Feminisme

Male Idiot Theory

 
Is dat het beste wat je kan verzinnen, Anna? We leven in een gynocentrische wereld, waardoor waarheid een subjectieve exercitie is geworden boordevol doelredeneringen. De 'wetenschap' is geen wetenschap meer sinds de introductie van 'sociale wetenschappen', door Soros gefinancierde cultuurmarxistische universiteitsstudies gegeven door militante, manhatende lesbiennes en braaf gevolgd door naieve jonge vrouwen die alles voor zoete koek slikken wat hen wordt opgelepeld. En dus krijgen we dit soort 'studies' gepubliceerd door Trouw, ook al zo'n betrouwbare bron van 'nieuws', in de handen van 2 corrupte Belgen die m.b.v. Europees subsidiegeld nagenoeg de gehele Nederlandse en Belgische media hebben opgekocht.

Maar ik wil je het volgende geven. Onder mannen vind je de grootste idioten en genieen tegelijk. In het verleden heb ik dit al eens eerder belicht hier in dit draadje. IQ-tests geven een beeld van pieken en dalen onder mannen, terwijl vrouwen een duidelijke middenmoot vertonen. De mannelijke kluns, die idd steevast de Darwin Awards wint, is de prijs die betaald moet worden voor mannelijke genialiteit. Was het niet veel eerlijker geweest als Trouw had gekopt 'Artsen stellen vast: briljante wetenschappers bijna altijd een man'? Nou, laat dat 'bijna' maar weg, want vrouwen vertonen dergelijke intelligentiepieken simpelweg niet en dus is het in deze gynocentrische wereld de bedoeling dat de man naar beneden wordt getrokken maar de vrouwelijke middenmoot, hij mag niet meer excelleren en daarom dit soort misandrische beeldvorming via de media.

Nou gefeliciteerd, Anna, je hebt 1 nietszeggend flutartikel weten te vinden. Ondertussen heb ik sinds jouw laatste posts dagelijks video's geplaatst van Sunrise Hoodie. Deze gozer heeft ronduit geniale uiteenzettingen over vrouwen en betamannen (hij geeft zelf toe ook een volgzame beta te zijn geweest) en waarom MGTOW de enige uitweg is in de huidige gynocratie, die voor mannen ronduit gevaarlijk en bedreigend is. Let wel, deze vent is nog geen 30 en laat nu al een intelligentieniveau zien waar vrouwen niet eens bij in de buurt komen! Ongetwijfeld zul je weer komen met emotionele waardeoordelen als 'walgelijk', maar ga jij nu eens op zoek op het door de FEMINIST Susan Wojcicki geleide YouTube naar video's van vrouwen die soortgelijke intelligente en inhoudelijke bespiegelingen doen over mannen. We praten dan wel verder over de inhoud, lijkt me beter dan een artikel uit een krant die het papier nog niet waard is waarop hij is gedrukt. Succes met je zoektocht naar een naald in een hooiberg.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Het is niet zo gek dat een kluns vaker een man is, mannen DOEN dingen dus tja, daar zitten ook stommerds onder. Ik durf bijvoorbeeld te stellen dat die liftkabel en het contragewicht door een man waren aangebracht. Oh, en de lift zelf. En de liftkoker. En het gebouw waarin de lift stond. En de elektrische installatie om de lift te besturen. Nou ja, verder alles eigenlijk in en om het gebouw. Maar die ene kerel die dan wel iets stoms doet is dan het voorbeeld.
 
In dat artikel lees je dat mannen vaker ongelukken krijgen, al dan niet in het verkeer. Ja nogal wiedes, wij vangen elke dag de spreekwoordelijke buffel! Vrouwen zitten grotendeels binnen, thuis of met parttime baantjes in een ruimte met airconditioning waar ze het merendeel van de tijd roddelend doorbrengen. Moeten ze echt een keer hard werken, dan krijgen ze een 'burnout' en zitten ze maandenlang thuis op kosten van de baas. Het is een wonder dat we met al die vrouwen op de arbeidsmarkt nog een draaiende economie hebben!

Bekijk dit:


Lees het verhaal van oprichtster Caroline Verhagen. Zij kreeg een... burnout. Ga dan ook niet werken als je het niet aan kan, trut! Verder allemaal verhalen van vrouwen die te veel hooi op hun vork nemen en hartklachten krijgen van pure stress. Vrouwen moeten hun leven simpel houden: gewoon kinderen baren en verzorgen en hun man ondersteunen, dan zijn ze op hun gelukkigst.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Even iets over de auteur van dat misandrische artikel over de Male Idiot Theory:


NeuroFantastic (previously, Neurorexia) is the brain child of Shelly Xuelai Fan (范雪莱), PhD.

Shelly was a writer long before she became a scientist. She began writing her first fantasy novel at the tender age of 13, kept a journal for almost two decades, and was the author of many works of fanfiction that shall not be named.

Goh, een VROUW, verrassend. Dus voordat ze 'wetenschapper' werd schreef ze fictie. Zo te lezen is ze nooit van metier veranderd. Let ook op de narcistische foto's op deze pagina. KIJK NAAR MIJ! Maar de knaller moet nog komen:

In 2015, the site hit two million views, Shelly graduated and moved to San Francisco to work as a post-doctorate associate on blood-based rejuvenation.

(dikgedrukte deel afkomstig van mij)

Verjonging op basis van bloed? Adrenochroom soms? Niet geheel ontoevallig is ze in het ultralinkse San Francisco neergestreken. Maar er is meer:

At the same time, she began working with the Singularity Hub team as a contributing editor in neuroscience. As the official publication of Singularity University, a startup incubator based in silicon valley, the Hub offered her a chance to expand her writing beats into neurotechnology, brain-machine interfaces and artificial intelligence.

Deze vrouw is zo satanisch als wat, geen twijfel over mogelijk. En afkomstig uit China. Infiltration instead of invasion. Kom nog eens een keer met van die goede bronnen, Anna! :rolleyes:

Mike
 
Waarom het huwelijk vroeger wel werkte en nu niet meer - huwelijken waren een team effort en romantiek speelde een rol van hooguit 5%:



Mike
 
Ik heb dat migtow een beetje gevolgd in dit topic en ik merk dat ik er toch op wil reageren. Aan de ene kant snap ik de movement heel goed en kan ik begrijpen dat je als volwassen vent niet zit te wachten op een over-sensitieve zeurpiet op de bank die je afhoudt van je dromen en doelen. Maar ik bedacht me net iets waardoor ik mijn twijfels heb. Het gezin is juist de hoeksteen van de samenleving en door de overheid worden we uit elkaar gedreven met allerlei spelletjes als MeToo etc. Door de overheid wordt alles duurder gemaakt waardoor je amper van 1 inkomen kunt leven, misschien wat kort door de bocht, hierdoor is de vrouw juist genoodzaakt om ook te gaan werken (en belasting betalen, vergeet dit niet). Is dat hele migtow niet een soort deepstate movement om mannen de kans te geven om zich nog meer tegen vrouwen af te zetten? Net zoals feminisme ook een achterliggende agenda heeft, met MeToo als lokkertje? Snap je welke richting ik uit denk? Geef maar aan wat er van klopt of niet.
 
Zie het als Black Lives Mattet en antifa tegenover de 'wappies' op het Malieveld en het Museumplein. De eerste categorie is een door Soros gefinancierde Deep State-creatie, de tweede is organisch tot stand gekomen vanuit het volk. In datzelfde licht moet je feminisme/MeToo vs. MGTOW ook zien, de eerste volkomen gemanipuleerd en gestuurd, de laatste organisch vanuit weldenkende mannen zelf. Je andere vragen worden beantwoord in posts 1550 en 1554 in FvD.

Mike
 
Dankjewel voor je uiteenzetting, ik ga het lezen. Ik begrijp nu ook dat Mgtow gaat over zelfbehoud en niet over vrouwenhaat.
 
Sterke uitspraken van sterke mannen uit het verleden - vrouwen waren altijd zo, zijn altijd zo en zullen ook altijd zo zijn:



Mike
 
Er is een reden waarom Anna en zoveel andere vrouwen zich verzetten tegen de 'misogyne' Bijbel. Het is nl. een red pill-boek. Elke zondag behandelt Sunrise Hoodie een vers uit dit boek, deze keer Spreuken 7, waar ik de volgende regels uit citeer (21 en 22):

Zij bewoog hem door de veelheid van haar onderricht, zij dreef hem aan door het gevlei harer lippen.

Hij ging haar straks achterna, gelijk een os ter slachting gaat, en gelijk een dwaas tot de tuchtiging der boeien.


Vrouwen die inspelen op het ego van de man, hem stroop op de mond smeren, om hem uiteindelijk ten ondergang te leiden, het is van alle tijden.



Mike
 
Laatst bewerkt:
Fake science of non science?
Ik neem aan dat je de satirische ondertoon hebt begrepen en daarom hiernaar vraagt?
Joep Engels is wetenschapsredacteur van Trouw. In het artikel wordt vermelding gemaakt van het onderzoek echter zonder een link. Het andere, ook satirische artikel, gaat er iets dieper op in met verwijzing naar BMJ echter zonder link.
De link naar het wetenschappelijke artikel:
 
Mike, ik denk dat we eerst maar moeten beginnen met een juiste definitie van feminisme.
Ik stel voor hier te beginnen:
En dan maar eens zien waar jij en eventuele anderen zich voegen.
Dat geldt ook voor positionering van de MGTOW beweging.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.695
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan