Maar het blijkt, door ervaringen te lezen van diegenen die zich zeer strikt aan gaps houden, het met hen niet goed gaat. Ze blijven zich slecht...en nog slechter voelen.
Ik geef geen adviezen, ik concludeer wel dat het gaps dus blijkbaar niet zaligmakend is. Het is naar mijn idee niet normaal dat je je na anderhalf jaar nog steeds slecht voelt. En dat je dan ook nog het idee hebt dat je nog steeds iets niet goed doet.
Als het zo'n goed dieet/voedingsadvies zou zijn moet je volgens mij in ieder geval vooruit gaan, het mag zeer langzaam gaan. Maar achteruitgang, mentaal steeds zwakker worden, is volgens mij niet goed.
Dit bedoel ik met herkenbaar van mijn eliminatiedieet, al had ik in het begin spectaculaire verbeteringen. Ik voelde mij steeds slechter en vooral steeds schuldiger.
Ik denk nog steeds dat als je niet meer ontspannen kunt leven en niet meer ontspannen met eten kunt omgaan dit dieet tekort schiet.
En je hoeft je forumnaam niet te veranderen hoor, ik ben de andere...maar dan omgekeerd(ik ben wel vaker dwars
En ik blijf het bedrag krankzinnig vinden, waarom worden zieke/wanhopige mensen zo uitgebuit?
Mike heeft ongelooflijk veel kennis, ik denk dat iedereen het hier wel over eens is, en hij deelt dit helemaal gratis en met veel plezier. De kennisavonden kosten 10 euro, en daar krijg je ook nog eens thee/drinken en hapjes voor.
Hij plaatst gratis te downloaden info op het net, hij heeft dit forum geopend. Je hoeft het zelfs niet met hem eens te zijn, niet hier op het forum en niet op de kennisavonden.
Je wordt niet verwijderd vanwege een afwijkende mening.
Dus, vraag ik mij af...waarom zou je gaan voor een peperdure cursus?