Feminisme

Het neest irritante vind ik wel die 'blue-pill guy' die altijd wel weer opstaat en de 'white knight' uithangt voor de hysterische vrouwtjes en mij vertelt dat ik 'rustig aan moet doen', terwijl ik met LOGICA en FEITEN aankom. Deze 'blue-pill'-mannen vinden we ook binnen onze eigen 'rechtse' kringen, de complete samenleving is gefeminiseerd, incl. minimaal 80% van de mannen.

Mike
Dit zijn inderdaad de ergste, de enablers. Dit soort mannen spelen altijd de white knight voor elke vrouw in de hoop dat ze met haar naar bed kunnen gaan. Helaas voor hun vallen vrouwen nog altijd op de Chad met een ruggengraat.

Je ziet vooral bij de jongere generatie de rollen omgedraaid zijn. De vrouwen zijn vaak dikke luidruchtige wezens met een god complex die door de hoge androgenen die zij krijgen door de anti conceptie. Terwijl de "mannen" vaak van die slappe vaatdoeken zijn die overal maar ja op zeggen en het gedrag goedpraten.

Toch vraag ik mijzelf wel eens af. Hoe overkom je zo'n enorme vorm van degeneratie? is een reset de enigste oplossing?
 
Van alle bijwerkingen die de 'vaccins' opleveren worden 75% van de ingeente vrouwen getroffen. We gaan dus een regelrechte slachting zien onder vrouwelijke deugers. Uiteraard onder mannelijke deugers ook, dus dat ruimt lekket op. We komen binnen afzienbare termijn af van de hysterische vrouwen en betamannen en daarmee van het laffe, volgzame gen dat de mensheid teistert en maar niet vooruit helpt. Wat we overhouden zijn sterke mannen en vrouwen met ruggengraat. Probleem opgelost!

Mike
 
Van alle bijwerkingen die de 'vaccins' opleveren worden 75% van de ingeente vrouwen getroffen. We gaan dus een regelrechte slachting zien onder vrouwelijke deugers. Uiteraard onder mannelijke deugers ook, dus dat ruimt lekket op. We komen binnen afzienbare termijn af van de hysterische vrouwen en betamannen en daarmee van het laffe, volgzame gen dat de mensheid teistert en maar niet vooruit helpt. Wat we overhouden zijn sterke mannen en vrouwen met ruggengraat. Probleem opgelost!

Mike
Als dat echt zo hard gaat als dat er voorspelt wordt dan is het eerste dat ik ga doen een shovel stelen, die heb je dan nodig. Al was het maar om de weg vrij te maken en plunderaars te demotiveren
 
Wanneer je vrouwen compleet tegen de muur zet met logica en feiten komt onvermijdelijk deze shaming line: who hurt you. Ik heb hem meerdere malen voor de voeten gehad. Rollo Tomassi hierover:



Mike
 
Wanneer je vrouwen compleet tegen de muur zet met logica en feiten komt onvermijdelijk deze shaming line: who hurt you. Ik heb hem meerdere malen voor de voeten gehad. Rollo Tomassi hierover:



Mike

Vrouwen kunnen niet naar binnen kijken. Of iig de meeste vrouwen. Het is zo gemakkelijk om alles buiten jezelf te zoeken. Scheelt in hun ogen een hoop gedoe. 🙈
 
Vrouwen kunnen niet naar binnen kijken. Of iig de meeste vrouwen. Het is zo gemakkelijk om alles buiten jezelf te zoeken. Scheelt in hun ogen een hoop gedoe. 🙈
ik heb al heel lang geleden op een kantoor gewerkt van een installatiebureau waar allemaal vrouwen waren op die afdeling, veel gezeur en geroddel, daarna nog een aantal jaren met alleen mannen op kantoor. Wat een verademing.
 
Vrouw en trouw rijmt op elkaar, maar niet met elkaar. Sunrise Hoodie met wat bijbelpassages hierover:



Mike
 
Een diepgaamde overpeinzing van Sunrise Hoodie die vooral in deze tijd van toepassing is - laat je de kop niet gek maken door anderen:



Mike
 
ik heb al heel lang geleden op een kantoor gewerkt van een installatiebureau waar allemaal vrouwen waren op die afdeling, veel gezeur en geroddel, daarna nog een aantal jaren met alleen mannen op kantoor. Wat een verademing.
Precies dat dus! Mannen zijn gewoon recht voor hun raap, eerlijk en open. Niet dat achterbakse gedoe wat er vaak (heel vaak) rond vrouwen hangt. Ik werk ook liever met mannen dan vrouwen!
 
Totdat we ze er niet meer mee weg laten komen, net als bij de overheid. Ik overdrijf niet als ik zeg dat we te maken hebben met gefeminiseerde energie.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.441
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan