Feminisme

Klassiek feminisme wilde noch een patriarchaat, noch een matriarchaat, maar samenwerking tussen beide geslachten? Get out of here! Hoe lang moet ik deze onzin nog aanhoren?!

Mike
 
Passio bekent kleur: hij ziet zichzelf als klassieke feminist, neo-feminisme is het probleem. Net als de email van CitizenGO benoemt is dit een totale mythe onder zogenaamd 'rechtse' mannen, die dan spreken over 'verworven rechten'. Maar neo-feminisme is oorlog tegen vrouwelijkheid, niet de oorspronkelijke variant. Never mind dat Margaret Sanger een EUGENETICA-AANHANGER was en dat abortus eveneens de VOORTIJDIGE DOOD VAN VROUWEN inhoudt.

Ik geloof dat ik nu al klaar ben met die Passio en ik begrijp volledig waarom dit een vorm van 'waarheid' is die Anna nog wel aankan en waarom ze nog altijd totaal niet klaar is voor de volledige waarheid. Ik zie dit bij zoveel vrouwen: ze moeten en ze zullen 'vrouwenrechten' en de mythe van het 'patriarchaat' verdedigen omdat ze nu eenmaal een slachtoffermentaliteit hebben. Ik ga geen seconde meer verspillen aan die Passio, next!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Anna dacht een compromis te kunnen smeden door overeenstemming te bereiken dat 'vrouwenrechten' in principe wel goed zijn maar alleen het moderne slachtofferfeminisme af te wijzen. Typisch Nederlands, 'dit gaat te ver' (het ging al die tijd al te ver maar pas als de waanzin je in het gezicht staart gaat het ineens 'te ver'). Het is hetzelfde met het linkse gedachtegoed waar het feminisme uit is ontsprongen: het 'oude' links was nog redelijk, alleen het 'nieuwe' links van de 'special snowflakes' is het probleem. Nee, beste mensen, links was het probleem, is het probleem en zal altijd het probleem zijn. In het verlengde daarvan: feminisme was het probleem, is het probleem en zal dit altijd zijn. Totdat we voor eens en voor altijd afrekenen met 'leftism' en feminisme. We moeten nu wel voordat het ons tenonder brengt, we hebben geen keus meer. Alleen een VOLLEDIGE terugkeer naar oude normen en waarden en rollenpatronen, incl. geloofsbelijdenis, kan ons nog redden!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Denken dat het feminisme 'ineens' geradicalisserd is geraakt is zoiets als denken dat links 'ineens' geradicaliseerd is geraakt, islam 'ineens' geradicaliseerd is geraakt, je 'ineens' een hartaanval of uitgezaaide kanker krijgt of de overheid 'ineens' tyranniek is geraakt. Het is volkomen naief om te denken dat hier geen lange geschiedenis achter zit. Alleen als je dingen in historisch perspectief plaatst zie je de olifant die al heel lang in de kamer zat.

Mike
 
Koning Salomon wist het al: All Women Are Like That. Prediker 7:27-:29:

Ziet, dit heb ik gevonden, zegt de prediker, het ene bij het andere, om de sluitrede te vinden;

Dewelke mijn ziel nog zoekt, maar ik heb haar niet gevonden: een man uit duizend heb ik gevonden; maar een vrouw onder die allen heb ik niet gevonden.

Alleenlijk ziet, dit heb ik gevonden, dat God den mens recht gemaakt heeft, maar zij hebben veel vonden gezocht.

Zoals wel vaker is het in het Engels nog duidelijker:

“Look,” says the Teacher, “this is what I have discovered:
“Adding one thing to another to discover the scheme of things—

while I was still searching
but not finding—
I found one upright man among a thousand,
but not one upright woman among them all.

This only have I found:
God created mankind upright,
but they have gone in search of many schemes.”

Vrij vertaald: God heeft de mens rechtschapen gecreeerd, maar velen zijn van het rechte pad afgedwaald. 1 op de 1000 mannen zijn rechtschapen, maar geen enkele vrouw. Sunrise Hoodie hierover:



Mike
 
'Koning Salomon wist het al: All Women Are Like That. Prediker 7:27-:29:'

Het weerhield hem er niet van om er 700 vrouwen en 300 bijvrouwen op na te houden.
 
Daar heeft Sunrise Hoodie het ook over in zijn video. Wat in Prediker 7 staat is een reflectie van hemzelf als oudere man, nadat het hoge testosteron gedaald was en hij met het 'juiste hoofd' ging denken.

Mike
 
MGTOW gaat over introspectie en observatie, kwaliteiten die in de gefeminiseerde ADD-samenleving niet meer gewaardeerd worden. En laat ik m'n hele leven al over deze vaardigheden blijken te beschikken!



Mike
 
Sunrise Hoodie verhaalt hier over een ontmoeting met een man die 'purple pill' was en zelf niet wist dat hij de MGTOW-mentaliteit had. Dat had ik ook kunnen zijn! Ik heb een relatie van 26 jaar met een vrouw en we houden rekening met elkaar en zijn trouw aan elkaar. Daarmee zit ik tussen 'red pill' en 'blue pill' in, purple pill dus. Tegelijkertijd hang ik aan mijn onafhankelijkheid en vrijheid, MGTOW dus. Afgaande op onderstaand relaas blijken er meerdere mannen als ik te bestaan die MGTOW zijn binnen een relatie:



Overigens is mijn vriendin niet Filippijns maar gewoon Nimweegs!

Mike
 
Laatst bewerkt:
In 2008 maakte ik naam met een ebook van 35 pagina's over bijnieruitputting dat nog ergens links en rechts rondslingert op het internet. Ik kan je vertellen dat mijn relatie met een vrouw me ook jaren van mijn leven heeft gekost. All Women Are Like That, ook zij. Tot op de dag van vandaag is er nog geen zinvolle discussie mee te voeren - en zij is nog een van de goeien! Het verschil met vroeger is mijn onverschilligheid, het maakt me niet meer uit of ze het nu wel of niet begrijpt of wil.begrijpen. Sunrise Hoodie over hoe omgang met vrouwen kan bijdragen aan bijnieruitputting



Slaapgebrek, een vorm van MARTELING, is een tactiek die gehanteerd wordt door foute vrouwen, met extreme bijnieruitputting tot gevolg:



Ik ken zo iemand die dit is overkomen. Hij heeft nog steeds zijn les niet geleerd, vrouwen zijn nog steeds zijn zwakte.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Laat het maar aan narcistische vrouwen over om een vrijheidsmars te kapen om aandacht naar zichzelf toe te trekken:



Je ziet hier een oermechanisme aan het werk. Mannen van alle leeftijden voelen zich hiertoe aangetrokken. Maar hee, er waren iig naar schatting 10.000 demonstranten in Amsterdam vandaag.

Mike
 
Mike, een hele riedel aan commentaar op mijn plaatsing van de Mark Passio yt.
Ik dacht van laat dan maar als je niet serieus de yt wil bekijken.
Ik had deze geplaatst omdat het namelijk ook de aspecten behandeld die jij met je MGTOW yt's onder aandacht brengt ter ondersteuning van jouw visie op vrouwen.
Passio behandeld de social engineering die sinds tijden op mannen én vrouwen is losgelaten.
In deze yt behandeld hij de effecten op vrouwen.
 
Bovenstaande video van De Kapitein en onderstaande reacties op de video laten zien hoe ernstig het gesteld is met de mensheid.
 
Mike, een hele riedel aan commentaar op mijn plaatsing van de Mark Passio yt.
Ik dacht van laat dan maar als je niet serieus de yt wil bekijken.
Ik had deze geplaatst omdat het namelijk ook de aspecten behandeld die jij met je MGTOW yt's onder aandacht brengt ter ondersteuning van jouw visie op vrouwen.
Passio behandeld de social engineering die sinds tijden op mannen én vrouwen is losgelaten.
In deze yt behandeld hij de effecten op vrouwen.
Zijn uitgangspunt dat het klassieke feminisme deugt zegt mij genoeg: hij leeft zelf nog in de blue pill-reaiteit. Dat komt jou goed uit, want zojuist sprak je nog van 'MGTOW-valkuilen'. Wat je daar ook aan het werk ziet is de typische vrouwelijke hive mind: het maakt niet uit hoe gestoord de zuster ook is, elke waan wordt verdedigd alsof het een persoonlijke aanval of belediging betreft. Heb je al nagedacht over de antwoorden op mijn 13 vragen? Daar zit dit aandachtspunt ook tussen:


Mike
 
Jij hebt je nooit verdiept in het werk van Mark Passio en je wil het vooringenomen met deze een video óók niet doen. Ik gaf je een handreiking om het probleem te zien binnen een een tijdperk context van indoctrinatie door de elite.
Social engineering is een feit sinds jaren middels oorlogen, media, geschreven historie der overwinnaars, de tv, de kleinere tv's tot en met heden. MK Ultra op grote, wereldwijde schaal.
Klassiek feminisme is binnen de context de Wikipedia pagina die ik al eerder plaatste.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.913
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan