• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

Feminisme

Lievergezond

Well-known member
´Kijkers van het populaire programma B&B vol liefde raken niet uitgepraat over deelneemster Debbie. Die gaf zich op omdat ze een nieuwe vriend zoekt, maar blijkt haar aanbidders vooral te gebruiken als klusjesmannen. Heel hartelijk is ze ook niet tegen hen, maar de vrouw lijkt zich van geen kwaad bewust. ,,Hij ziet mij als de perfecte vrouw.’’

Vuurvogel

Active member
´Kijkers van het populaire programma B&B vol liefde raken niet uitgepraat over deelneemster Debbie. Die gaf zich op omdat ze een nieuwe vriend zoekt, maar blijkt haar aanbidders vooral te gebruiken als klusjesmannen. Heel hartelijk is ze ook niet tegen hen, maar de vrouw lijkt zich van geen kwaad bewust. ,,Hij ziet mij als de perfecte vrouw.’’
Lijkt me net zo'n walgelijk programma als Help mijn man is klusser. Wat doet de vrouw naast klagen?
Gelukkig heb ik geen MK Ultra Box meer 🥴

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Nieuwe video vsn Sunrise Hoodie - MGTOW is van alle tijden, het is alleen maar populairder in deze tijd vanwege de toegenomen risico's en bedreigingen voor mannen in een gefeminiseerde sanenleving:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.191
Leden
7.670
Nieuwste lid
Polka
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan