Feminisme

Welke de "12 rules for Life" of zijn nieuwste "Beyond Order: 12 more rules for Life"?

Ik ben zelf nog met de eerste bezig.
De eerste, ik lees wat minder snel in het Engels dus duurt nog even voordat ie uit is. Goed te weten dat er ook een tweede boek is!
 
Sunrise Hoodie met een ervaringsverhaal van eem jongeman die 'gelukkig' was in een relatie - om er vervolgens achter te komen dat zij al een jaar lang 'ongelukkig' was in de relatie en achter zijn rug om seks met anderen had:



Mike
 
Persoonlijke verantwoordelijkheid, de achilleshiel van elke vrouw. Nee, laat mannen maar wegrotten in gevangenissen op basis van valse beschuldigingen. Laat ze maar van bruggen springen of onder de brug slapen. Het tij zal keren, er is een OORLOG gaande tussen de seksen, dark to light!

Mike
 
Persoonlijke verantwoordelijkheid, de achilleshiel van elke vrouw. Nee, laat mannen maar wegrotten in gevangenissen op basis van valse beschuldigingen. Laat ze maar van bruggen springen of onder de brug slapen. Het tij zal keren, er is een OORLOG gaande tussen de seksen, dark to light!

Mike

Amen!

Ik wanneer wij overduidelijk aan de winnende hand zullen zijn:

b1248f6a2acb4824f78475ce9d38fdde.jpg

Arie
 
Het neest irritante vind ik wel die 'blue-pill guy' die altijd wel weer opstaat en de 'white knight' uithangt voor de hysterische vrouwtjes en mij vertelt dat ik 'rustig aan moet doen', terwijl ik met LOGICA en FEITEN aankom. Deze 'blue-pill'-mannen vinden we ook binnen onze eigen 'rechtse' kringen, de complete samenleving is gefeminiseerd, incl. minimaal 80% van de mannen.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.194
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan