Donaties

Excuus, had vandaag mijn rekening nog nier gecheckt. De stand is nu 295 euro. Op naar de nul!

Mike
 
De PayPal-betalingen meegerekend, we zitten nu op 195 euro. Wie o wie helpt mij naar de nulgrens?

Mike
 
Iets minder dan 200 euro nog. Help mij de eindstreep te halen, de laptop is inmiddels besteld!

Mike
 
Hierbij nogmaals een beroep op de gulle gunfactor van mijn forumleden. Nog minder dan 200 euro te gaan.

Mike
 
Ik kan met grote dankbaarheid mededelen dat het bedrag behaald is en dat de nulgrens bereikt is. Dank aan iedereen die gedoneerd heeft! Speciale dank gaat uit naar de persoon die twee maal gul gegeven heeft, inclusief de laatste gift. Je weet wie je bent, dankjewel!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Voor wie overweegt een Kangen-apparaat te kopen het volgende:

Vanaf 1 januari 2023 geldt een prijsverhoging. De SD501 gaat naar 3280 euro, 500 euro hoger. De K8 wordt 4200 euro, 540 euro hoger. Ik zou dus nu mijn slag slaan als ik jou was!

Mike
 
Voor wie overweegt een Kangen-apparaat te kopen het volgende:

Vanaf 1 januari 2023 geldt een prijsverhoging. De SD501 gaat naar 3280 euro, 500 euro hoger. De K8 wordt 4200 euro, 540 euro hoger. Ik zou dus nu mijn slag slaan als ik jou was!

Mike
Wat een belachelijk hoge verhoging zeg!
 
Oke.. ik als vrouw zijnde ..😆 ben wel heel erg blij met dit forum..ben al heel lang van de partij ..vroeger westonprice forum... heeft mij persoonlijk heel veel geholpen..en ik zal (voor dit forum) hier altijd voor blijven strijden .. simpel weg omdat je hier altijd wat wijzer wordt..kijkend naar de tijd waar we nu in leven..dus nu is het meer

Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden​

En daar worden we ALLEMAAL wijzer van. We delen van alles met elkaar..kan niet zonder dit forum dus wat gaan we dan doen ...Nieuwe maand...Dit forum overeind houden 😘

Dus dit keer ga ik dit vragen aan iedereen..om dit forum staande te houden..
omdat ik het vervelend vind om van verwijdere forumleden te lezen dat Mike aan het "bedelen"zou zijn voor donatie's .

Zo gaan we elkaar helpen met goede bedoelingen..

DUS ..kom op ook de meelezers hier😘... zo ben ik ook begonnen hier.

 
Dank voor deze mooie woorden. De azijnpissers zullen natuurlijk weer spijkers op laag water gaan zoeken en aanvoeren dat ik achtet de schermen jou heb aangezet tot het posten van bovenstaand bericht. Of erger nog, ik ben het gewoon zelf in een andere gedaante ('double nicking'). Iemand die zich verbindt met het Kwaad zal altijd uitsluitend zijn/haar eigen gezichtspunt kunnen zien en diens eigen gedrag projecteren op een ander, ze kunnen zich niet voorstellen dat mensen uit eigen beweging deze vorm van steunbetuiging zouden kunnen doen.

Jouw post brengt mij op het volgende:

In december 2020 hebben jullie mij in 2-3 weken tijd enorm uit de brand geholpen. Als kersverse nuchtere ex-drinker moest ik erkennen dat ik, net als iedere verslaafde, financiele problenen had die ik zonder jullie hulp niet had kunnen oplossen, waardoor ook het voortbestaan van dit forum.op het spel stond. Gelukkig heb ik dit allemaal achter me liggen. Ik ben inmiddels 28 maanden nuchter en het gaat beter met me dan ooit! Nee, ik heb geen burnout en nee, ik ben niet opnieuw aan de drank, dat geldt waarschijnlijk eerder voor mijn criticasters. Ik heb belangrijke knopen doorgehakt over mijn werk als docent en over mijn toekomst en heb een grenzeloos geloof en vertrouwen dat het niet alleen met mij goedkomt maar ook met de mensheid en de wereld.

Na de hartverwarmende hulp en steun die ik van jullie heb mogen ontvangen eind 2020 is het een eindejaarstraditie geworden om in de decembermaand, bij voorkeur nog voor de kerst, een bedrag dat voor dat betreffende jaar geldt binnen te halen aan donaties. In 2021 was dat 2021 euro en in 2022 uiteraard 2022 euro. We gaan dus weer aftellen naar nul, te beginnen met de bijdrage van Cita, de teller staat op 1982 euro.

We zitten in een zeer spannende decembermaand, het is een maand waarin de onthullingen in een enorme stroomversnelling zullen gaan en het Fatsforum zit er weer bovenop, we lopen hier lichtjaren vooruit op andere platforms! Als jou dat ook iets waard is, help me dan mee om de komende 3 weken op het nulpunt uit te komen. Je kunt betalen via PayPal, maar gezien de twijfelachtige reputatie van PP raad ik je aan om het rechtstreeks over te maken naar mijn IBAN, mail mij hiervoor als je deze nog niet hebt: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Je kunt verder nog overwegen om een Kangen-apparaat aan te schaffen, december is juist de maand om de knoop door te hakken want vanaf 1 januari worden ze ong. 500 euro duurder. Ik vertrouw en reken wederom op jullie goedgevendheid, alvast bedankt!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.763
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan