Gaat niet goed wat nog te doen

De operatie aan mijn vinger, heeft langdurige vervelende gevolgen. Heb ook erge nekklachten gekregen. Kennelijk is het neurologisch verstoord. Wat zou ik hieraan kunnen doen?



Paida Lajin ?
Hebben veel mensen baat bij naar het schijnt.
Het kan een beetje pijn doen, maar je bepaalt wel zelf je pijngrens.
 
Helaas nog niet gelukt met een nieuwe koelkast kopen. Het is allemaal modern, helemaal niet meer zoals die koelkasten van vroeger en ik kom er gewoon echt niet uit. Er is teveel op de markt. Liebherr, Samsung, Bosch.. allemaal met LED, schijnt ook helemaal niet zo goed te zijn.. wat zal ik kiezen..
Vraag hier nogmaals advies.
 
Helaas nog niet gelukt met een nieuwe koelkast kopen. Het is allemaal modern, helemaal niet meer zoals die koelkasten van vroeger en ik kom er gewoon echt niet uit. Er is teveel op de markt. Liebherr, Samsung, Bosch.. allemaal met LED, schijnt ook helemaal niet zo goed te zijn.. wat zal ik kiezen..
Vraag hier nogmaals advies.
Kan je al zelf niet beslissen voor een stomme koelkast ? Ze zijn allemaal hetzelfde ongeveer, het enigste verschil is de prijs.
Het verbaast me dat je zelf kan beslissen over in- en uitademen.
 
Hoe het gaat- na de ingreep aan de vinger zijn er helaas veranderingen opgetreden bij mijn tong. Vooral de kleur en ook pijn.
Aangezien zo'n operatie natuurlijk altijd gevolgen heeft, is het voor mij logisch dat dit gebeurd is.
Maarja, welke hulpverlener zou hier nog iets over kunnen zeggen. Sowieso niet mijn huisarts, dat is echt een eikel met nul holistische kennis die alleen maar volgens het boekje praat.

Tja bij zoiets denk ik, waar kun je nog terecht?
 
Laatst bewerkt:
Als een verkleurde tong het enige is dat heel mischien is onstaan na een behandeling dan mag je je handen dichtknijpen.
Geen arts die zo,n klacht serieus gaat nemen.

Je bent nog jong, zorg dat je gezond eet en geen medicijnen nodig hebt.
Probeer iverm/averm.
als dat niets doet, pech gehad.
 
Als een verkleurde tong het enige is dat heel mischien is onstaan na een behandeling dan mag je je handen dichtknijpen.
Geen arts die zo,n klacht serieus gaat nemen.

Je bent nog jong, zorg dat je gezond eet en geen medicijnen nodig hebt.
Probeer iverm/averm.
als dat niets doet, pech gehad.
ik vraag me nog steeds af of er niet een andere manier had geweest om van de vergroeiiing op de vinger af te komen. Had toen wel veel geprobeerd. Jodium, panacur enz.
Snap toch echt niet hoe een huisarts zo snel met de 'oplossing' wegsnijden komt!!!

Helaas is het niet alleen de verkleurde tong, ook barstjes in de tong, meer moeite met slikken, meer vervelende smaak. Vergroeiingen a/d vingers, aderen die meer zichtbaar zijn in het lichaam. Last van ogen. Spierzwakte. Dus wel MEER vervelende gevolgen door de niet al te leuke operatie. Natuurlijk ontkennen ze het.
 
Laatst bewerkt:

wat denk je van deze behandelaar?
 
??? Bedoel je je denkt er niks van of het zou niks voor me zijn.
Het eerste.

Opinies over behandelaars or whatever van dat soort kan je alleen maar geven als ze je behandeld hebben. En wat iemand anders er van vindt is zowiezo weinig van belang.

Bijvoorbeeld :
Hij behandelt 100 personen, 99 zijn content en geven positieve backfeed.
Nummer 100 zegt niks, hij is morsdood na een behandeling.

99% +, maw cum laude
nr 100 in de kist

Aan jou de beslissing, misschien begint het rijtje nu andersom, en de volgende patient, 101 (jij misschien), na behandeling ook morsdood en daarna weer 99% springlevend en gezond.
 
Als een verkleurde tong het enige is dat heel mischien is onstaan na een behandeling dan mag je je handen dichtknijpen.
Geen arts die zo,n klacht serieus gaat nemen.

Je bent nog jong, zorg dat je gezond eet en geen medicijnen nodig hebt.
Probeer iverm/averm.
als dat niets doet, pech gehad.
vraag me soms wel eens af wat een ander hier op 't forum in mijn geval gedaan zou hebben in dat geval (ja de tijd kun je niet omdraaien). Jodium Avm, , Panacur, ja, en als dat niet helpt wat dan. Ik heb een vriend ja die rent voor elk wissewasje naar het ziekenhuis, eens daarmee begonnen kom je er niet meer vanaf. Het is echt een wonder dat hij nog leeft (ICD-kastje, diverse ingrepen gehad enz).

Bij mij stond hij ook achter de (kleine) ingreep, ik had een ander beeld over de gevolgen, dat bleek te kloppen. Hij was er echter niet op de dag van de operatie. Het blijft mij verbazen hoe de reguliere geneeskunde het menselijk lichaam ziet. Als een zak moleculen waar je gewoon zomaar wat weg kan halen of bij kan doen. Maar natuurlijk zijn er artsen die wel beter weten maar als ze buiten het boekje gaan boetes krijgen.

HIj zegt bijvoorbeeld ook, als ik hem vraag naar bepaalde cojonamaatregelen, wat hij daarvan vindt:
"Is volgens de de richtlijnen van de KNMT"

Eigenlijk neemt hij het hier dus op voor de KNMT. En zo van ja het moest van hun dus je hebt niks te vinden en die gene die de richtlijnen opvolgde deed het goed. Zo komt het over op mij, wat hij stelt.

Ik heb door enige maatregelen schade opgelopen, en dan maakt zo'n opmerking me eigenlijk boos, of moedeloos, het voelt of hij gebrainwashed is (is 3 x gevaccineerd ook, ikzelf uiteraard niet). En ja lijkt of hij dan niet zegt wat ik hoop dat hij zegt. Lijkt of hij moeite heeft met zijn mening geven of gewoon die niet heeft.

Het is zo moeilijk trekken aan 'n dood paard, mensen die het niet willen zien dat er dingen totaal niet in de haak zijn en dat de zorg gefinancierd wordt door een stelletje heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele duivelse mensen.


Herkennen meer mensen dit uit hun omgeving?
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.154
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan