Feminisme

Wow, ik ben even een maand afwezig en zie dat er weer een hele boel is voorgevallen vooral ook in dit topic! o_O

Voor wat betreft het Feminisme kunnen we denk ik inmiddels redelijk kort zijn.
De stroming van Feminisme is voorgekomen uit het Marxisme, en dat is hoe dan ook nooit goed nieuws! Know thy enemy: Mensen die zich verdiept hebben in Karl Marx zullen een aantal opmerkelijke vondsten doen.

De jongere Karl Marx schreef ooit "The book of verse", wat een verzameling van gedichten was met allerlei duistere en Satanische thematiek.
Deze quote uit zijn gedicht : The Pale Maiden zet meteen goed de toon:

“I wish to avenge myself against the One who rules above. I will wander god-like and victorious through the ruins of this world. Thus heaven I forfeited. I know it full well. My soul once true to God, is chosen for Hell.” ~ Karl Marx

Karl Marx trok op met openlijke satanisten zoals Heinrich Heine, en later tijdens zijn ballingschap in London met personen als Percy Bysshe Shelley, Mary Shelley, Lord Byron en Helena Blavatsky die zo haar eigen rol heeft gespeeld in de vorming van het Feminisme.

Occultisten als Aleister Crowley hebben er nooit een geheim van gemaakt dat Marx en zijn "filosofie" één van de inspiratiebronnen was voor hun latere werken.

Feminisme is hoe je het ook wend of keert een beweging met SATANISCHE roots.
 
Je hebt helemaal gelijk, Charza, dank voor je input. Maar probeer dit maar eens vrouwen te vertellen, ook zgn. 'rechtse' of 'conservatieve' vrouwen. No way dat ze de verworven 'rechten' ooit nog af willen geven. All Women Are Like That, geboren vaandeldragers van het marxisme. Heb je ooit deze video van mijn hand gezien?



Mike
 
De wereld draait om.vrouwen en mannen staan niet 1-0 maar misschien wel 10-0 of 100-0 achter. Hoe is het tij te keren? Simpel: mannen moeten weg blijven van vrouwen, het is de tijd en de energie niet waard. Laat vrouwen maar voelen hoe het is om sterk en onafhankelijk te zijn zonder een man, go MGTOW!



Mike
 
https://www.telegraaf.nl/entertainm...or-mannelijke-bn-ers-uitgedost-als-dragqueens

Ik heb deze show bewust niet gekeken maar er toch genoeg van meegekregen. En iedereen moet vooral doen waar hij of zij blij van wordt. Maar ik voel hier toch echt weerstand. Als mijn man hier aan mee zou doen zou ik hem als man niet meer serieus kunnen nemen, ik zou het bed niet meer met hem kunnen delen. En sommigen zien het misschien als een leuk verkleedpartijtje, ik zie mannen die hun man-zijn te kakken zetten.

Wendy
 
Je hebt helemaal gelijk, Charza, dank voor je input. Maar probeer dit maar eens vrouwen te vertellen, ook zgn. 'rechtse' of 'conservatieve' vrouwen. No way dat ze de verworven 'rechten' ooit nog af willen geven. All Women Are Like That, geboren vaandeldragers van het marxisme. Heb je ooit deze video van mijn hand gezien?



Mike

Nee, deze hand ik nog niet gezien... Inmiddels wel!

Goed filmpje inderdaad. Er staat ook 1 terecht commentaar onder: "Another Red Pill"
 
Dit is ook schering en inslag - topsporter raakt verlamd na auto-ongeluk, zijn vriendin gaat vreemd en verlaat hem uiteindelijk:



Mike
 
Een van de beste argumenten waarom de vrouwelijke seksualiteit niet de vrije loop mag krijgen - seks met meerdere partners (cock carousel) gaat ten koste van haar 'pair bonding', haar vermogen om zich te hechten aan een levenspartner, waardoor ze kil en oppetvlakkig wordt:



Mike
 
Hier nog zo:n voorbeeld - militair wordt uitgezonden op buitenlandse missie, zijn vriendin gaat vreemd:



Mike
 
Laat geen enkele vrouw je weerhouden van het bereiken van (financiele) vrijheid, ze is het niet waard:



Mike
 
Zie bovenstaande plaatjes. Als wij mannen ooit nog onze mannelijkheid terug willen vinden, dan moeten wij er voor kiezen ons niet meer te branden aan vrouwen. Blijf weg van het vuur, go MGTOW!



Mike
 
Ik heb het altijd al geweten: al vanaf mijn jonge volwassenheid zei ik al dat mannen niet materialistisch zijn, ik maakte altijd de grap dat een man nog in een hondenhok zou wonen en een vuilniszak zou dragen als kleding, bij wijze van spreken uiteraard om het punt te maken. Het zijn VROUWEN die extreem materialistisch zijn, niet mannen. Ook viel het me reeds op jonge leeftijd op hoe egoistisch en zelfzuchtig vrouwen zijn.

Vraag het maar aan de jongvolwassen vrouwelijke studenten die ik les geef, ik sta altijd klaar voor mijn studenten, man of vrouw, en geef ONBETAALDE bijlessen aan ze, je wil niet weten hoeveel ik er al door tentamens heen heb gesleept die ze anders nooit hadden gehaald! 1 meisje zei ik enkele jaren geleden: jij komt er wel, want jij moet knokken om iets te bereiken, anderen bij wie het aan komt waaien zullen nooit waarderen wat ze hebben.

Het mag duidelijk.zijn dat ik als docent op handen word gedragen door zowel de jongens als de meisjes. Zowel mijn mannelijke (nou ja, mannelijke) als vrouwelijke collega's doen dit niet, maar het zijn de VROUWEN die het hardst oordelen over studenten en hun slechte cijfers wijten aan het vooroordeel dat deze lui en gemakzuchtig zouden zijn, wat soms waar kan zijn maar lang niet altijd. En zelfs als dat zo is, is het dan niet goed dat ze net op tijd tot inkeer kunnen komen? Zijn ze zelf vergeten dat ze toen ze jong waren de nacht voor een toets opbleven met koffie omdat ze veel te laat waren begonnen met leren?

Mijn punt is dat vrouwen vaak hard en onverbiddelijk zijn met regels en geen grijs gebied kennen op basis van redelijkheid. Dat komt omdat het volgers zijn, regels zijn regels. Maar nu terug naar het materialisme van vrouwen. Als een man geld uitgeeft aan iets voor zichzelf, wat koopt hij dan? Nuttige dingen die lang meegaan. Als een vrouw iets voor zichzelf koopt of een man iets voor haar, om welke producten gaat het dan? USELESS SHIT met een korte levensduur! Sunrise Hoodie hierover:



Mike
 
Jordan Peterson ligt een beetje onder vuur onder MGTOW-kringen omdat ook hij te gynocentrisch is, maar hij weet mannenrechten wel onder een groot publiek onder de aandacht te brengen en dat erkent de MGTOW-beweging over het algemeen ook. Het is dus een goed begin, rechtse mannen zijn helaas nog niet klaar om hun eigen vrouwen kritisch te beschouwen en te beseffen dat All Women Are Like That.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan