film en documentaire

Filmpje over de lever. De lever kan blijkbaar heel slecht zijn zonder dat je het merkt:
Tips ook voor het herstellen ervan:
1. bittere groente eten
2. mediumchain vetten (kokosolie en boter)
3. appelazijn drinken
 
Geef me ’s ongelijk

De vijftienjarige Julius heeft het met zijn provocaties te bont gemaakt. Zijn school in Amsterdam-Zuid stuurt hem weg. Hij moet werken aan gedragsverandering, minder blowen en zijn mening voor zich houden. Zijn ouders en begeleiders proberen hem tot inzicht te brengen, maar Julius houdt zich liever bezig met belangrijke zaken, zoals het communisme, de internationale politiek en het vogelbekdier. Hij wil zich niet conformeren aan de idiotie van het normaal zijn.

Geef me 's ongelijk, zondag 24 mei, 22.50 uur, NCRV, NPO 3

http://www.npo.nl/artikelen/documentairetalent-op-npo-3
 
Paradise Lost 3: Purgatory

Twintig jaar zaten Damien Echols, Jason Baldwin en Jessie Misskelley in de cel omdat ze in 1993 drie kinderen zouden hebben omgebracht tijdens een satanistisch ritueel. Onterecht, zo bleek decennia later uit DNA-analyse. De drie werden vooral verdacht en veroordeeld omdat ze outcasts, druggebruikers en goths waren, terwijl de bewijslast flinterdun was. In 2011 werden de drie alsnog vrijgelaten - mede dankzij de documentaires over dit onthutsende verhaal - en draaiden de Amerikaanse filmmakers Joe Berlinger en Bruce Sinofsky dit slotluik van hun Paradise Lost-trilogie, waarmee ze een Oscarnominatie oogstten.

Vannacht (donderdag) op NPO2 om 23.55 uur.

Mark
 
Hierbij een filmpje waarbij deze heer toch wel een punt heeft volgens mij. Er is nu veel drukte om een neergeschoten leeuw in Afrika. Deze drukte is mijns inziens wel goed omdat ik 'trophy hunting' een No-Go vind.
Zoals hij in het filmpje aangeeft is het wel raar dat velen zich zo druk maken om deze leeuw, maar dat er geen ruchtbaarheid wordt gegeven aan de moord op foetussen bij "geplande" geboortes.

http://www.infowars.com/public-more-outraged-by-lion-death-than-baby-mutilation/

Overigens heel bizar om te zien dat er na 7 minuten reclame komst voor wapens. Dit is toch niet iets wat je in de handen van iedereen wil zien.
 
Documentary Reveals the Hazards of Toxic Mold and Mold-Related Illness

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2015/09/05/mold-toxicity.aspx

Gratis te zien tot 11 september.
 
Deel één van the Real Natural Law of Attraction - Mark Passio.



Persoonlijk ben ik erg onder de indruk van de informatie van deze man. Een pittig type, maar daar kan ik wel tegen. Een lange presentatie (in totaal 7 uur)over de wetten van het universum en hoe hier mee samen te werken om manifestatie tot stand te brengen.
 
Haha, Mark Passio is niet van dit forum weg te slaan Mike ;-]

Joey2: heb je de topic De relatie tussen mensen en varkens al een beetje doorgespit? Zou ik zeker doen alvorens je meer dingen dubbel gaat posten.

Ik ben niet zo'n fan van deze man. Wel van deze lezing.
 
Ik kijk er wel op, maar doorgespit is een groot woord. Ik heb via Google gezocht naar hits van hem op deze site, maar kon hem niet terug vinden.
 
Hier de relevante passage:



Een ex-forumlid dweepte met Mark Passio, Zen Gardner, John Lash en Red Ice Creations. Met alle vier heb ik moeite, niet in de laatste plaats omdat de grote gemene deler aliens (specifiek ancient aliens, die flauwekul van het History Channel) is. Dit forumlid heeft een feilloos talent om precies de foute disinfo-artiesten eruit te pikken, die je op een dwaalspoor proberen te brengen.

Mike
 
The Island of All Together

Elke zomer reizen vele Europese toeristen naar het Griekse eiland Lesbos voor een zonnige vakantie. Tegelijkertijd maakten afgelopen jaar duizenden vluchtelingen vanuit Turkije de oversteek naar het eiland om een veilig heenkomen te zoeken binnen de Europese Unie.

Filmmakers Philip Brink en Marieke van der Velden nodigden toeristen en vluchtelingen uit om met elkaar in gesprek te gaan. Zittend op een bankje in het park of uitkijkend over de zee ontstonden er gesprekken over thuis, oorlog, liefde, auto's, huisdieren en muziek.

De documentaire laat op ontroerende wijze zien wat er gebeurt als we de tijd nemen om mét elkaar te praten in plaats van over elkaar.


Vanavond op NPO2 om 19:40.
http://www.tvgids.tv/tv/the-island-of-all-together/14794164

Mark
 
Viel me wat tegen eerlijk gezegd. Idee van de docu was goed, maar het bleef toch veelal bij beleefdheden en vragen als "wat voor muziek vind je leuk?"

Niet zoveel diepgang dus.

Mark
 
Ik zat net op RTL- Z naar het programma " de ultieme zoektocht langs de Nijl" te kijken . In de Documentaire kwam Levison Wood bij de bijzonder vriendelijke Mundari stam . Lange gespierde kerels die alleen van hun eigen koeienmelk leven. Hoezo WAPF.
Geweldig en wat een bevestiging hoe voedzaam melk is.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.368
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan