Donaties

Jullie zullen het niet geloven maar ik kan momenteel mijn bankrekening niet checken, omdat de app ineens niet geactiveerd is en ik mijn inloggegevens niet meer weet. Ik heb hierover gebeld en krijg per post nieuwe inloggegevens toegestuurd. Even geduld dus.

Mike
 
Doneren kan mog steeds, ik kan momenteel alleen geen tussenstand geven omdat ik.niet in mijn bankapp kom.

Mike
 
Ik kan inmiddels weer in mijn betaalapp en zie dat er inmiddels 315 euro aan donaties zijn binnengekonen. Afgetrokken van de 1000 betekent dit momenteel dus een tussenstand van 685 euro nog te gaan. Wie helpt me naar het nulpunt toe?

Mike
 
Alle kleine beetjes helpen. Zojuist een bedrag van 5 euro ontvangen, waarmee we nu op 490 zitten.

Mike
 
Helaas is de teller op 490 euro blijven staan. Ik doe hierbij opnieuw een beroep op jullie om mij naar het nulpunt te helpen. Juist in deze tijd mag duidelijk zijn hoe waardevol dit forum is voor de noodzakelijke duiding van elkaar snel opvolgende gebeurtenissen, die anders misschien wel uiterst verwarrend zouden zijn geweest als je dit forum niet had. Bovendien gun je me toch een nieuwe toekomst waarin ik mijn medemens nog beter van dienst kan zijn. Toch? Help me met de starterskosten, nog minder dan 500 te gaan!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan