Gaat niet goed wat nog te doen

butterfly2023

Well-known member
Hallo. Ik begin mijn voorsteltopic even op deze manier.

Ik hoop dat mensen serieus willen reageren. Of niet. Maar niet dat ik mij aanstel want ik ben erg ziek.

Pas op voor het ziekenhuis. De rontgens zijn doorgaans te lang.

En niet gezond.
Eventuele schade zullen ze ontkennen. Ik ben er helaas ingetrapt 2.5 jaar terug. Dat is stom. Ze hebben verder niets gedaan aan mijn gebitsschade veroorzaakt door een tandarts.
Enkele tijd na de rontgen ontstond er een uitstulping/gezwel op de linker hand. De huisarts zei weg laten snijden. Het zou geen bijwerkingen hebben.

Ik probeerde veel. Panacur slikken jodium erop enz maar de vergroeiing van de hand bleef.
De operatie aan mijn hand is toen gedaan.

En heeft erge bijwerkingen Blauwe aderen. Een soort lekkende darmgevoel. Slapte. Zwakte. Nog meer het gevoel dat mijn gebit in elkaar drukt. 24/7 rode ogen. De rechterkant van mijn lichaam voelt koud aan. Ik weet niet goed wat voor behandelaar ik evt heen kan. Homeopaat of orthomoleculair enz enz. Helaas kan de huisarts verder niks doen.

Wat is er nog te redden.

Heb ook erge schade in mijn mond door een eerdere h202 spoeling bij een tandarts direct erna ontstaan.

Heb ook zenuwschade door acupunctuur er is dus teveel geprutst. Helaas
 
Ik heb sinds dat ik een gezwel operatief heb laten verwijderen complicaties. Volgens mijn "vriend" (niet de homeopaat) moet ik weer terug naar de huisarts.

Terwijl ik hem al 100 keer gezegd heb dat deze 'niets meer voor mij kan doen'. En de huisarts het lichaam niet als 1 geheel ziet, niets wil horen van schade na medische ingrepen enz enz. Blijkbaar moet ik dan toch zelf maar op zoektocht, ipv blijven communiceren met deze "vriend" die totaal andere ideeen heeft dan ik. Of deze "vriend" duidelijk aangeven dat ik hier geen brood in zie.

Met mijn huisarts kom ik niet verder, ook omdat deze helemaal niet holistisch denkt. Uiteraard. Huisarts= big pharma de mijne iig wel en hij was vorige keer ook helemaal niet zo aardig!
 
Indien een behandelaar jou NIET de juiste info geeft over bijwerkingen van een behandeling of onderzoeksmethode, OF, een ongevraagde behandeling geeft die schade doet, kun je zo iemand dan aanklagen?
 
na veel overleg met een vriend besloot ik uiteindelijk mijn gezwel op mijn linkervinger eraf te halen. Eenmaal bij het ziekenhuis zei ik nog da tik het niet durfde maar ben toch overstag gegaan omdat ik het al zo'n 5 maanden had November 2022 tot en met eind april 2023. Na wegsnijding complicaties; volgens huisarts zouden die er niet zijn . Vergroeiing rechter hand pink staat naar buiten.

Wat kan ik nog doen
Ik kreeg van jullie al de tip om iig de bouillons te gaan eten en zoveel mogelijk weston price te eten, darmen zijn ook slecht geworden sinds deze ingreep en ook de rontgen van eerder.
 
er is zonder toestemming een 5g mast op mijn dak gezet op de flat

tevens staan er meerdere zendmasten op m'n dak
woonwaard heeft daar zomaar toestemming voor gegeven
Dit is zeer weerstandverzwakkend

Denken jullie dat ik daar wat mee kan
 
Je hoort wel vaak zeggen dat je er beter direct onder kunt zitten dan bijvoorbeeld op 50 meter afstand omdat direct er onder de minste straling zou zijn. Je kunt een hoop binnenshuis doen om de blootstelling aan straling te verminderen of neutraliseren. Nico Groot weet hier veel van, https://www.sterktegenstraling.nl/ maar er zijn vele sites. Het geeft waarschijnlijk meer energie om te ontdekken wat jij er zelf aan kan doen dan om te gaan strijden tegen een woningbouwvereniging.
 
er is zonder toestemming een 5g mast op mijn dak gezet op de flat

tevens staan er meerdere zendmasten op m'n dak
woonwaard heeft daar zomaar toestemming voor gegeven
Dit is zeer weerstandverzwakkend

Denken jullie dat ik daar wat mee kan
ik weet niet hoe dat in NL zit, maar hier is daar geen toestemming voor nodig
 
plaats een foto.

Het gaat toch om een hand?
Een foto vind ik te persoonlijk. Je vroeg hoe het met de hand gaat.

Welnu hier even een bericht van mij. Ik ben heel erg facebook moe, dat sowieso, wat een inhoudsloze mensen zitten daar en vaak gaat het nergens over en je bent uren verder.

En fin. Mijn hand. Het zijn beide handen. Er is dus- na blootstelling aan straling (rontgen o.a.) een gezwel ontstaan op de linkermiddelvinger. Dit is weggehaald. De vinger is nog steeds dik en ik heb letterlijk het gevoel dat ik een stuk mis. rechterhand is raar gaan voelen. Het gezwel linkervinger is weliswaar weg maar nu zitten er verdikkingen op het hoofd achterop. Dus het verplaatst zich. De vingers bovenop hebben een klein beetje donkere streepjes.

Sinds de operatie haal slechter, moeilijker eten, tong enigszins gebarsten. Niet best. Lekker genezend zoiets.
Ik had toen wel van alles geprobeerd om het gezwel zelf te doen verminderen. Ook wat hier aangeraden was, jodium (maar daarvan ging de huid irriteren), h202 erop. Ook zweeds kruidenbitter en 1 of ander goedje wat iemand mij had opgestuurd ;)

Nog altijd moeite met slikken sinds h202 spoeling tandarts (Dit was NIET DE FOOD GRADE VARIANT). Sinds operatie, meer last van mijn ogen. Die zijn beschadigd door rontgen. Er is geen articaine gebruikt met de operatie. Wel heb ik hartklachten nadien.

Dit is heel wat zo. Ik kijk even terug en weet dat ik door kangenwater drinken wat opejaagd ben geworden en diversen zeggen dat dit water voor mij niet zo heel goed is; destijds door dit water een ongelukje met mijn gebit gehad, dit geeft aan dat ik het niet per se goed verdraag maar helemaal niet drinken lukt ook niet want het geeft wel energie

Lees ik nu ook op dit forum, als je bijnieruitputting hebt of in ieder geval verzwakt bent zoals ik dan niet liters water drinken. Ik drink nu max 2 bekers dat is het zo'n beetje. Maar nu de vraag wat te doen zodat het niet slechter wordt.
Zenuwstelsel aangetast.
Slik nog wel ivermectine avermectine, gisteren weer in een ziekenhuisgeweest bij iemand, en ja hoor gelijk wat moeite met ademhalen. Er hangt daar van alles rond en dan bedoel ik geen virus.

Een rontgenfoto had er nooit gemaakt meoten worden en een h202 spoeling bij de tandarts had ook niet gemoeten. maar toen was ik nog bang voor *c* en ze zeiden dat de spoeling 'het virus als het al in de mond zat zou doodmaken'. Het werd me bijna opgedrongen, het werd gepresenteerd als zijnde goed. We zijn erin getrapt, later wist ik wel beter.

IK hoop dat mensen nog enige tips kunnen geven.
Het is niet mijn eigen schuld.

Ik lees ook dat liters kangenwater drinken voor verwarring of concentratieproblemen kan zorgen. En fin, zoals ik al zei ik drink het al minder maar niet helemaal ervan af.
In ieder geval om te ontgiften.
Ik sprak ook een medium die zei, ga meer bewegen. In ieder geval is dat goed voor de bloedsomloog.

mijn haar is ook slechter geworden. Er is dus eigenlijk behoorlijke schade ontstaan door externe factoren.Wat ik wel steeds duidelijker zie is dat een huisarts totaal niet holistisch denkt en er geen kaas van gegeten heeft. Hop snij maar weg nou dat is wel heel makkelijk toch? En de rest wil die niet horen.
 
Kent iemand een goede, natuurarts, omgeving Schagen. Eentje die niet gelijk met allerlei enge middelen aan komt zetten. Eentje die verstand heeft van het lichaam op een holistische manier.
 
Ik heb een kennis die ligt in het ziekenhuis en krijgt ook PET-scan e.d. Ook zeer veel antibiotica dagen achtereen via infuus. Ik voel wel dat dit niet heel gezond kan zijn voor het lichaam. Dan is de methode misschien nog wel erger dan de kwaal en krijg je daar ook weer van alles van ;)
 
Veel antibiotica kan tijdelijk nodig zijn. Als je daarna maar langdurig probiotica neemt.
Ze doen dit niet zomaar. Kanker?
 
Tandartsen schijnen tijdens sommige behandelingen ook geblust kalk te gebruiken. Waarom is mij een raadsel aangezien het zeer onverantwoord is bij inademen of contact ermee. Symptomen zijn moeite met ademhalen, benauwd en nog tal van andere zaken. Wellicht geef je ten onrechte de h2o2 onterecht als oorzaak de schuld. Misschien ff nagaan bij je tandarts wat er gebruikt is.
 
Tandartsen schijnen tijdens sommige behandelingen ook geblust kalk te gebruiken. Waarom is mij een raadsel aangezien het zeer onverantwoord is bij inademen of contact ermee. Symptomen zijn moeite met ademhalen, benauwd en nog tal van andere zaken. Wellicht geef je ten onrechte de h2o2 onterecht als oorzaak de schuld. Misschien ff nagaan bij je tandarts wat er gebruikt is.
tandarts heeft mij de praktijk uitgezet en geeft verder geen info. Ik weet wel zeker dat ze weten wat er gebeurd is. Maar maakt niet uit
 
tandarts heeft mij de praktijk uitgezet en geeft verder geen info. Ik weet wel zeker dat ze weten wat er gebeurd is. Maar maakt niet uit
Probeer Blok in Heiloo. Aan de westerweg. Holistisch denkende tandarts. Ben er zelf erg tevreden over. Laat je niet afschrikken door z’n directe manier van communiceren. Zo is ie nu eenmaal, maar een echte vakman. Niet goed bereikbaar maar op dinsdag meeste kans.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan