Prijzen en voorwaarden Kangen-apparaten

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Ik krijg steeds meer vragen over welk Kangen-apparaat het beste is en wat de kosten hiervan zijn. Tot nu toe heb ik uitsluitend prive via email informatie hierover verschaft. Maar telkens opnieuw alle info neerpennen of knippen en plakken uit andere berichten is geen doen, dus daarom hier maar een permanent bericht zodat iedereen die geinteresseerd is precies weet waar hij/zij aan toe is.

Kangen-apparaten zijn niet goedkoop, maar kwalitatief wel het ALLERBESTE wat er aan waterionisators te koop is op de markt. Het staat je vrij om producten te kopen van goedkopere leveranciers, maar in dit geval is goedkoop absoluut duurkoop. Niet voor niets hebben uitsluitend Kangen-apparaten een medische certificatie in Japan! Er zijn waterionisators van goedkope imitators uit Zuid-Korea (waarvan sommige ook nog proberen de naam en faam van marktleider Enagic, de fabrikant van Kangen-apparaten, te besmeuren!), deze bevatten goedkope kwaliteit elektrische platen en sommige aanbieders doen ook nog de meest fantastische beweringen over hun producten die simpelweg te mooi zijn om waar te zijn. Ook zijn er anderen die waterfilters of andere vormen van waterbehandeling aanbieden, die beweren dat dit hetzelfde doet als een Kangen-apparaat of zelfs meer, of die beweren dat Kangen-water zelfs schadelijk is vanwege EMF-velden. Ik zou geen zaken willen doen met een bedrijf dat meent een concurrent zwart te moeten maken, maar ik kan niemand tegenhouden als hij/zij toch besluit om met dergelijke spelers op de markt in zee te willen gaan.

Tot zover de disclaimer, nu naar de apparaten. Er zijn twee apparaten, de SD501 en de K8. Beide apparaten bieden de volgende functionaliteiten:

Basisch water (geioniseerd):

pH 8.5
pH 9.0
pH 9.5

pH-neutraal water (niet geioniseerd, wel gefilterd):

Clean water, pH 7.0

Zuur water:

Beauty water, pH 6.0 (zeer vriendelijk voor de huid)
Strong acidic water, pH 2.5 (ontsmettend)

Bijkomend effect van strong acidic water is dat uit het grote slangetje superbasisch water komt van pH 11.0, dat pesticiden kan losweken uit groente en fruit!

Dit is de SD501::

enagic-leveluk-sd501-kangen-water-ionizer-machine-500x500.jpg
Deze is ook verkrijgbaar in een zilverkleurige Platinum-variant:

download.jpg
Dit krachtige Kangen-apparaat was jarenlang het vlaggenschip van Enagic en het heeft zeven platen.

En dit is de K8, deze heeft 8 platen:

pf-ec6c93d9--Kangen8frontshadow7.jpg

De prijzen zijn als volgt:

SD501


Witte SD501: EUR 2.780,- + 21% BTW (EUR 583,80) = EUR 3.363,80
Platinum SD501: EUR 3.000,- + 21% BTW (EUR 630,-) = EUR 3.630,-

Hier komen nog verzendkosten van 34 euro bij.

Als je een onderneming hebt en je bent in het bezit van een Nederlands BTW-nummer, dan vervalt de BTW en worden de prijzen van EUR 2.780,- en EUR 3.000,- nettoprijzen. Het kan lonen om een onderneming op te richten, email mij voor advies: mikedonkers10(st)gmail(punt)com.

Er zijn ook betaalregelingen mogelijk. Ik zal de gunstigste hier noemen:

Voor 16 maandelijkse betalingen van EUR 150,- een aanbetaling van EUR 380,- + EUR 160 (10 euro extra per maand) + de evt. BTW (indien geen onderneming) van EUR 583,80 voor de witte of EUR 630,- voor de zilveren. Dus: EUR 963,80 aanbetaling voor de witte en EUR 1.010 voor de zilveren (incl. 21% BTW) of netto zonder BTW (via je onderneming) voor beide versies EUR 380,- + EUR 160,- = EUR 520,-.

K8

Van de K8 bestaat enkel een witte versie, geen zilveren. De prijs is EUR 3.660,- excl. 21% BTW (EUR 768,60) = EUR 4.428,60.

Hier komen nog verzendkosten van 44 euro bij.

Zoals eerder gezegd, het kan raadzaam zijn om een eigen onderneming te starten, teneinde het forse BTW-bedrag weg te strepen en de aanschafprijs netto te houden. Email mij voor advies: mikedonkers10(at)gmail(punt)com.

Ook voor de K8 bestaan betaalregelingen. Ik zal opnieuw de meest gunstige hier weergeven:

Voor 24 maandelijkse betalingen van EUR 120,- een aanbetaling van EUR 780,- + EUR 240 (10 euro per maand extra) + de evt. BTW (indien geen onderneming) van EUR 768,60 = EUR 1.788,60 zonder onderneming of EUR 1.020 zonder BTW met onderneming).

Voor zowel de SD501 als de K8 zijn er nog andere betaalregelingen mogelijk. Hiervoor geldt: hoe minder het aantal termijnen, hoe hoger het maandbedrag. Ik heb hier slechts de goedkoopste maar tevens meest langdurige optie weergegeven. Email mij voor andere mogelijkheden: mikedonkers10(at)gmail(punt)com.

Op dit emailadres kun je ook terecht voor andere vragen en uiteraard voor bestellingen. Op beide apparaten zit een garantie van 5 jaar, maar bij goed gebruik en onderhoud gaan ze minimaal 20 jaar mee. Zo bezien is het aankoopbedrag relatief gezien niet zo hoog als je het uitrekent per dag over 20 jaar, het is dus een investering voor het leven!

Hopelijk heb ik hiermee de belangrijkste informatie omtrent Kangen-apparaten verstrekt.

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.462
Berichten
491.800
Leden
8.625
Nieuwste lid
Muriëlle
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan