Feminisme

MGTOW is een prima gelukte MK operatie.
Althans in jouw geval omdat je weigert jouw eigen percepties te onderzoeken.
 
Ik.heb me zeker wel verdiept in het werk van Passio, vandaar dat ik.meteen al.wantrouwend was. Als jij je had verdiept in mijn vroegere opmerkingen over hem had je dit ook geweten. Dit forum heeft een zoekfunctie, wist je dat?

Mike
 
MGTOW is een prima gelukte MK operatie.
Althans in jouw geval omdat je weigert jouw eigen percepties te onderzoeken.
Leuke oneliner, maar onderbouw je stellingen nu eens inhoudelijk. Weet je wat MGTOW is voor de huidige heerschappij van vrouwen? Dit:

37_550x550_Front_Color-NA.jpg

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat weet ik, zo intelligent ben ik ook nog...
Leg jij nogmaals eens uit wat jij vind van Mark Passio en waarom jij het niet met hem eens bent.
Jij bent het met niemand eens, ik ook niet...
Maar er zijn mensen die meer gelijk hebben dan anderen.
En vervolgens moet jij je innerlijk werk doen en zorgen dat je 70/30 percentage weer uitkomt op 50-50...
 
Mike is satanisch en keert alle bewijslast om.
Beweer jij nu maar eens uit eigen ervaring wat je hierboven roept.
 
En Binc heeft aan jouw perceptie nul komma nada schuld.
Binc is een goede poster op dit forum hoe dan ook.
 
En in jouw aanvallen op haar heeft ze zich prima verweerd.
Dat jij het niet snapt is jouw probleem.
 
Veel.bewerimgen, nul onderbouwingen. Ik wacht nog steeds op het antwoord op mijn 13 vragen. Speciaal voor jou nog even wat ik tegen Mark Passio heb:

Hij is een zelfverklaarde ex-satanist. Dat wekt meteen al argwaan want de Satanische Kerk had zich van zo'n klokkenluider reeds lang en breed ontdaan. Tenzij het juist de bedoeling is dat hij zich als ex-satanist kan uitgeven... Immers, de duivel bedient zich van list en bedrog. Verder geeft hij ellenlange presentaties die het allemaal net niet zijn. Zoals ook de door jou opgevoerde presentatie over feminisme. Bedenk dat een goede bedrieger leugens altijd verpakt tussen waarheden en met de laatste vertrouwen probeert te wekken teneinde de eerste geaccepteerd te krijgen. Vrouwen doorzien deze tactiek kennelijk niet, weldenkende mannen wel.

Mike
 
Mike , please , get back to reality.
Als jij weigert jezelf te onderzoeken dan kom je met dit soort van antwoorden.
Je hebt nog een lange weg te gaan.
Mark Passio is een must voor een ieder die oprecht probeert de werkelijkheid te doorzien en onderkennen.
Goeroes hebben we niets aan namelijk; jij ook niet als goeroe...
 
Mark Passio legt prima uit hoe de indoctrinatie sinds vele jaren plaatsvindt door media die jij en ik verguizen.
 
Maar hoe dan ook moet je aan de slag met je vrouwenhaat.
Ik benijd je vriendin voor geen meter...
 
En wat ik zeer kwalijk vind dat je niet ingaat op wat ik presenteer als mogelijke verklaring voor wat plaatsvindt tussen mannen en vrouwen. Zwaktebod.
 
En wat jij met Binc doet vind ik onvergeeflijk.
Vermeende mannelijke superioriteit versus een echt mens die op dit forum haar bevindingen deelt.
 
Ik beantwoord niet eerder vragen totdat jij door het stof gaat om te onderkennen waar het in facto in de yt van Passio over gaat.
 
Tightroping. Wat je ook doet, het is nooit goed. Besteed je te weinig tijd aan haar, dan is het fout. Besteed je te veel tijd aan haar, dan is het ook fout. Ze raakt nl. snel 'verveeld' en mensen die snel verveeld raken.zijn zelf vervelend. Go MGTOW!



Ook zeer raak dat hij zegt dat er een crisis in de samenleving gaande is van identiteit en eigenwaarde, waardoor velen validatie buiten zichzelf zoeken. Sociale acceptatie vs. zelf-actualisatie Deze gast is pas 27, ongelooflijk waar het mannelijke brein toe in staat is!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik zie hier vooral gewenste antwoorden van een hypocriet publiek.
Geen echte mensen iig.
Binc is een echt mens.
 
Hoe dan ook Mike, je hebt een probleem met vrouwen en het is meer dan noodzakelijk dit te onderzoeken.
Voor de rest wens ik alle vrouwen in relatie met Mike veel sterkte toe....
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.687
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan