Feminisme

Bastiaan merkte laatst terecht op dat Koning Salomon met zijn 1000 (bij)vrouwen ook niet brandschoon was. Klopt helemaal, zie onderstaande video waaruit blijkt dat Salomon helemaal van God los kwam door de omgang met al die duivelse handlangers. Wij mannen hebben vaak al moeite genoeg om ons door 1 vrouw niet in het verderf te laten storten, stel je voor daf je er 1000 hebt!



Mike
 
ik ben een vrouw maar schaam me voor mijn soort...
Dat werd hoog tijd! Niets persoonlijks naar jou toe, Melkmeisje, maar het probleem bij vrouwen is die verrekte 'hive mind'. Hoewel jullie persoonlijk hier misschien je afschuw over uitspreken is het mijn ervaring dat zodra EEN MAN hier iets over zegt letterlijke ALLE vrouwen ineens samenspannen tegen die ene man. Erger nog, binnen de kortste keren staat er wel een of andere 'simp' op, een betaman die ook samen met de vrouwtjes samenspant tegen de kritische alfa en het voor ze opneemt. Het is om hopeloos van te worden, jullie vrouwen nemen het voor jullie meest psychopathische soortgenoten op, omdat jullie kritiek op vrouwen in het algemeen opvatten als kritiek op jezelf, want jij bent tenslotte ook een vrouw.

Wij mannen hebben dat helemaal niet, als er een asshole onder ons zit en deze wordt ontmaskerd als de asshole die hij is, zullen mannen zich ook van hem distantieren en het niet voor hem opnemen. Ook vatten wij kritiek van vrouwen op mannen in het algemeen niet persoonlijk op, want wij zitten niet in die 'hive'. Wij zullen dan hooguit zeggen: ja, zulke types zitten er tussen bij ons mannen. Ook corrigeren wij mannen onze gestoorde exemplaren ter plekke (bijv. bij het uitgaan, als 1 van ons een slechte dronk heeft en zich misdraagt). Dat zie je bij vrouwen niet, jullie gaan altijd akkoord met het meest gestoorde gedrag van andere vrouwen.

Kortom, mannen hebben een zelfcorrigerend vermogen, vrouwen totaal niet. Als vrouwen gecorrigeerd worden door een man zien ze dit als een persoonlijke aanval en spannen ze samen. Mijn grootste ergernis is echter niet die vrouwen, ze zijn immers wat ze zijn, maar die eikel van een 'white knight' onder de mannen die meent te moeten opstaan voor de vrouwtjes. Zo'n lulhannes kan ik wel z'n kop inslaan!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Dan ben jij een van de weinigen. Dat maakt mijn algenene observatie niet minder waar, het is slecht gesteld met de sisterhood en zolang ze elkaar niet corrigeren in hun waanzin is er geen vooruitgang, eerder achteruitgang.

Mike
 
Ik ga wat meer aandacht besteden aan de 'simps', de bloedirritante betamannen die constant de 'white knight' uithangen voor vrouwen. Wat te denken van dit exemplaar...





Mike
 
Laatst bewerkt:
Dat werd hoog tijd! Niets persoonlijks naar jou toe, Melkmeisje, maar het probleem bij vrouwen is die verrekte 'hive mind'. Hoewel jullie persoonlijk hier misschien je afschuw over uitspreken is het mijn ervaring dat zodra EEN MAN hier iets over zegt letterlijke ALLE vrouwen ineens samenspannen tegen die ene man. Erger nog, binnen de kortste keren staat er wel een of andere 'simp' op, een betaman die ook samen met de vrouwtjes samenspant tegen de kritische alfa en het voor ze opneemt. Het is om hopeloos van te worden, jullie vrouwen nemen het voor jullie meest psychopathische soortgenoten op, omdat jullie kritiek op vrouwen in het algemeen opvatten als kritiek op jezelf, want jij bent tenslotte ook een vrouw.

Wij mannen hebben dat helemaal niet, als er een asshole onder ons zit en deze wordt ontmaskerd als de asshole die hij is, zullen mannen zich ook van hem distantieren en het niet voor hem opnemen. Ook vatten wij kritiek van vrouwen op mannen in het algemeen niet persoonlijk op, want wij zitten niet in die 'hive'. Wij zullen dan hooguit zeggen: ja, zulke types zitten er tussen bij ons mannen. Ook corrigeren wij mannen onze gestoorde exemplaren ter plekke (bijv. bij het uitgaan, als 1 van ons een slechte dronk heeft en zich misdraagt). Dat zie je bij vrouwen niet, jullie gaan altijd akkoord met het meest gestoorde gedrag van andere vrouwen.

Kortom, mannen hebben een zelfcorrigerend vermogen, vrouwen totaal niet. Als vrouwen gecorrigeerd worden door een man zien ze dit als een persoonlijke aanval en spannen ze samen. Mijn grootste ergernis is echter niet die vrouwen, ze zijn immers wat ze zijn, maar die eikel van een 'white knight' onder de mannen die meent te moeten opstaan voor de vrouwtjes. Zo'n lulhannes kan ik wel z'n kop inslaan!

Mike
Dit bleef door mijn hoofd spoken maar dan in bredere zin. De gehele maatschappij heeft geen zelfcorrigerend vermogen meer. Op het moment dat je iemand aanspreekt op zijn/haar gedrag wordt een minderheidskaart al snel uitgespeeld en vanuit emotie gereageerd waarbij voorbij gegaan wordt aan de boodschap. Dat er geen zelfcorrigerend vermogen is merk ik ook aan ouders. Als je een kind aanspreekt op zijn gedrag komt de ouder verhaal halen of we zijn bang dat de ander daar iets van vindt of mee doet. Daarmee krijgen we een stel hondsbrutale en vervelende kinderen die denken dat ze alles kunnen maken en mogen doen. En een generatie ouders die van hun kroost een generatie watjes maakt 😬.
 
Dit gebrek aan zelfcorrectie en enkel nog de emotionele slachtofferkaart kunnen trekken is VROUWELIJK en houdt ons idd in een verwende kinderlijke staat. De volledige samenleving is gefeminiseerd en het wordt onze ondergang als er niet snel een mannelijke correctie plaatsvindt.

Mike
 
What's on a woman's mind? What's on a man's mind?

IMG-20210706-WA0001.jpg

Tot zover het vermogen van vrouwen tot netafysisch big picture-denken. Nog vragen?

Mike
 
Jason Christoff:



THE DISAPPEARING MALE

- men are disappearing

- there are chemicals purposely placed in our environment that reduce male births and feminize any male who happens to make it through

- females are purposely being encouraged to take on male traits, which is shown to alter male/female hormonal balance in the household

- the more male a female becomes, the more the male produces estrogen to equal out the electrical forces that keep attraction/bonding strong

- when men don't embrace their true cosmic male role, females are forced to become more male

- with any battery there's a female and male end. You need a male and female end to make electricity flow. Two like charges repel. Two opposite charges attract. If both partners hold like charges (the female strives to be male and the male is trying to be male) the chances of attraction are minimized and the chance the relationship lasts is also lessened dramatically

- the male energy is a fire energy (yang)
- the female energy is a water energy (yin)

- when the female takes on the fire symbol and is dominated by a go-go-go male behavior program, her water starts to dry out - dry females are less sexually active because they require water for birthing and intercourse

- an inversion of hormonal applications is being executed in a very covert way here on the planet where a flipping of gender polarities is occurring

- this gender energy inversion agenda will often make both partners unsatisfied and depressed

- alcohol has always been sold to men as manly but it reduces testosterone and increases irrational thought patterns/childish behavior

- alcohol, caffeine and THC are well known mind control and brainwashing substances that increases behavior control of the person with a mind influenced by narcotics

- males are being left void of challenges in life, which is producing males who are weaker than ever before and males that become stuck in a permanent childhood, unable to take their proper rite of passage from boys to men

- the frequency of grown adult males playing video games (like children), dressing up as super heroes (like children) and being dependent on others for their self worth, self esteem and their survival in general.......is reaching all time highs

- if males aren't getting destroyed enough, they're also being demonized like never before...just for trying to be 10% male. This is being driven by media propaganda and documented psychological behavior modification techniques via corrupt TV, film, radio and print media productions

- the people ruling us from behind green curtain at OZ are trying to get rid of the men and feminize any that remain

- this is an agenda to rid the tribe of its most ferocious protector.....the alpha male lion. This way the government and free masonic hyenas can take over the pride land

There's much more to say on this topic. Women have been noticing for many decades now. Intelligent, strong, capable, independent and mature males are missing from the tribal selection of breeding partners.

Stronger males are being replaced by an over abundance of reflexively obedient, order following, slighter, weaker, dependent, fattier, authority loving beta males. In the end, we can turn this trend around and men can find their way again.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.673
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan