Feminisme

Tijd om Fight Club weer eens te gaan bekijken:



Tyler Durden:
We're a generation of men raised by women. I'm wondering if another woman is really the answer we need.

Mike
 
Laatst bewerkt:
De blue pill kan dodelijk zijn, de stress kan je een hartaanval bezorgen, luister naar dit verhaal:



Cyanide is blauwzuur. Je kunt dat in een capsule slikken om zelfmoord te plegen. Is dit de blue pill?

Mike
 
Mike, ik denk dat we eerst maar moeten beginnen met een juiste definitie van feminisme.
Ik stel voor hier te beginnen:
En dan maar eens zien waar jij en eventuele anderen zich voegen.
Dat geldt ook voor positionering van de MGTOW beweging.
Hoe ver moet gelijkheid of gelijkwaardigheid tussen de geslachten gaan volgens jou?
Zijn er wellicht evolutionaire redenen te geven om verschillen tussen man en vrouw te verklaren?

Een feminiene verzorgingsstaat leidt tot een nanny state zoals we nu zien, waarbij de overheid een steeds grotere rol in de maatschappij nemen, ten koste van de burgerlijke vrijheden.
 
Omdat het altijd nog gekker kan. Ik heb weer even genoeg internet gehad voor vandaag. Bekijk vooral de foto en de tekst eronder. Ik snap ook wel dat het gros van de vrouwen hierop tegen is, maar toch...
 
Laatst bewerkt:
Je zult je wellicht afvragen hoe het in godsnaam kan dat iemand met mijn denkbeelden 26 jaar geleden een vriendin heeft getroffen. Het antwoord is simpeler dan je denkt: omdat ik er niet naar op zoek was. De stelregel is: hoe minder een man uit is op het vinden van een vrouw hoe aantrekkelijker hij voor haar wordt. Andersom: hoe meer hij uit is op het vinden van een vrouw hoe minder aantrekkelijk hij wordt. Wat is de logica hierachter? Vrouwen willen meeliften op de grootsheid van een man (zijn geld, status, prestaties, talent, vaardigheden) en niet zelf tot grootheid gemaakt worden. Daarover gaat deze video van Sunrise Hoodie:



Mike
 
Als ik schrijf dat vrouwen NUL evolutie hebben gekend sinds Eva moet dit niet licht worden genomen. Sunrise Hoodie legt hier in maar liefst drie delen uit dat Eva een belangrijke vrouwelijke feministische karaktertrek liet zien die we tot op de dag van vandaag zien: rebellie tegen mannelijke autoriteit, zowel die van Adam als die van God. Dit maakte haar tot een gewillige slaaf van Satan en dat trekje zien we tot op de dag van vandaag terug, vaandeldragers van het (cultuur)marxisme die vrouwen nu eenmaal zijn. Letterlijk dus NUL evolutie sinds Eva, ik maak geen grappen!







Mike
 
Laatst bewerkt:
Voor de balans hier een video van Sunrise Hoodie waarin hij uitlegt dat ook mannen weinig tot geen evolutie hebben gekend sinds Adam. Het verschil is, wij zijn GEBOREN om MGTOW te zijn en vrouwen zijn onze ZWAKHEID!



Ikzelf ben zo iemand. Hoewel ik in een relatie van nu 26 jaar zit met een vrouw ben ik binnen die relatie MGTOW, dat kan nl. ook. Dit houdt in de praktijk in dat ik geen enkele subtiele mind game of andere vorm van manipulatie pik en veel tijd en ruimte voor mezelf nodig heb.

Tot ik mijn huidige vriendin tegenkwam had ik precies twee (!) pogingen gedaan tot een 'relatie', die maximaal 3 weken hebben voortgeduurd. Deze twee pogingen strandden vroegtijdig omdat deze vrouwen vrijwel meteen mij wilden veranderen en aan huis wilden binden, terwijl ik in de weekenden muziek maakte met mijn band. Mij leg je echter niet aan de ketting!

Ik was 28 toen ik mijn huidige vriendin tegenkwam en zij laat mij m'n ding doen en andersom ik haar ook, we ondersteunen elkaar hier wederzijds in en hebben door de jaren heen een PARTNERSCHAP gevormd, zoals het hoort. Dit is niet zonder slag of stoot gegaan en ik heb hier zelf ook zeker fouten in begaan (ego!), maar we hebben dit gezamenlijk overwonnen omdat we niet bij de minste of geringste tegenslag de handdoek in de ring gooiden. Het heeft ons karakter gevormd, een goede kapitein leert niets op een rustige zee.

Sunrise Hoodie haalt 1 Korinthiers 7 aan:


Hierin staat dat mannen en vrouwen een PARTNERSCHAP dienen te hebben TOT DE DOOD HEN SCHEIDT. Voortijdig scheiden is een taboe, vooral 10 en 11 zijn in dit verband interessant:

Doch den getrouwden gebiede niet ik, maar de Heere, dat de vrouw van den man niet scheide.

En indien zij ook scheidt, dat zij ongetrouwd blijve, of met den man verzoene; en dat de man de vrouw niet verlate.

Zie je dat vooral de vrouw hierop wordt aangesproken? Wat een seksist, die Paulus! Totdat je beseft dat 70-75% van de vrouwen heden ten dage van hun man scheidt en niet andersom. Kennelijk wist Paulus reeds 2000 jaar geleden iets wat vrouwen tot op de dag van vandaag blijven ontkennen. De waarheid doet pijn.

Mike
 
Laatst bewerkt:
De meest succesvolle mannen in de geschedenis waren MGTOW, misschien wel.zonder het zelf te weten want deze mindset bestond reeds lang onder mannen voordat deze afkorting gangbaar werd:



Mike
 
Mannen zijn decennia lang 'blue pill' opgevoed, ze moeten hoffelijk zijn naar vrouwen maar zijn nooit gewaarschuwd voor vrouwen:



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.849
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan