Ervaringen bestellen bij I-herb?

Nu 2 keer een bestelling van ongeveer 40 euro gedaan bij iHerb en via DHL verzonden en geen invoerkosten hoeven betalen. Dus da's mooi!

Mark
 
Na een aantal maanden geen invoerkosten te hebben betaald bij bestellingen via iHerb, was het vandaag weer wel raak. De laatste maanden was het bestelbedrag zo rond de 40 euro en nu was het meer dan 80 euro, dus misschien ligt het daar aan.

De administratiekosten hebben ze bij DHL opgeschroefd naar 15,73 euro (incl. BTW), wat in mijn geval 3x zoveel was als de BTW kosten.

Mark

 
Zo dat zijn dan dikke verdiensten voor DHL :( . Goed dat ik dat nu lees voordat ik straks weer teleurgesteld ben bij ontvangst.

Ik zorg er veelal voor dat ik tegen de 150 euro inkoop zit zodat de inklaringskosten en belasting relatief zo laag mogelijk zijn. Echter wordt het zo wel hard rekenen met dit soort hoge tarieven. Echter is het volgens mij nu eenmaal wel zo dat bestellen bij iHerb nog altijd uit kan omdat de producten daar goedkoper zijn dan in NL bestellen en ze hebben producten die hier niet bestelbaar zijn.
 
Ik zag een facebook bericht van leefbewust voorbij komen dat er een nieuwe functie van PostNl bij de verzending tot 150 euro is. Nu zie je gelijk wat je invoerkosten zijn.

Kijk zelf mits de link goed werkt.

https://www.facebook.com/gezondenbewust/videos/2429098910646914/
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.836
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan