Feminisme

Tot nu toe is het allemaal leuk geweest, maar nu ga je over een kritische grens, Anna. Je krijgt een officiele waarschuwing, als je je hier niets van aantrekt is het klaar.

Mike
 
Bestaat er zoiets als een MGTOW-gen? Zijn er mannen die geboren zijn om hun eigen weg te gaan rondom vrouwen? Mannen die werkelijk sterk en onafhankelijk zijn, in tegenstelling tot zgn. 'powervrouwen'? Ik denk het wel, ik ben er 1 van.



Mike
 
Precies Mike, wie jou ter verantwoording wil roepen in je eigen perceptie krijgt dan een waarschuwing?
Waarvoor ben je bang?
Jouw MGTOW is absurd, hoe dan ook.
Mannen die een problematische verhouding hadden met hun moeder om te beginnen en met hun afwezige vader om te eindigen.
 
En ik moet me iets aantrekken van jouw kritische grens?
Het moet niet gekker worden hier...
 
Vergeet tussen het gescheld en getier van Anna niet de video's van Sunrise Hoodie te bekijken. Het gedrag van Anna bewijst eens te meer hoe zinloos het is om normale omgang te verlangen met vrouwen als je met ze in discussie belandt. Ik merk ook dat er nieuwe mannelijke forumleden zijn die nog niet eerder bekend waren met MGTOW. In dat geval zal het begrip 'hypergamie' wellicht ook nog nieuw voor je zijn, het vrouwelijke fenomeen van het gras is altijd groener. Vrouw en trouw rijmt op elkaar maar niet met elkaar.



Mike
 
Laatst bewerkt:
Mannen, ik wil jullie onderstaande twee emails niet onthouden, als waarschuwing voor het mijnenveld dat je betreedt als je in deze feminocratie relaties aanknoopt met vrouwen. Na haar ban ontving ik twee emails van Anna, wellicht volgen er nog meer.

Email 1:

Je bent verachtelijk bezig en je WEET het…

Wat jij nu doet is niet oke en je weet het..

Ik hoop maar op karma en wens jouw vriendin het beste.

Niet jou.

Je gaat van alles uit de weg maar je kan nooit en nimmer iets uit de weg gaan door het te elimineren.

Ik wens vooral jouw vriendin de moed toe van je te blijven houden.

Voor mij ben je een looser die waarheid niet wil onderkennen.

Email 2:

En eerlijk gezegd begrijp ik ook niet dat je jezelf ooit nog onder ogen durft te komen.

Je bent een echte satanist en heb medelijden en met je.

Vooral dat medelijden…

Dus in 1 avond ben ik een psychopaat, een loser en een satanist. Omdat zij dat zegt, bewijs of onderbouwing uiteraard niet nodig. Maar let behalve op het gescheld vooral op het smalende en neerbuigende toontje. Dit heet shaming en behoort tot het standaard repertoire van vrouwen. Ik heb dit al eerder uiteengezet in de volgende zes stappen die in willekeurige volgorde op je afgevuurd kunnen worden:

1. Woorden verdraaien. ‘Dus jij zegt dat..’ Terwijl je dat helemaal nooit hebt gezegd.

2. Zeggen dat je niet mag generaliseren over vrouwen (terwijl zij waarschijnlijk in dezelfde zin nog mannen wel op 1 hoop mogen gooien).

3. Smalende, vernederende toon aanslaan, proberen je te kleineren.

4. Shaming. Onder de gordel spelen met snijdende opmerkingen, bedoeld om je slecht over jezelf te laten voelen.

5. Emotionele chantage. Dreigen met scheiding, kinderen afpakken, etc.

6. Censuur. Elke vorm van dialoog weigeren en het onderwerp tot verboden gebied verklaren.

Denk ook aan de 13 tot nu toe onbeantwoorde vragen die ik aan Anna heb gesteld:

1. Waarom is geen waanzin zo groot of vrouwen vallen er voor?

2. Waarom verwijst het woord 'hysterie' naar 'hyster' (baarmoeder) en is dit al eeuwen lang een typisch VROUWELIJK fenomeen?

3. Hoe kan het dat de satanische femi-agenda zo massaal vat heeft gekregen op vrouwen, NU REEDS RUIM EEN EEUW?

4. Wordt het niet tijd dat vrouwen nu eindelijk eens verantwoordelijkheid nemen voor de maatschappelijke PUINHOOP van het feminisme, dat complete gezinnen heeft ontwricht en de samenleving naar de RAND VAN DE AFGROND heeft gebracht?

5. Wordt het niet tijd voor vrouwen om nu eens niet kritiek op hun persoon op te vatten als een aanval maar als een LEERMOGELIJKHEID OM TE KUNNEN GROEIEN?

6. Waarom beschikken vrouwen over een subjectieve realiteitszin voortkomend uit emoties i.p.v. logica en feiten?

7. Waarom doen vrouwen aan moreel relativisme, of in gewoon Nederlands: recht lullen wat krom is?

8. Waarom bevestigen vrouwen elkaar voortdurend in elkaars wanen?

9. Waarom corrigeren vrouwen hun gestoorde zusters niet zoals mannen dat wel doen met hun gestoorde broeders? Sterker nog, waarom VERDEDIGEN vrouwen gestoord gedrag?

10. Waarom spannen vrouwen samen als 1 van hen bekritiseerd wordt, HOE TERECHT DE KRITIEK OOK?

11. Waarom overheerst als het puntje bij het paaltje komt het volginstinct altijd boven het zorginstinct met als resultaat dat vrouwen bereid zijn HUN EIGEN KINDEREN OP TE OFFEREN?

12. Waarom bestaat er in het hoofd van vrouwen een voortdurende slachtoffermentaliteit die hen verhindert om werkelijk 'sterk en onafhankelijk' te zijn?

13. Waarom is en blijft persoonlijke verantwoordelijkheid de achilleshiel van elke vrouw en wordt deze verantwoordelijkheid steevast afgewenteld op mannen?

Waarom zou je dit over jezelf willen afroepen? Dit kost je jaren van je leven en grijze haren! Waarom romantische omgang nastreven met dit soort KINDEREN? Professionele omgang op de werkvloer is vaak al lastig genoeg! Go MGTOW als je leven, je gezondheid en je toekomst je lief is, het is het allemaal niet waard...

Mike
 
Mike, Waarom doe je steeds mensen verwijderen van het forum? Ik denk dat het goed is om ze te laten blijven. Dat doordrammen laat zien dat MGTOW gewoon klopt. Het is iedere keer hetzelfde liedje.

Als je ze door hebt dan komt de heks naar boven. Er is nooit een update geweest.
 
Ik neem aan dat je dit sarcastisch bedoelt. MGTOW, zoals je weet, is dit soort drama en theater van vrouwen de rug toekeren en weer door gaan met je leven. Als je het wel serieus bedoelt, dit was niet opgehouden, sterker nog: Anna was zich nog maar aan het opwarmen. Hell hath no fury like a woman scorned. Zelfs de duivel kan geen land bezeilen met de furie van een gekwetste vrouw.

Mike
 
Tuurlijk was dit niet opgehouden ;). Sommige hebben het zetje nodig om in te zien dat MGTOW gewoon klopt.

Ik heb vaak genoeg met mannen zitten te praten en in eerste instantie zien ze het niet. Jaa het zal wel..
Ze moeten het echt meerdere keren meemaken en dan gaat er een lampje branden.
 
Sometimes you can't tell people, you must show them. Hier een voorbeeld van een blue-pill guy die voorgoed verloren lijkt te zijn:



Wederom die briljante observatie van Sunrise Hoodie dat als mannen zich niet of onvoldoende bewust zijn van hun mannelijke identiteit ze niet de eigenwaarde ontwikkelen die nodig is voor persoonlijke groei. Ze verworden dan tot zwakke passievelingen en een speelbal van dominante vrouwen. In essentie worden ze een vrouw,en is,er sprake van een 'lesbische' relatie, waarvan de vrouw 'butch' is.

Zoals Sunrise Hoodie zegt, de enge hoop voor dit soort mannen is dat ze zo opgebrand raken dat ze uiteindelijk de red pill gaan slikken. Ondertussen kunnen wij alleen maar het goede voorbeeld geven d.m.v.zelfactualisatie, persoonlijke geestelijke groei. Lead by example. Bij mij zat de demoon alcohol nog in de weg, die moest verdreven worden.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Na de emotionele overreactie van Anna gisteravond is dit wel een goede beschouwing - de psyche van een wraakzuchtige vrouw:



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.849
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan