Ervaringen bestellen bij I-herb?

We zijn overgestapt, omdat de 300 mg er niet meer is Pike. Ik heb nog even genoeg, 20% extra korting is toch leuk, maar ik sla een rondje over.

 
Mocht iemand het willen hierbij mijn vrienden kortingscode: SFQ269.

Het is voor nieuwe klanten begrijp ik en geeft $10 korting bij een bestelling boven $40 en $5 bij kleinere bestellingen.

 
Alexandra, die van de link die Pike geeft zijn dat wel de goede capsules adrenal ? Maar dan met slechts 100 mg ipv 300 mg ?

Ik heb het boek van Wilson net besteld , maar nog niet in huis. Dus ik kan het nog niet nakijken.... Hoeveel moet je er per dag slikken ?

dank je wel voor de code Catalina, misschien gebruik ik hem wel !

 
Ja, de link zijn de "goede". Iedereen slikt een andere hoeveelheid per dag. Je kan met 1 of 2 per dag beginnen, kijken hoe je je voelt. Wat ik terug lees op het forum is dat als je te veel neemt je dan een opgefokt gevoel kan krijgen, of zenuwachtig. Dan moet je naar beneden met de adrenal. Ikzelf gebruik 900 mg. Mijn bijnieren zijn nog steeds uitgeput en moeten extra hard werken omdat de schildklier t nog niet goed doet. De balans zit bij mij nog niet goed, dus ik ga nog niet afbouwen.

 
Quote:
Ikzelf gebruik 900 mg


Per dag, per ochtend, middag of per capsule?

 
Wat kopen jullie dan allemaal bij iherb , als ik vragen mag ?

edit : helaas ik kan er niet kopen, geen creditcard en ze accepteren geen PayPal of andere betalingsmethode.....

Alexandra : hoe lang ben je al bezig met slikken van adrenal ? Ik heb in het verleden eens een half jaar cytozym AD geslikt, maar ik merkte geen verschil.

Is adrenal het beste supplement ?

 
De eerste keer 4 potjes en nu ben ik aan mijn derde potje bezig. Hou t niet echt bij. Kan t via t forum misschien uitzoeken, maar daar ben ik te lui voor :wink:

Er zijn hier verschillende topics over bijnierextracten. Adrenom is volgens mij een ander middel. Voor mij werkt adrenal goed, voor een ander juist weer adrenom. Ook een kwestie van uitproberen.

 
Zojuist een bestelling gedaan bij iherb via DHL, benieuwd wanneer het binnen is en zal het even laten weten! Mensen die voor de eerste keer gaan bestellen bij iherb kunnen trouwens 10 dollar korting krijgen met de code PZW513.

 
Quote:
Zojuist een bestelling gedaan bij iherb via DHL, benieuwd wanneer het binnen is


Mijn ervaring is (zoals vorige week) maandag/dinsdag besteld = donderdag binnen.

 
Quote:
Zojuist een bestelling gedaan bij iherb via DHL, benieuwd wanneer het binnen is


Mijn ervaring is 1,5 week geleden besteld, na 1 dag een mail dat het verzonden is, maar helaas nog niets ontvangen.

Eerder kwam het wel na een dag of 4 binnen.

In november verleden jaar deed ik een bestelling die nooit aangekomen is (douane?) en die ik na een paar emails vergoed heb gekregen. Deze liet ik per luchtpost verzenden dus ik had geen tracking code.

Swansonvitamins.com doet er vaak erg lang over en heeft dure verzendkosten. Bij Iherb zijn de verzendkosten voor luchtpost momenteel bij een bestelling tussen de 40 en 80 dollar, gratis!

 
Bestellen per luchtpost kan resulteren in een wachttijd tot ca. 4 weken. Dit is vanwege de douane.

Ook verzenden via DHL en een totaalbedrag boven de EUR 150,- kan resulteren in langer moeten wachten tot het voorbij de douane is.

In beide gevallen zul je waarschijnlijk invoerrechten of administratiekosten voor de douane o.i.d. moeten bijbetalen.

Dit heeft verder niets, maar dan ook niets te maken met iHerb maar meer met PostNL en de douane.

 
Quote:
Mijn ervaring is (zoals vorige week) maandag/dinsdag besteld = donderdag binnen.


Ik had dezelfde ervaring een maand geleden.

 
Quote:
Bestellen per luchtpost kan resulteren in een wachttijd tot ca. 4 weken. Dit is vanwege de douane.

Ook verzenden via DHL en een totaalbedrag boven de EUR 150,- kan resulteren in langer moeten wachten tot het voorbij de douane is.

In beide gevallen zul je waarschijnlijk invoerrechten of administratiekosten voor de douane o.i.d. moeten bijbetalen.

Dit heeft verder niets, maar dan ook niets te maken met iHerb maar meer met PostNL en de douane.


Klopt dat dit de douane vaak is, soms is mijn pakketje ook opengemaakt voor controle.

Mijn ervaring is wel dat ik bij lagere bedragen met luchtpost zelden bij moet betalen en bij DHL bijna altijd wel. Ik wacht dat liever wat langer en soms is het er toch in 4 dagen ofzo.

Swansonvitamins.com geeft op de site aan dat het op voorraad is, maar na het bestellen blijkt dit niet altijd het geval te zijn waardoor je soms een paar weken moet wachten voordat ze het verzenden. Bij Iherb heb ik nooit gehad dat op de site staat dat het op voorraad is en dan toch niet zo blijkt te zijn. Wat dat betreft geef ik de voorkeur aan Iherb.

 
Had dinsdag besteld, vanochtend stond de postbode (DHL) al voor de deur. Hoefde niet bij te betalen voor pakket van zo'n 95 dollar.

 
Ik denk als je onder de 120 euro blijft je dan bijna nooit hoeft te betalen, tenminste via de dhl dan. Voor diegene die geen creditcard hebben, je kan een prepaid creditcard gebruiken. Hier zet je een bedrag op wanneer je wil bestellen bij iherb en dat werkt helemaal goed.

zie https://www.moneybookers.com/ads/mastercard/

Als je voor de eerste keer besteld kan je 10 dollar korting krijgen met de cod: JIJ030

Deze code kan door iedereen gebruikt worden maar wel 1 keer.

Ik haal er o.a biologische kruiden en thee in grootverpakking en supplementen.

 
Vaag. Ik bestel als altijd met DHL, maar dit keer krijg ik er geen track en trace nummer bij. Geen idee dus waar mijn pakketje is. Ik had het namelijk al wel verwacht. Normaal gesproken op vrijdag besteld, dan kan het nu al hier zijn.

 
Ben ik een uur van huis, 55 minuten en in de tussentijd heb ik mail gekregen en zie ik een t&C-nummer staan. Vandaag dus bij Iherb opgehaald. Duurt t nog even voordat het bij mij deur is.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.498
Leden
8.634
Nieuwste lid
Marleen Vanderauwera
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan