Feminisme

Ik zag 1 video van het politieoptreden in Den Haag gisteren.

Eén dappere vrouw mepte erop los. De mannen die vooraan stonden draaiden zich in foetuspositie om zodra de politie op hen in sloeg.

Geen van hen die opriep tot het vormen van een front om er tegenin te gaan?

Zouden een paar lesjes Krav Maga deze specifieke situatie niet hebben oden omkeren? Agenten waren immers niet opgetuigd met helmen, schilden, honden of paarden.
 
Met alles eens, behalve dit:

Women have been noticing for many decades now. Intelligent, strong, capable, independent and mature males are missing from the tribal selection of breeding partners.

Hieraan kun je zien dat Christoff nog een beetje blue pill is. Hij blijft nl. de vrouwen de hand boven het hoofd houden. Women haven't been noticing the decline of masculinity for decades, they have been ACTIVELY DESTROYING it by buying into the FEMINIST LIE, causing them to TURN AGAINST the alpha male, a BREADWINNER and PROTECTOR. Vrouwen zijn volgzame HOOFDSCHULDIGEN, better believe it!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Daar gaat die nene ook over: vrouwen als geduchte krijgers in een patriarchale samenleving van krijgers vs. volledig doorgeslagen feeksen in een matriarchie.

Mike
 
Goed om te zien dat Sunrise Hoodie weer terug is. Hier een uitstekende video van hem.over hoe wij mannen weer opties kunnen creeren voor onszelf in een gefeminiseerde wereld. Vrijheid is de mogelijkheid van keuze, vergeet dat nooit!



Mike
 
Het woordje IK komt ontelbaar voor in deze column in (hoe kan het anders) het Parool. Die eeuwige slachtofferrol van bepaalde bevolkingsgroepen komt me de keel uit. Hoezo Witte privileges? Zal ik eens een dergelijke column schrijven, maar dan vanuit mijn perspectief gezien en ipv wit het woordje zwart erin. En dan mijn naam eronder en kijken of ik nog ergens word aangenomen. En ze zit in 4vwo, dan zou je toch verwachten dat ze wat hersens heeft, helaas een verloren generatie.
 

Bijlagen

  • 3B89C293-6ACB-4237-8A00-88DC8199F1F3.jpeg
    3B89C293-6ACB-4237-8A00-88DC8199F1F3.jpeg
    151,8 KB · Weergaven: 9
Het woordje IK komt ontelbaar voor in deze column in (hoe kan het anders) het Parool. Die eeuwige slachtofferrol van bepaalde bevolkingsgroepen komt me de keel uit. Hoezo Witte privileges? Zal ik eens een dergelijke column schrijven, maar dan vanuit mijn perspectief gezien en ipv wit het woordje zwart erin. En dan mijn naam eronder en kijken of ik nog ergens word aangenomen. En ze zit in 4vwo, dan zou je toch verwachten dat ze wat hersens heeft, helaas een verloren generatie.
“Ik heb de vrijheid om niet vrij te zijn”.
Mijn hemel wat een bocht stuk deze column! Wat is dat toch dat mensen zelf de discriminatie in stand houden. 🏳️‍🌈 blm feminisme en wat nog meer. Blijf vooral heel hard roepen en daarmee jezelf juist buitenspel te zetten. Kansloos en zij lijkt al verloren
 
Het woordje IK komt ontelbaar voor in deze column in (hoe kan het anders) het Parool. Die eeuwige slachtofferrol van bepaalde bevolkingsgroepen komt me de keel uit. Hoezo Witte privileges? Zal ik eens een dergelijke column schrijven, maar dan vanuit mijn perspectief gezien en ipv wit het woordje zwart erin. En dan mijn naam eronder en kijken of ik nog ergens word aangenomen. En ze zit in 4vwo, dan zou je toch verwachten dat ze wat hersens heeft, helaas een verloren generatie.
Een verloren generatie en een verloren geslacht.

Mike
 
Het woordje IK komt ontelbaar voor in deze column in (hoe kan het anders) het Parool. Die eeuwige slachtofferrol van bepaalde bevolkingsgroepen komt me de keel uit. Hoezo Witte privileges? Zal ik eens een dergelijke column schrijven, maar dan vanuit mijn perspectief gezien en ipv wit het woordje zwart erin. En dan mijn naam eronder en kijken of ik nog ergens word aangenomen. En ze zit in 4vwo, dan zou je toch verwachten dat ze wat hersens heeft, helaas een verloren generatie.

Ja aangenomen
 
The soft next. Weer zo'n tactiek die ik al jaren toepas, maar waarvan ik niet wist dat hier een naam voor was.



In tegenstelling tot wat de spreker zegt kan dit wel degelijk in een relatie waarbij je sanenwoont. Gewoon onverschillig zijn bij ekke vorm van drama, meteen duidelijk maken dat je niet meedoet aan dergelijke mind games. Retour afzender.

Mike
 
Laatst bewerkt:
The soft next. Weer zo'n tactiek die ik al jaren toepas, maar waarvan ik niet wist dat hier een naam voor was.



In tegenstelling tot wat de spreker zegt kan dit wel degelijk in een relatie waarbij je sanenwoont. Gewoon onverschillig zijn bij ekke vorm van drama, meteen duidelijk maken dat je niet meedoet aan dergelijke mind games. Retour afzender.

Mike

Ik wist ook niet dat er een naam voor was, ik deed de laatste soft next een paar jaar geleden.... Dat beviel me zo goed ik moet nodig ff bellen... Toch maar niet.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.695
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan