on, you tend to get worse before you get better, but most people opt to medicate the system back off to keep from feeling symptoms. Ideally, you'd keep it on for long enough that you don't get sick because you've run out of things to detox.


bovenstaande tweet komt dan wel een beetje overeen met wat jij beschrijft in je situatie. Je nam IVM en zette hiermee de detox door maar de storage van alle toxins ging gewoon door en uiteindelijk werd dit te veel en moest je lichaam er toch vanaf.
 
Dat klopt. We hebben te maken met oude programmering door het kwaad. Zwarte magie gaat over het waarmaken van iets wat niet bestaat en onzichtbaar is d.m.v. angst voor overdracht, zoals een 'virus'. Deze programnering (mind control) leeft ook onder alternatievelingen, maar nu zit de overdracht hem in onzichtbare spike-eiwitten van gevaccineerden die door de lucht zouden dwarrelen. Alles om ons maar op basis van angst uit elkaar te drijven. Ik noem vaak het voorbeeld van alcohol, dat is ook een gifstof die je uitademt (denk aan de blaastest van de politie) maar je wordt niet dronken van de alcoholdampen in de nabijheid van zo iemand, het treft alleen de persoon zelf.



Coleman is een verbitterde oude man die veelvuldig om zich heen slaat en vindt dat alleen hij de wijsheid in pacht heeft. Veel.ego bij deze man. Zie je wel vaker bij artsen en andere academici - ook alternatieve.



Angst, angst en nog eens angst. Zoals gezegd, ook in de alternatieve wereld spelen nog oude programma's.

Mike

Dat klopt. We hebben te maken met oude programmering door het kwaad. Zwarte magie gaat over het waarmaken van iets wat niet bestaat en onzichtbaar is d.m.v. angst voor overdracht, zoals een 'virus'. Deze programnering (mind control) leeft ook onder alternatievelingen, maar nu zit de overdracht hem in onzichtbare spike-eiwitten van gevaccineerden die door de lucht zouden dwarrelen. Alles om ons maar op basis van angst uit elkaar te drijven. Ik noem vaak het voorbeeld van alcohol, dat is ook een gifstof die je uitademt (denk aan de blaastest van de politie) maar je wordt niet dronken van de alcoholdampen in de nabijheid van zo iemand, het treft alleen de persoon zelf.



Coleman is een verbitterde oude man die veelvuldig om zich heen slaat en vindt dat alleen hij de wijsheid in pacht heeft. Veel.ego bij deze man. Zie je wel vaker bij artsen en andere academici - ook alternatieve.



Angst, angst en nog eens angst. Zoals gezegd, ook in de alternatieve wereld spelen nog oude programma's.

Mike
Even iets wat een vriend van mij zei vandaag, nadat ik hem vroeg of hij zich WEER gaat laten boosteren. "Nee, want ik ken veel mmensen die meerdere malen gevaccineerd waren maar toch corona gekregen hebben. Weliswaar niet in zo'n ernstige mate, onder andere mijn zuster en haar man en Piet. Ook een aantal bekende Nederlanders die dat vertelden." (ik heb even een gefingeerde naam gebruikt). Wat ik merk is dat de gevaxte mensen dus echt in de angst zitten en het 'virus' als iets heel werkelijk, echts, en gevaarlijks beschouwen. Dat juist ook het vaccin ziekte veroorzaakt daar zijn nu al genoeg bewijzen voor. Coronaverschijnselen komen mijn insziens gewoon vaak DOOR het vaccin. Ik kan het die mensen niet aan hun verstand peuteren en moet dat dan ook maar niet meer proberen. Ik was eigenlijk bijna nooit verkouden. Toen iedereen massaal gevaccineerd werd heb ik meermaals griepverschijnselen gehad. Dit komt natuurlijk ook door alles wat ze over ons uitstrooien (ik bedoel hiermee niet de rondvliegende spikies waar ik wel 'n tijdje last van dacht te hebben maar ook de 5g) maar ik probeer niet angstig te zijn. Want dat ondermijnt pas echt je immuunsysteem. Ik heb ook geen zin om steeds in discussie te gaan met mensen, het is wat het is, en er zijn ongetwijfeld veel dingen die we allemaal nog niet weten.
 
Er is hier geen 5G. Ik merk dat je erg gevoelig bent voor suggestie. Lees mijn draadje op X:


Mike
 
Er is hier geen 5G. Ik merk dat je erg gevoelig bent voor suggestie. Lees mijn draadje op X:


Mike
Ben jij @Patriotscontrol?
Enfin- mijn voorkeur op al die nieuwe iphones is toch gewoon de 4g, of wifi, omdat er toch nog niet genoeg over bekend is zou ik hem niet op 5g zetten, dat is mijn gevoel. Helemaal ideaal is natuurlijk veel minder smartphonegebruik want ik ben van mening dat het niet gezond is. Maar wel leuk :)

Maar het is de 'nationale verslaving' aldus Rene Peters van het CDA, onlangs diende hij een motie in die is aangenomen door minister Dijkgraaf, vanaf 1 januari 2024 zijn mobieltjes verboden in de klas. Hoera!
Er is hier geen 5G. Ik merk dat je erg gevoelig bent voor suggestie. Lees mijn draadje op X:


Mike
geen 5G? Oke?
 
Ben jij @Patriotscontrol?
Enfin- mijn voorkeur op al die nieuwe iphones is toch gewoon de 4g, of wifi, omdat er toch nog niet genoeg over bekend is zou ik hem niet op 5g zetten, dat is mijn gevoel. Helemaal ideaal is natuurlijk veel minder smartphonegebruik want ik ben van mening dat het niet gezond is. Maar wel leuk :)

Maar het is de 'nationale verslaving' aldus Rene Peters van het CDA, onlangs diende hij een motie in die is aangenomen door minister Dijkgraaf, vanaf 1 januari 2024 zijn mobieltjes verboden in de klas. Hoera!

geen 5G? Oke?
Je kan hem niet op 5G zetten want er zitten geen 5G chips in.
 
Ik kon geen passende topic vinden waar ik dit in kon zetten. Dus dan hier maar even. Om dezelfde reden dat velen ivermectine nemen, hoor ik dat ook veel hoge doseringen d3/k2 genomen wordt. Mag ik vragen wie van jullie dit nog meer neemt. IK hoor bv iemand die neemt 10.000 ie per dag. Maar dan zou men er ook 'n hoge dosering k2 bij moeten nemen denk ik.

Hier ook nog een handig lijstje: https://weetwatjeeethetboek.nl/daans-supplementen/
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.286
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan