Gaat niet goed wat nog te doen

Sorry hoor, maar hoe vaak moeten we dit verhaal nog aanhoren? Begint best irritant te worden😏
Misschien toch hypochonder?
Je zal vast een aardige madame zijn maar wel hoogst irritant. Sorry!
Ik mag best voor mezelf opkomen als wordt gezegd dat ik gewoon moet eten. Natuurlijk is dat belangrijk. Als iets in mijn ogen niet klopt dan geef ik mijn mening. Het was alleen dat en niet meer dan dat. Hey het moet niet op pesten beginnen te lijken he. En fin. Ik zal het niet meer noemen. Kennelijk is dit forum daar niet voor bedoeld. Leuke naam David Johannes. Ook bijbels. :)
 
iK val trouwens 's nachts erg moeilijk in slaap. Probeer voor het slapen gaan nu maar minder kangenwater te drinken. Omdat ik zo moe ben, probeer ik sowieso minder water te drinken. Veel kefir, slagroom. En hopelijk binnenkort weer stoofpotjes als ik een nieuwe koelkast heb- nu even al het andere daargelaten.

Maar, ik zou graag eens 1 nacht doorslapen. Zo slecht slaap ik. IK spray wel magnesium. ZIjn hier nog andere specifieke dingen die mensen doen om makkelijker in slaap te vallen?
Ook het wonen onder de zendmast schijnt slecht te zijn voor een goede nachtrust.
Ik weet dat Karin Hogenboom een aardingslaken heeft, dit heb ik niet.
 
Mooi citaat uit de bijbel die ik toevallig lees.
Maar meid, in deze heb je geen gelijk. Ik heb zenuwschade door acupunctuur, moeite met bewegen, er is een gezwel weggesneden waarna ernstige complicaties (veel meer gezwellen ontstaan). Ik heb een tijd lang veel kangenwater gedronken maar nu wordt het weer afgeraden want zou niet goed zijn voor bijnieruitputting. "gewoon goed eten"? Te makkelijk gezegd. Ik vind dat nogal wat om dat op afstand te zeggen. Vast goed bedoeld maar in dit geval niet afdoende.
IK ben erg ziek, maar dat komt niet over.
Overigens, ja goed eten, altijd goed, als je het kan verdragen, waar ik na de operatie ook moeite mee heb ivm ernstige darmklachten. Altijd moe. Wellicht ook door de veedoving aldus een natuurgeneeskundig therapeut maar ook door de ingreep en sich.

Maargoed, gewoon goed eten.
Nieuwe koelkast ben ik nog mee bezig want moet 't wel kwijt kunnen.

Als je niet zo gecharmeerd bent van op afstand adviseren en communiceren, waarom zit je dan op dit forum?
Hoe zou jij dan willen zien hoe het werkt?

En nee, het is niet makkelijk gezegd daar je al jaren [hoe oud je is je eerste voorsteltopic?!) hetzelfde rondje draait.
 
iK val trouwens 's nachts erg moeilijk in slaap. Probeer voor het slapen gaan nu maar minder kangenwater te drinken. Omdat ik zo moe ben, probeer ik sowieso minder water te drinken. Veel kefir, slagroom. En hopelijk binnenkort weer stoofpotjes als ik een nieuwe koelkast heb- nu even al het andere daargelaten.

Maar, ik zou graag eens 1 nacht doorslapen. Zo slecht slaap ik. IK spray wel magnesium. ZIjn hier nog andere specifieke dingen die mensen doen om makkelijker in slaap te vallen?
Ook het wonen onder de zendmast schijnt slecht te zijn voor een goede nachtrust.
Ik weet dat Karin Hogenboom een aardingslaken heeft, dit heb ik niet.
Het wel of niet kunnen slapen is iets dat moeilijk te vatten is. Je kan heel erg gezond eten en toch niet kunnen slapen. Misschien ligt het dan aan de straling s'nachts en schaf je een aardingslaken aan maar dat helpt ook niet. Misschien helpt s'avonds mediteren maar nadat je je helemaal suf gemediteerd te hebben kan je nog steeds niet slapen. Misschien zie je s'avonds te veel blauw licht en schaf je een bril aan die het blauwlicht eruit filtert maar dat blijkt ook niet te helpen. Ik heb ook periodes gehad dat ik niet kon slapen en dan lag ik in bed en maakte ik me daar druk over. Op een gegeven moment ben ik opgehouden met mij er druk over maken en ging ik snachts gewoon uit bed en ging ik dingen doen: opruimen of gewoon wat muziek luisteren, filmpjes kijken, forum lezen. Tegenwordig slaap ik gewoon goed en hoe dat komt? Het zou kunnen door mijn extreem gezond dieet, door het aardingslaken waar ik op slaap, door het roodlicht paneel waar ik elke dag 20 minuutjes onder ga liggen, ik heb geen flauw idee. Wat wel het geval is is dat ik mij de laatste tijd nergens meer zorgen over maak. Dingen in mijn leven waar ik niet tevreden over ben pak ik aan en als dat niet lukt accepteer ik dat en vertrouw ik erop dat het wel goed komt. Als dingen niet gaan zoals je wilt, accepteer ze gewoon, ga er niet tegen vechten, vertrouw op het leven.
 
Ik heb altijd de radio aan als ik ga slapen. Ik luister maar doe niet mijn best om te gaan slapen. Volgende ochtend. He, ik ben in slaap gevallen.
 
iK val trouwens 's nachts erg moeilijk in slaap. Probeer voor het slapen gaan nu maar minder kangenwater te drinken. Omdat ik zo moe ben, probeer ik sowieso minder water te drinken. Veel kefir, slagroom. En hopelijk binnenkort weer stoofpotjes als ik een nieuwe koelkast heb- nu even al het andere daargelaten.

Maar, ik zou graag eens 1 nacht doorslapen. Zo slecht slaap ik. IK spray wel magnesium. ZIjn hier nog andere specifieke dingen die mensen doen om makkelijker in slaap te vallen?
Ook het wonen onder de zendmast schijnt slecht te zijn voor een goede nachtrust.
Ik weet dat Karin Hogenboom een aardingslaken heeft, dit heb ik niet.
Een koud bad of douche
 
iK val trouwens 's nachts erg moeilijk in slaap. Probeer voor het slapen gaan nu maar minder kangenwater te drinken. Omdat ik zo moe ben, probeer ik sowieso minder water te drinken. Veel kefir, slagroom. En hopelijk binnenkort weer stoofpotjes als ik een nieuwe koelkast heb- nu even al het andere daargelaten.

Maar, ik zou graag eens 1 nacht doorslapen. Zo slecht slaap ik. IK spray wel magnesium. ZIjn hier nog andere specifieke dingen die mensen doen om makkelijker in slaap te vallen?
Ook het wonen onder de zendmast schijnt slecht te zijn voor een goede nachtrust.
Ik weet dat Karin Hogenboom een aardingslaken heeft, dit heb ik niet.
Onder een zendmast en dan een aardingslaken ? Dan kan je al beter aan de mast gaan hangen.
 
waaa ik ben claustrofobisch... anti stralingsslaapzak Marlene! Ik krijg het al benauwd als ik 't zie.
Is er ook een antistralingsslaapzak Renee? Lol. Die zou ik dan nog wel overwegen. Maar deze.. ;)
ze hebben ook een anti-stralings pop-up tent die je kan huren en als die je bevalt kan je hem aanschaffen.
 
Ik mag best voor mezelf opkomen als wordt gezegd dat ik gewoon moet eten. Natuurlijk is dat belangrijk. Als iets in mijn ogen niet klopt dan geef ik mijn mening. Het was alleen dat en niet meer dan dat. Hey het moet niet op pesten beginnen te lijken he. En fin. Ik zal het niet meer noemen. Kennelijk is dit forum daar niet voor bedoeld. Leuke naam David Johannes. Ook bijbels. :)
Pesten? Er worden zoveel adviezen gegeven maar jij weet het altijd beter en wijst bijna alles af. Heb je dat al door?
Er zal voor jou nooit iets veranderen als je zo'n hypochonder blijft :rolleyes:
Ben er klaar mee.
 
Ik had gehoopt dat je je plekje had gevonden bij dat steunpunt waar je laatst over postte, Butterfly. Had je daar het professiomele slachtoffer kunnen uithangen en niet hier. Het is net als de laatste keer toen je hier actief was als Liz, een en al geklaag en negatieve aandachtszoekerij op basis van hypochondrische klachten. Dit is waarschuwing nr. 2, nog 1 keer en dan moet ik je, net als de laatste keer, noodgedwongen verwijderen.

Mike
 
Als je niet zo gecharmeerd bent van op afstand adviseren en communiceren, waarom zit je dan op dit forum?
Hoe zou jij dan willen zien hoe het werkt?

En nee, het is niet makkelijk gezegd daar je al jaren [hoe oud je is je eerste voorsteltopic?!) hetzelfde rondje draait.
Ik heb in 2018 een glansrijk jaar gehad, toen ik ook werkzaamheden deed bij ****. Toen ben ik ook opgeknapt door het bijnierprotocol. En diverse adviezen hier die gericht waren op bijnieruitputting. Super! Heb mij toen goed ingelezen, veel tips/adviezen opgevolgd. Maargoed, toen is toen en nu is nu. Zelfde rondje, klopt dus niet. Ik begrijp ook niet waar dit op gebaseerd is. Probeer altijd veel te lezen en het beste te doen, wie niet?
Oja- leuk idee, dat steunpunt, ik denk dat de poezelige reacties zullen zijn: "miauw miauw" ;)
 
volgens mij denkt de reguliere geneeskunde echt dat het lichaam een zak moleculen is. Had de huisarts ook gemaild omtrent bep. klachten, na wegsnijden gezwel zoals last van de ogen, en wat veranderingen in de vingers.
"mevrouw uw klachten hebben geen organische oorzaak". Wat vinden jullie ervan. Ik kan een klacht indienen maarja dan ben je de huisarts kwijt. Maargoed je moet je wel serieus genomen voelen bij een arts.
 
De operatie aan mijn vinger, heeft langdurige vervelende gevolgen. Heb ook erge nekklachten gekregen. Kennelijk is het neurologisch verstoord. Wat zou ik hieraan kunnen doen?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan