Donaties

Met de nieuwe en aanstaande onthullingen van Elon Musk gaat het nu hard! Ik zal daarom regekmatig dit draadje naar voten brengen, anders raakt het teveel achterop en buiten het zicht. Het Fatsforum zit er bovenop, als dit lichtpuntje in donkere dagen je iets waard is doneer dan en help mij naar de nul nog voor de kerst.

Mike
 
Nog steeds dezelfde tussenstand van 1673 euro. Wie helpt me voor de kerst nog naar de 0 euro?

Mike
 
Mike, maar waarom heb je zo snel voor de kerst 2022 euro nodig?
toch niet slechts vanwege 'traditie'?
heb je geen eigen vast inkomen?
 
Aagje, je bent toch niet alsnog een trol, of wel dan? Dit forum is 24 uur per dag, 365 dagen per jaar GRATIS. De eindejaarsactie is erop gericht om een blijk van waardering te geven middels een financiee bijdrage. Ik had er ook voor kunnen kiezen om dit forum achrer een betaalmuur te zetten, maar deze info komt iedereen toe dus gebrek aan idealisme valt mij niet te verwijten. Dit forum loopt LICHTJAREN vooruit op andere Nederlandstalige platforms. Als je dat iets waard is doe je een donatie, dat staat los van mijn inkonen. Dus wanneer mag ik jouw donatie verwachten, Aagje? :sneaky:

Mike
 
ik vroeg het me gewoon af; er zijn 'fultime bloggers' die daarmee hun inkomen bij elkaar werken, en ik dacht dat jij misschien moest leven van dit forum.

Ik lees op meerdere forums maar heb nog geen vraag om donatie's gezien.
ik snap dat dit forum anders is dan anders; maar jij schrijft dat jouw forum lichtjaren voorloopt op 'andere nederlandtalige' platforms,

maar dit platform is maar ten dele nederlands, 😬, en als je zoals ik het engels niet goed kan, kun je niet goed meekomen..

eerder trul dan trol dus 🤭

ik ben hier nog niet zo lang en weet niet of ik blijf, lees alleen wat mee ( hollands) en wil af en toe wat weten.
doneren komt missch. later, ben ook maar een minima,

maar mijn gebruik van het forum is ook minima net als mijn bijdrages,
dus let maar niet op mij 😅
groetjes van Aagje
 
Ik spiegel me niet aan andere fora, maar ga mijn eigen weg, iets wat mijn forumleden ook zeer waarderen. Het klopt dat er veel Engelstalige berichten de laatste tijd verschijnen op dit forum, omdat ik weer actief ben gaan bloggen. Er gebeurt zeer veel momenteel, nu Elon Musk Twitter heeft overgenomen. Mij ontbreekt de tijd om alles te gaan vertalen, want half werk via een automatische vertaalmachine wil ik niet afleveren als docent Engels. Anderen zijn allang blij met een geautonatiseerde vertaling, ook al is deze niet perfect, en dat is ook OK. Niets staat je in de weg om Engelstalige berichten zelf door een vertaalmachine als DeepL te gooien en evt. ook de vertaling hier te plaatsen, zoals sommige forumleden ook doen.

Misschien goed om even een update te plaatsen over mijn privesituatie. Ik heb eerder dit jaar besloten om het onderwijs te verlaten. Ik heb een vast contract omgezet in een VSO (vaststellingsovereenkomst), waarin overeengekomen is dat ik per 1 april.2023 uit dienst treed. De lessen die ik over mezelf heb mogen leren sinds dat ik stopte met alcohol op 30 juli 2020 hebben me tot de conclusie gebracht dat ik eigenlijk al een aantal jaren niet gelukkig was op deze werkplek, niet zozeer vanwege het lesgeven zelf maar vanwege de woke-ideologie die zich helaas zo meester heeft gemaakt van het onderwijs.

In plaats daarvan draag ik in mijn lezingen en in workshops in het hele land de visie uit dat de 12 stappen van AA niet alleen effectief zijn bij verslavingsproblematiek maar bij de complete samenleving, waarin kortstondigr afleiding en verdoving hoogtij viert in een wanhopige zoektocht naar geluk dat nooit permanent gevonden kan worden in materialisme en lust. Nu het meer 'menens' wordt in de wereld worden mijn lezingen weer beter bezocht, maar dat is vrijblijvend. Mijn workshops over de 12 stappen blijken tot dusver voorbehouden aan soms letterlijk een handjevol mensen. Ik heb onderschat hoeveel moed er nodig is om aan je jezelf te durven werken, mensen zijn hier kennelijk doodsbang voor. En dat terwijl je niets te verliezen hebt en juist alles te winnen!

Mijn plan om een stichting op te zetten als juridisch kader waarbinnen ik de stappen aambied aan iedereen die ze wil doorlopen staat nog steeds. Op de achtergrond werk ik momenteel aan teksten voor een nog op te richten website, jullie merken wellicht aan de wat langere teksten die ik ook.hier post dat ik weer in schrijfmodus zit. Maar ner als ik moet constateren dat The Great Awakening niet zo snel en soepel verloopt als ik had gehoopt (zie ook mijn tekst over 'wappieschapen'), zo kan ik ook niet om het besef heen dat mijn 12-stappeninitiatief ook niet zomaar van de grond komt.

Ondertussen merk ik sinds kort dat ik weer ouderwetse lesgeefkriebels begin te krijgen. Ik ben nu op zoek naar een passende, kleinschalige organisatie zonder regenboog- en SDG-vlaggen waar ik onderdak kan vinden. De vele vrije tijd die ik sinds de lente van dit jaar heb gehad heb ik nodig gehad om e.e.a. op een rijtje te zetten. Ik heb altijd een activistisch leven kunnen combineren met een betaalde baan, dus waarom nu ook weer niet? Als dit betekent dat ik in onderwijsniveau, en dus ook salaris, omlaag ga, dan is dat maar zo, het belangrijkste is zingeving voor mij en ik ben tot de conclusie gekomen dat onderwijs en muziek voor mij twee ankers zijn waar ik altijd weer bij terug kom.

Dat brengt mij bij de reden achter deze eindejaarsactie. De 13e maand gaat aan mij voorbij vanwege een structureel loonbeslag door de belastingdienst, een gevolg van de financiele puinhoop die ik gedurende mijn drinkende bestaan heb gemaakt. December is een dure maand en met jullie hulp heb ik dan alsnog mijn 'eindejaarsbonus', want wat ik verdien is geen vetpot helaas. Voor jullie is het een mooie blijk van waardering voor alles wat ik belangeloos nu al ruim 11 jaar via dit forum neerzet. Ik wil jullie dan ook vragen om mij te steunen middels een donatie. Mail mij voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punr)com, liever dat dan gebruik maken van PayPal (hoewel dat ook kan). Je kunt ook een Kangen-apparaat kopen, alleen deze maand zijn ze nog voor de oude prijs te koop.

Hopelijk heb ik de motivatie achter de 2022-actie nu iets beter uitgelegd. Ik hoop en reken op jullie steun, de tussenstand is nog steeds 1663 euro.

Mike
 
Laatst bewerkt:
1553 nu. Dank voor de bijdrages, iedereen die heeft gedoneerd!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Fijn dat ik met de aanschaf van een Kangen apparaat kan bijdragen aan mijn gezondheid en tegelijkertijd aan de plannen die Mike heeft met zijn onderneming. Ik zal jullie tzt op de hoogte houden van mijn ervaringen met dit water als het apparaat is geleverd.
Hey Vetje. Kan je ons vertellen welk apparaat je hebt gekocht en wat je er van vindt? Merk je verschillen in je gezondheid of denken?
Ook anderen die het Kangen app hebben gekocht, kunnen jullie misschien ervaringen delen. Dank aan allen.
 
Ik heb de LeveLuk SD501 aangeschaft en sinds een week of 4 echt in gebruik. Vlak na aanschaf geïnstalleerd maar de slangen op het aanrecht en het apparaat zo midden op het keukenblad vond ik niets dus een tijdlang heb ik het niet gebruikt. Onder de gootsteen is lastig te installeren en de water afvoer van het apparaat werkt op die manier niet goed, je kunt niet alle standen gebruiken. Ook Enagic geeft het advies om het gewoon op het aanrecht te zetten. Daar staat hij nu ook weer en het was even wennen maar ik gebruik hem nu gewoon.

De eerste dagen merkte ik wat duizeligheid op na het drinken van Kangen water. Ik gebruik het gefilterde water voor koffie en thee en de verschillende sterktes Kangen drink ik elke dag. Om eerlijk te zijn smaakt het water prima maar ik merk lichamelijk en geestelijk niet zoveel verschil. Wel merk ik dat ik wat vaker dan anders moet poepen. Elke dag ipv om de andere dag.

Voor wat betreft strong acidic water: het apparaat maakt zichzelf vanbinnen schoon als je deze stand hebt gebruikt en dat moet na elke keer als je van stand strong acidic naar een andere stand gaat. Dat is ook logisch. Je gebruikt hierdoor wel iets meer water.

Ik heb een aantal keren groente gewassen met strong acidic water. Ik moet m’n weg nog een beetje vinden in het dagelijkse gebruik en de mogelijkheden.
 
De kids vandaag de dag willen alleen maar liedjes van Ed Sheeran en andere soy boys spelen, uiteraard zonder er hard voor te willen werken. Ik oefende tot mijn vingers gingen bloeden!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.340
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan