Gaat niet goed wat nog te doen

Probeer Blok in Heiloo. Aan de westerweg. Holistisch denkende tandarts. Ben er zelf erg tevreden over. Laat je niet afschrikken door z’n directe manier van communiceren. Zo is ie nu eenmaal, maar een echte vakman. Niet goed bereikbaar maar op dinsdag meeste kans.
ik denk dat ik eerst een natuurarts moet zoeken. Na wegsnijding vergroeiing op linkerhand (heb daarvoor alles geprobeerd het ging niet weg) ben ik ernstig ziek.
 
Probeer Blok in Heiloo. Aan de westerweg. Holistisch denkende tandarts. Ben er zelf erg tevreden over. Laat je niet afschrikken door z’n directe manier van communiceren. Zo is ie nu eenmaal, maar een echte vakman. Niet goed bereikbaar maar op dinsdag meeste kans.
weet je ook nog een goede holistisch therapeut/behandelaar
 
Wat bedoel je met ernstig ziek.
Mijn tandarts heeft fouten gemaakt maar daardoor ben ik niet ernstig ziek.
 
Wat bedoel je met ernstig ziek.
Mijn tandarts heeft fouten gemaakt maar daardoor ben ik niet ernstig ziek.
ik had een gezwel op mijn vinger dat is weggesneden. Daarna zijn de andere vingers krom gaan groeien, naar buiten toe. MIjn zicht is verminderd, kwaliteit haar verminderd. Botten zijn brozer. Meer problemen met slikken. Dat bedoel ik. Aderen in het hele lichaam meer naar de oppervlakte gekomen, vermoeidheid.
 
ik zie dat niet gereageerd wordt op mijn post, wellicht omdat ik niet doneer oid. Besef mij wel dat bep. dingen je eigen verantwoording zijn. Begin wel steeds meer van (ook wakkere!) mensen om mij heen te horen dat zoveel (kunstmatig gefabriceerd) kangenwater niet gezond is.
Zou dit wel eens een van de oorzaken van mijn ziekte kunnen zijn???????
omdat het je hele maagzuur omzeep helpt en ook voor verwarring zorgt???


IK heb momenteel een zeer narcistische vriend; ik heb hem gezegd dat ik heel ziek ben geworden na wegsnijden gezwel. Zijn reactie: "niet iedereen heeft bijwerkingen". En hij zegt weston price aanhanger te zijn.... Maar heeft zich 3 x laten vaxxen en neemt antibioticacuur na antibiotactuur en ook ondergat hij ct/rontgen na rontgen
 
ik zie dat niet gereageerd wordt op mijn post, wellicht omdat ik niet doneer oid. Besef mij wel dat bep. dingen je eigen verantwoording zijn. Begin wel steeds meer van (ook wakkere!) mensen om mij heen te horen dat zoveel (kunstmatig gefabriceerd) kangenwater niet gezond is.
Zou dit wel eens een van de oorzaken van mijn ziekte kunnen zijn???????
omdat het je hele maagzuur omzeep helpt en ook voor verwarring zorgt???


IK heb momenteel een zeer narcistische vriend; ik heb hem gezegd dat ik heel ziek ben geworden na wegsnijden gezwel. Zijn reactie: "niet iedereen heeft bijwerkingen". En hij zegt weston price aanhanger te zijn.... Maar heeft zich 3 x laten vaxxen en neemt antibioticacuur na antibiotactuur en ook ondergat hij ct/rontgen na rontgen
Als je gemeenschap heb met je vriend die al 3x gevaccineerd is, zouden de klachten daar misschien vandaan kunnen komen.. denk ff hardop nu hè.
 
ik zie dat niet gereageerd wordt op mijn post, wellicht omdat ik niet doneer oid. Besef mij wel dat bep. dingen je eigen verantwoording zijn. Begin wel steeds meer van (ook wakkere!) mensen om mij heen te horen dat zoveel (kunstmatig gefabriceerd) kangenwater niet gezond is.
Zou dit wel eens een van de oorzaken van mijn ziekte kunnen zijn???????
omdat het je hele maagzuur omzeep helpt en ook voor verwarring zorgt???


IK heb momenteel een zeer narcistische vriend; ik heb hem gezegd dat ik heel ziek ben geworden na wegsnijden gezwel. Zijn reactie: "niet iedereen heeft bijwerkingen". En hij zegt weston price aanhanger te zijn.... Maar heeft zich 3 x laten vaxxen en neemt antibioticacuur na antibiotactuur en ook ondergat hij ct/rontgen na rontgen

Dat heeft niks met wel of niet doneren te maken, maar eerder met de enorme stroom aan berichten en informatie die voorbij komt zodat heel veel berichten ondergesneeuwd raken.

Als je denkt dat kangenwater niet gezond is, kan je toch proberen om het niet meer te drinken?
Merk je vanzelf of dat de oorzaak is.
 
Ik snap.niet dat jullie hier op ingaan. Telkens als Liz1985/butterfly2023 hier actief is op.dit forum ontpopt ze zich tot een hypochonder met klaagziekte. Negeren is het beste, dan gaat het ook het snelst over!

Mike
 
Als je gemeenschap heb met je vriend die al 3x gevaccineerd is, zouden de klachten daar misschien vandaan kunnen komen.. denk ff hardop nu hè
Ik bedoelde niet die klachten maar zeker mee oppassen klopt; ik bedoelde, mijn handen, na de operatie aan het gezwel, de schade aan de mond. Enz.
 
Er schijnt nu een nieuwe variant te zijn in ieder geval hebben veel mensen griepverschijnselen. Is ivermectine afdoende?

Ik probeer ivm. Ook avm. Maar sinds de operatie aan de hand waarbij ook lidovaine is gebruikt lijkt het minder lekker te vallen. Maarja ik moet iets.
 
Er schijnt nu een nieuwe variant te zijn in ieder geval hebben veel mensen griepverschijnselen. Is ivermectine afdoende?

Ik probeer ivm. Ook avm. Maar sinds de operatie aan de hand waarbij ook lidovaine is gebruikt lijkt het minder lekker te vallen. Maarja ik moet iets.
Er is geen nieuwe variant.. het is gewoon de griep. Lekker uitzieken en voldoende vitamines naar binnen knallen. Af een toe een ijsbad of koud douchen doet ook wonderen.
 
Er is geen nieuwe variant.. het is gewoon de griep. Lekker uitzieken en voldoende vitamines naar binnen knallen. Af een toe een ijsbad of koud douchen doet ook wonderen.
Ok. Wat versta jij onder voldoende vitamines. Waar denk je aan? Ik drink veel rauwe melk maar al dat vloeibare eten wordt me een beetje teveel.

en by the way dat over die nieuwe variant zei mijn gevaccineerde buurman en dat het zeeeer besmettelijk is. 😵‍💫😵‍💫😵‍💫
 
Ok. Wat versta jij onder voldoende vitamines. Waar denk je aan? Ik drink veel rauwe melk maar al dat vloeibare eten wordt me een beetje teveel.

en by the way dat over die nieuwe variant zei mijn gevaccineerde buurman en dat het zeeeer besmettelijk is. 😵‍💫😵‍💫😵‍💫
Ik haal vlees bij de boer en rauwe melk.
Eet veel gember kurkuma en avocado en honing
Slik vitamine D zink en magnesium en wandel elke dag 15 km. Genoeg om fit te blijven.
Oh ja ik douche elke dag koud voor 4 minuten.

Ps. Die buurman spoort niet maar dat komt waarschijnlijk omdat hij al 10x geprikkert is😉
 
Ik haal vlees bij de boer en rauwe melk.
Eet veel gember kurkuma en avocado en honing
Slik vitamine D zink en magnesium en wandel elke dag 15 km. Genoeg om fit te blijven.
Oh ja ik douche elke dag koud voor 4 minuten.

Ps. Die buurman spoort niet maar dat komt waarschijnlijk omdat hij al 10x geprikkert is😉
Klopt, altijd als ik hem tegenkom begint hij over c***. Die laatste booster had hij niet genomen maar die anderen wel. En maar doorroken, lol. Echt he.

Ik lees, wat je eet.

Nu is het aan een ieder om hier wel of geen kangenwater bij te drinken, momenteel verdraag ik dit niet zo goed. Ik heb dan ook niet zo'n sterk lijf als Donald Trump ;) Wel super dat hij winnaar v.d. eerste Republikeinse voorverkiezingen in Lowa is.

Jij consumeert geen kangenwater, denk ik., David Johannes.

Ik ga maar weer eens een schriftje bijhouden. Ik wil graag indien mogelijk aansterken. Maar heb ook zenuwschade. Lees hier op het forum dat sommige anderen dat ook hebben.
Ik heb dit opgelopen bij acupunctuur. Na de operatie vinger is het erger. Daar is ook een lidocaine verdoving gebruikt, voel me sindsdien nooit meer echt helder in m'n hoofd. Verdraag slechter voeding, en medicijnen/supplementen.
Ja zo'n operatie herstelt natuurlijk niet de balans in het lichaam. Dus ik had het misschien uit moeten stellen.

Ik heb in huis: Vit. D3 druppels 1000 IE. Zink Picolate van Solgar. Magnesium citraat van Now (heb wel eens gehoor dat daar grote hoeveelheden arsenicum inzitten, of het ideaal is, weet ik dus niet).
Dus dat kan ik nemen.

Slikte de afgelopen weken ook hoge d3 k2. Zie dat dat hier op het forum niet gedaan wordt.

Bij mij is er dus schade ontstaan, door behandelingen, er zal wellicht meer nodig zijn. IK wil ook graag van die slepende moeheid af.
Tips?

Misschien weer magnesiumvoetenbaden en opnieuw een homeopaat in de arm nemen hoewel ik ook graag al 'n hoop zelf doe.
 
Je denkwijze eerst veranderen. Mind over matter.
Matter over mind. Klopt, niet effectief.

ben iig veel aan het lezen. En onderzoek aan het doen. :) Goed. Fijne dag.
Juist door die stomme operatie aan die hand, is mijn brainfog ook erger, dit heeft ervoor gezorgd dat de meridianen niet meer goed stromen, zo voelt het eigenlijk, het is lastig uit te leggen aan iemand die het niet kent.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.854
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan