Feminisme

Kijk uit voor vrouwen die geen andere bezigheid hebben dan zich met zichzelf en met jou bezig te houden:



Mike
 
Even terugkomend op de 'seksistische' Bijbel. Van alle apostelen wordt Paulus het meest gehaat vanwege zijn denkbeelden door vrouwen, incl. 'christelijke' vrouwen. Sunrise Hoodie hierover:



Paulus schreef o.a. dat vrouwen zich aan mannen moeten onderwerpen, dat ze thuis moeten blijven bij de kinderen en dat ze moeten zwijgen. Niets mis mee.

Mike
 
Kortwieken werkt erg goed hoor.
Ja dat is mijn eerste optie, ga ik vandaag doen 😉, even wachten tot ie vanaaf op stok zit. Hij mag me niet zo, al 3x aangevallen met poten gestrekt naar me toe en heb hem met de voeremmer zowat bewusteloos geslagen. Elke keer mijn hand kapot. Hij is denk ik bang dat ik aan zijn hennen kom 🤔
 
Ja dat is mijn eerste optie, ga ik vandaag doen 😉, even wachten tot ie vanaaf op stok zit. Hij mag me niet zo, al 3x aangevallen met poten gestrekt naar me toe en heb hem met de voeremmer zowat bewusteloos geslagen. Elke keer mijn hand kapot. Hij is denk ik bang dat ik aan zijn hennen kom 🤔
Mijn haan heeft me laatst ook aangevallen. Eigenlijk is dat EXIT. Het enige dat me tegenhoudt is dat ik hem daarna moet slachten en dat vind ik een rotwerk. En pas op he : als die sporen groter worden kunnen ze je echt serieus verwonden.
 
Ik benijd jonge mannen vandaag de dag niet. Wie betreedt nu voor zijn lol een mijnenveld? Dat is precies wat de hedendaagse date scene is:



Mike
 
Feminisering leidt tot debilisering en anti-intellectualisme, want vrouwen zijn alleen maar geinteresseerd in oppervlakkige bullshit en dat geldt ook voor domme mannen:



Mike
 

Mark Passio - The Unholy Feminine - Neo-Feminism & The Satanic Epi-Eugenics Agenda - Part 1 of 2

 
Langzaam boeken we vooruitgang, Anna. Wel.jammer dat je een onbetrouwbaar figuur als Passio opvoert, maar het is Iig een man en hij ontmaskert de satanische feminazi-agenda. Ik heb wel eens vaker de ellenlange presentaties van Passio aangehoord en zal speciaal voor jou beide delen doorworstelen, maar als dit eenmaal is gebeurd zul je toch de volgende prangende vragen moeten beantwoorden:

Waarom is geen waanzin zo groot of vrouwen vallen er voor?

Waarom verwijst het woord 'hysterie' naar 'hyster' (baarmoeder) en is dit al eeuwen lang een typisch VROUWELIJK fenomeen?

Hoe kan het dat de door Passio zo elequent omschreven satanische femi-agenda zo massaal vat heeft gekregen op vrouwen, NU REEDS RUIM EEN EEUW?

Wordt het niet tijd dat vrouwen nu eindelijk eens verantwoordelijkheid nemen voor de maatschappelijke PUINHOOP van het feminisme, dat complete gezinnen heeft ontwricht en de samenleving naar de RAND VAN DE AFGROND heeft gebracht?

Wordt het niet tijd voor vrouwen om nu eens niet kritiek op hun persoon op te vatten als een aanval maar als een LEERMOGELIJKHEID OM TE KUNNEN GROEIEN?

Waarom beschikken vrouwen over een subjectieve realiteitszin voortkomend uit emoties i.p.v. logica en feiten?

Waarom doen vrouwen aan moreel relativisme, of in gewoon Nederlands: recht lullen wat krom is?

Waarom bevestigen vrouwen elkaar voortdurend in elkaars wanen?

Waarom corrigeren vrouwen hun gestoorde zusters niet zoals mannen dat wel doen met hun gestoorde broeders? Sterker nog, waarom VERDEDIGEN vrouwen gestoord gedrag?

Waarom spannen vrouwen samen als 1 van hen bekritiseerd wordt, HOE TERECHT DE KRITIEK OOK?

Waarom overheerst als het puntje bij het paaltje komt het volginstinct altijd boven het zorginstinct met als resultaat dat vrouwen bereid zijn HUN EIGEN KINDEREN OP TE OFFEREN?

Waarom bestaat er in het hoofd van vrouwen een voortdurende slachtoffermentaliteit die hen verhindert om werkelijk 'sterk en onafhankelijk' te zijn?

Waarom is en blijft persoonlijke verantwoordelijkheid de achilleshiel van elke vrouw en wordt deze verantwoordelijkheid steevast afgewenteld op mannen?

Als je deze vragen zou kunnen beantwoorden i.p.v. telkens lopen mekkeren over mijn vermeende 'seksisme' zouden we een stuk verder komen en heb jij ook weer wat geleerd. Maar het is al heel wat dat je met een kritische video op feminisme aankomt als onderdeel van een boosaardige agenda tegen de mensheid!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Meteen al heb ik moeite met de titel van de presentatie van Mark Passio: NEO-FEMINISM and the unholy feminine. Dit suggereert dat alleen het huidige feminisme 'onheilig' is en niet het 'oorspronkelijke' feminisme. Ik heb echter reeds lang en breed aangetoond dat de feministische agenda reeds VANAF HET PRILLE BEGIN niet deugt. Ik snap wel waarom je Passio hebt gekozen, Anna, en geen echt kritische sprekers, je wil graag de mythe omhoog houden dat het feminisme van oorsprong OK was, dat was het niet.

Ik moest denken aan de volgende email die ik ontving van CitizenGO:

Ik weet dat er binnen Forum voor Democratie tot in de binnenste kringen mensen zijn, die zich willen keren tegen het kwaad dat abortus heet.

Sterker nog: de partij heeft ons in haar verkiezingsbeloften laten weten, te willen werken aan het verminderen van het aantal abortussen.

Uiteraard zijn wij hier blij mee, maar ze moeten het ook waarmaken…

Want binnen de partij zijn er zeker ook mensen die, net als de meeste liberalen, abortus zien als een ‘verworven recht’.

Zij zijn bang dat ze kiezers zouden verliezen, als ze zich tegen abortus zouden keren.

Aan deze mensen moeten wij duidelijk maken dat, naast dat een onrecht als het doden van onschuldige kinderen nooit tot een ‘recht’ kan worden verklaard, er maatschappelijk draagvlak bestaat voor het zoveel mogelijk terugdringen van het aantal abortussen.

Het liefst natuurlijk tot nul, maar elke abortus die voorkomen wordt is er één.

Bedenk dat het 'verworven recht' van abortus (lees: infanticide) behoorde tot de EERSTE 'VROUWENRECHTEN', samen met het kiesrecht.

Maar het geeft niet, Anna, vrouwen leren nu eenmaal langzaam omdat hun EGO in de weg zit.

Mike
 
Hij heeft iig 2 dingen helder:

Er is zoiets als objectieve waarheid en in deze omgekeerde realiteit kan de waarheid als 'kwetsend' worden ervaren.

Hetzelfde geldt voor dit draadje en de talloze vrouwen die naar aanleiding hiervan reeds vertrokken.

Mike
 
Hij benoemt terecht de valkuil van emotionele mind control en karaktermoord als reactie hierop, de boodschapper aanvallen als de boodschap te confronterend is.

Mike
 
Hij zegt enerzijds 'ALL feminism is not equal', maar maakt vervolgens de denkfout door het klassieke feminisme af te zetten tegenover het neo-feminisme, waarbij het eerste wel OK is en het tweede niet. Ik voelde dit al aankomen. Het komt niet bij Passio op om de pijnlijke waarheid onder ogen te zien dat het feminisme ALTIJD AL een vorm van vrouwenwaan was, een maatschappelijk monster dat alleen maar gegroeid is in de loop der jaren en waarvan nu pas zichtbaar is hoe gestoord het al die tijd was.

Hij noemt het voorbeeld van 'equal pay', een complete MYTHE verspreid door feministen. Vrouwen kunnen niet rekenen en als ze het doen rekenen ze in hun voordeel. Als je alle inkomens van zowel fulltime- als parttimebanen en verspreid over alle functielagen middelt met elkaar blijkt er een discrepantie te zijn van ik geloof iets van 30 cent per euro (of dollar) in het nadeel van vrouwen, maar dit betekent niet dat er ook 30 cent per euro/dollar minder op hun salarisstrookje staat. In de hogere (leidinggevende) functies komt dit omdat die volgzame vrouwtjes niet assertief genoeg zijn om goed te kunnen onderhandelen over hun salaris.

Maar zelfs het argument om vrouwen in lagere functies minder te betalen is in economische zin te verdedigen. Zelfs het argument om vrouwen helemaal niet aan te nemen en liever voor mannen te kiezen is te verdedigen in die zin. Immers, vrouwen kunnen door zwangerschap tot wel een half jaar of langer uit de running zijn en hun functionaliteit kan fysiek en mentaal/emotioneel gehinderd worden a.g.v. hormonale processen die alleen al eens per maand plaatsvinden, laat staan tijdens de zwangerschap. Het risico van het uitvallen van vrouwen moet financieel gedekt worden en dit kan reden zijn tot een lager salaris, maar de feministen hebben het voor elkaar gekregen dat dit 'zwangerschapsdiscriminatie' of 'genderdiscriminatie' zou zijn, uiteraard afkomstig van het fictieve 'patriarchaat', de hersenschim die reeds vanaf het prille begin bezit heeft genomen van zgn. strijdbare vrouwen.

Kortom, Passio doet z'n uiterste best om te voorkomen dat snel gekwetste vrouwtjes in het publiek stampvoetend de zaal verlaten en zijn zogenaamd kritische en confronterende presentatie getuigt nog steeds van dezelfde feminocratie die ons nu al een ruim een eeuw geselt en ons mannen berooft van onze mannelijkheid.

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.861
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan