Donaties

De stand van vandaag is onveranderd, 1076. Het zou geweldig zijn als we nog voor het eind van het jaar helemaal terug kunnen tellen naar nul!

Mike
 
Ik kreeg net een persoonlijk bericht. Een Belgisch forumlid heedt 30 euro overgemaakt zodat ik nu de helft van het streefbedrag (1011 euro) heb bereikt. Het staat weliswaar nog niet op mijn rekening maar dat zal later vandaag od anders morgen wel het geval.zijn. Het is nu dus aftellen van 1110 naar nul, we hebben nog 4 dagen!

Mike
 
Hierbij wil ik als dagelijkse stille lezer (na kort actief te zijn geweest in 2021, zie voorstel) gebruik maken van de mogelijkheid andere stille- en actieve lezers aan te moedigen een donatie te doen voor het forum voor het einde van dit jaar. Hoeveel mensen lezen hier wel niet mee?! Als er nu 95 mensen een tientje doneren, dan zijn we er. Mijns inziens een kleine bijdrage voor de tijd en moeite die Mike erin steekt om ons op de hoogte te houden! Ik heb vandaag al een tientje gedoneerd; wie volgt...?

Keep up the good work, Mike!
 
En daarmee zitten we op 765 euro. Ik verleng de actie en spreek hiermee de hoop en de wens uit dat we nog deze maand de nulstand alsnog kunnen bereiken.

Mike
 
710 nu. Voor diegenen die een Kangen-apparaat overwegen: Enagic in Japan heeft besloten de prijsverhoging die aanvankelijk per 1-1 zou ingaan met een maand uit te stellen naar 1-2. Laat me weten of je deze maand nog een apparaat wil kopen voor de oude prijs!

Mike
 
695 is de stand van vandaag. Zou mooi zijn als we dit nog voor eind januari naar 0 kunnen brengen!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.996
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan