beginnen de meeste psychische ziektes met darmklachten?

Zo zie je maar weer hoe we als westerlingen (beschaafden <kuch><kuch>) zo blind zijn geworden. De shamanen, de medicijnmannen, witchdoctors van de primitieve volkeren hadden niets anders dan de natuur.

Wij zitten in een wereld waarbij we elke molecuul binnenste buiten kunnen keren (CERN en de LHC bijv.), maar gaan compleet voorbij aan de samenhang. We maken studies zo onnodig complex, terwijl de schatten die de oude wijsheden bevatten verdwijnen.

We willen nu vooral weten waarom iets het doet of het juist niet doet. Maar de oude wijsheden hielden het simpeler, het werkt of het werkt niet. De eerbied voor hoe de natuur werkt is weg. We willen het zelf doen. Het wiel opnieuw uitvinden, nou de natuur biedt je een wondermooi wiel aan en de mens komt aan met een granieten vierkante plaat met een gat erin. De rondingen moeten er nog in verzonnen worden. Dat werkt dus niet.

Het ont-eren van wat de natuur ons biedt, keert zich vroeg of laat tegen je. Dat is wat Mike ook steeds zegt, de natuurwetten ontkom je niet aan. Als je je niet aan de wet houdt, krijg je straf. Welverdiend ;-)

 
Het gaat niet om straf. De scheppingskracht van de natuur is neutraal en kan zowel positief als negatief gebruikt worden, op basis van vrije wil. Datgene wat wij scheppen, geeft het universum als een boemerang aan ons terug (the law of attraction). We worden niet gestraft door de natuur als we ertegenin gaan, maar ervaren de gevolgen van onze daden, net zolang tot we beseffen dat we zelf verantwoordelijk zijn voor onze daden. We doen het dus onszelf aan, de natuur geeft ons slechts de gevolgen terug van onze eigen, zelfgekozen daden.

Mike

 
Aschwin,

Omdat jij wel bereid bent je grondig te verdiepen in de gevaren van nachtschades wil ik je gratis het ebook Nightshade Free Pain Free van Michael Fowler via email toesturen. Email mij hiervoor op westonprice.nl@gmail.com. Het bestand is 7.32 MB dus je moet wel voldoende capaciteit hebben in je inbox.

Mike

 
Hoi Mike,

Je schrijven over nachtschades is niet alleen maar tegen dovemansoren hoor.

Wij eten, sinds jij op een kennisavond over nachtschades hebt verteld, geen nachtschades meer.

We hebben, de enkele keer dat we aardappelen eten, de aardappelen vervangen door bataat en tomaat en paprika eten we domweg niet meer. We missen het voor geen meter :)

Er zijn zoveel lekkere andere groentes. Lekker wokken met roomboter, crème fraiche, olijfolie en dan daarna lekker veel kaas er over.

Eten we 1x in de twee dagen, de andere dag eten we zuivel. 's Middags een smoothie en 's avonds yoghurt/kwark.

Heerlijk ongecompliceerd.

Andere mensen zullen het eenzijdig vinden maar het bevalt ons prima.

En binnen onze directe kring laten we dat ook regelmatig vallen. Voor ons geen tomaten in het eten.

Ook zo met fruit trouwens. Als je al fruit eet, eet dan zure vruchten.

Wij hebben zo al een paar maanden geen fruit meer gehad.

Mensen kijken wel altijd vreemd als je zegt dat je geen fruit eet.

Dat verdomde voedingscentrum ook. :mrgreen:

 
Dank voor deze steunbetuiging. Hoewel dit mijn eigen forum is voel ik me een roepende in de woestijn als het gaat om nachtschades. Het lijkt wel alsof ze een of andere mysterieuze grip uitoefenen op de psyche van de mensen...

Mike

 
Ik had net toevallig nog paprika's in mijn koelkast liggen Mike toen ik je verhaal las.

Vaag kende ik het verdomhoekje nachtschades al wel afgezien van de bella donna als homeopathisch medicijn.

Paprika's bij de boerenkoolchips, dat is mijn huidige nachtschade-verslaving nog

Ik ben gelijk gaan navragen of ze nog goed voor me zijn bij mijn energetisch therapeute en tot mij blijdschap mag het nog:)

De rest is voor mij geen probleem om met rust te laten.

 
Mike,

Je hebt zeker een ding.. Het 'af en toe' smokkelen met een paprika ga ik vanaf nu ook achterwege laten! Toen je me voor de eerste keer over nachtschade vertelde at ik dagelijks met gemak een bakje cherrytomaatjes leeg. Door je waarschuwing ben ik daarmee toen meteen gestopt!!!!

Het is dus niet zo dat je niet bent doorgedrongen tot me.. zeker wel! alleen het smokkelen met de paprika zal ik vanaf nu ook achter me laten :)

 
Quote:
Ik ben gelijk gaan navragen of ze nog goed voor me zijn bij mijn energetisch therapeute en tot mij blijdschap mag het nog:)


Als het neurotoxisch is, dan is het neurotoxisch. Ook voor jou.

Mijn grote verdriet is aubergine. Té lekker gewoon, zachtgeroosterd met yoghurt en knoflook. Of een Turks gerecht met aubergine en tomaat(!): Imam Bayildi, toepasselijke naam, het betekent: de imam valt flauw, maw, hij zakt door zijn hoeven. Nachtschades dus.

 
Mike

ook wat mij betreft ...geen roepende in de woestijn ...ik raak ze al heel lang niet meer aan, die nachtschades

 
Ik nam tot voor kort nog één tomaatje per dag. Maar nu het seizoen voorbij is krijg ik geen enkele nachtschade meer binnen. Ik kan ook makkelijk zonder. Paprika's daar houd ik niet van, aubergine ken ik amper, aardappels eet ik al een eeuwigheid niet meer.

 
Rapunzel,

Jij bent neurologisch al genoeg beschadigd. Kijk, hier zit het probleem. 'Ach, dat ene tomaatje kan geen kwaad'. Als je gezond bent niet, nee, maar niet in de staat waarin jij verkeert! Niet doen dus, neem dit heel serieus! Nogmaals, het is druppels toevoegen aan een emmer die al over is gelopen!

Mike

 
In het kader hiervan heb ik een interessante site gevonden over allemaal gevaarlijke planten:

http://deepfreezer0.blogspot.com/2009/03/deel-69-aardappel.html

 
Mike, je hebt geen idee hoeveel er blijft hangen van wat je schrijft en verteld. Ik heb meteen een lijstje gemaakt van nachtschades en vermijd deze sindsdien hoor. Als laatste de cayennepeper(wist ik niet) en paprikapoeder uit de appelsmoothie.

 
Destijd wist ik ook niet dat cayenne en paprika shcadelijk waren. Learning all the time. Pas toen mijn vriendin telkesn 's nachts wakker werd van vreselijke gewrichtspijnen en we uiteindelijk achterhaald hadden dat het de nachtschades waren kwam ik tot dit inzicht. Je kunt de cayennepeper vervangen door mosterdpoeder en gemberpoeder en evt. zelfs wat zwarte peper. Paprikapoeder is overbodig, dus daar hoef je geen alternatief voor te verzinnen.

Mike

 
Ik probeer de ebook night shade free pain free via http://www.nightshadefree.com/ te kopen en wel met Paypal maar krijg steeds een error en ik wil graag de ebook versie maar nog geen andere site gevonden die deze aanbied icm met Paypal.

Iemand nog tips of dezelde ervaring mbt de error?

Thanks.

 
Voor mensen die graag alles in het nederlands lezen,

ik heb een vertaal toolbar op de p.c.

Soms staan de zinnen gek, maar is wel duidelijk :

Groet van Jolanda

Nachtschade

Geschreven door Garrett Smith, NMD

29 maart 2010

Problemen van deze Popular Foods Blootgesteld aan het daglicht

De nachtschade lid zijn van een enorme familie van planten genoemd Solanaceae, vormen een grote familie van planten. Degenen die ons in de westerse voeding omvatten voornamelijk tomaten, aardappelen (geen zoete aardappelen of yams), aubergine en paprika-betekent dit dat alle paprika's waaronder chili peppers, habenero, cayennepeper en paprikapoeder (niet peperkorrels, zie kader). Paprika is een sneaky is, weergegeven in veel smaakstoffen mixen en vaak onder "kruiden" op ingrediënt labels. Andere nachtschade zijn goji bessen (de nieuwe lieveling van de anti-oxidant menigte), ashwagandha (een adaptogene kruid uit de Ayurvedische geneeskunde), Kaapse kruisbessen (niet normaal kruisbessen), gemalen kersen en tuin huckleberries (niet bosbessen).

Ik ben een gediplomeerd natuurgeneeskundige arts in een prive-praktijk, en ik zal toegeven dat recht uit de vleermuis dat ik bevooroordeeld tegen de nachtschade. Vroeger was ik een ton van levensmiddelen in de nachtschade familie te eten, maar nu heb ik vermijd ze zo veel mogelijk. Ik ben een van diegenen die zeer gevoelig is voor deze voedingsmiddelen. In mijn medische praktijk behandel ik de pijn vaak. Mijn doel in de behandeling van pijn is pijn. Naar mijn mening, pijnbestrijding, dat wil zeggen op lange termijn pijnstillers, zonder doel van ware verlichting van de pijn-is voor sukkels. Voor mij en veel van mijn patiënten, nachtschade vermijden is het antwoord op lange termijn verlichting van de pijn.

Waarom zou je om dit? Het is waarschijnlijk dat je het leuk om deze voedingsmiddelen te eten en kan me niet voorstellen dat ze slecht voor je op welke manier. Nou, als u last heeft van ontstekingen, pijn in de gewrichten en kraken, zal het vermijden van nachtschade verminderen de pijn, al dan niet de nachtschade zijn de ware bron van de pijn. Bent u gevoelig voor weersveranderingen? Dit kan een indicatie van nachtschade gevoeligheid zijn. Spierpijn en beklemmend gevoel, ochtendstijfheid, slechte genezing, artritis, slapeloosheid en galblaas problemen, deze kunnen allemaal worden veroorzaakt door de nachtschade. Nachtschade kan ook leiden tot brandend maagzuur of GERD-veel mensen al weten dat ze reageren op deze manier wanneer ze eten paprika's of tomaten.

Net als soja, de meeste nachtschade zijn relatieve nieuwkomers aan de Europese / Westerse diëten. De tomaat kwam naar Noord-Amerika in het begin van de achttiende eeuw. Het werd aangeduid als de "love apple" en de eerste als sierplant gekweekt. Dat betekent dat mensen het groeide, want het is mooi, maar ze niet eten. Waarom hebben ze niet eten? Ze dachten dat de tomaat giftig was. De bladeren van de nachtschade familie zijn inderdaad ronduit giftig (veehouders weten dit ook) en de mensen vermeden het fruit ook.

Tijdens een hongersnood in 1782, Schotse Hooglanders klaagde over waterzucht (een oude term voor oedeem of zwelling, vaak geassocieerd met congestief hartfalen) als ze aten overvloedig van aardappelen. een Russische gevangenen van de Tweede Wereldoorlog kwam terug met gevorderde gevallen van waterzucht, dat was wijten aan zware aardappel consumptie. 2 Een oud gezegde in New Hampshire in 1719 was dat de witte aardappel mannen het leven verkort.

Aubergine is ook de eerste gekweekt als sierplant, een decoratieve plant. Het was niet gegeten tot voor de afgelopen jaren in Noord-Amerika. Volgens Dr Norman Childers, auteur van de Arthritis Diet , volkeren van het Middellandse-Zeegebied voorheen werd gedacht dat de aubergine zou waanzin veroorzaken als het werd dagelijks gegeten voor een maand, in feite, de bijnaam van had "gekke appel." 3 Hoe veel voedingsmiddelen die je eet hebben een reputatie als dat?

Het is zeer eenvoudig om een ​​overdosis nachtschade in de westerse cultuur, vooral als je een foodie. Laten we zeggen dat je salsa op uw eieren bij het ontbijt, aardappelsalade bij de lunch, en aubergine met paprika, samen met andere pittige gerechten tijdens het diner. Dit is een grote hoeveelheid nachtschade, gegeten drie keer per dag, in meerdere combinaties. Het is erg moeilijk om de nachtschade voorkomen, geloof me, het is een hoop werk! Dit kan gemakkelijk worden aangetoond door het lezen van het menu op elk restaurant-nachtschade geworden alomtegenwoordig. Nightshade gevoeligheid, in termen van de waakzaamheid nodig is om ze buiten te houden van het dieet, is bijna net zo slecht als gluten gevoeligheid!

Voor degenen onder u die denken dat je "alles" voor uw artritis pijn geprobeerd, dit probeerde en probeerde dat, maar heb niet geprobeerd het vermijden van nachtschade-naar mijn mening, het is iets wat je hoeft te proberen. Ik kan je vertellen als een natuurgeneeskundig arts die ik heb veel verschillende remedies geprobeerd voor mijn midden rugpijn. Nightshade vermijden verlost van 90 procent van het. Als je een van die mensen bij wie de pijn behandelingen (zij het chiropractie, acupunctuur, laser-, energie-geneeskunde, wat dan ook!) Slechts een dag of twee van opluchting geeft, ben je misschien wel nachtschade gevoelig.

Een fysiotherapeut vertelde me eens dat als een patiënt niet reageert op de behandeling, een van de eerste dingen om te overwegen is de gevoeligheid nachtschade-er is gewoon niets anders dat iedereen kan doen om iemand te helpen bij pijn bij nachtschade gevoeligheid is de oorzaak-omdat zodra ze weer te eten wat nachtschade, zal hun pijn terugkeren als het vroeger was. Droevig maar waar, zoals ik al vele malen meegemaakt in mijn praktijk.

CALCITRIOL IN nachtschade

De nachtschade worden beschouwd als een "calcinogenic" plant, dat wil zeggen, ze veroorzaken calcinosis, dat is een giftige verkalking van zachte weefsels bij het ​​gegeten door dieren. Dit gebeurt omdat ze calcitriol (1,25-dihydroxy vitamine D), de meest actieve vorm van vitamine D. Let erop dat calcitriol niet is vitamine D 3 (cholecalciferol). Dit is een uiterst belangrijk onderscheid, zoals u zult zien.

Bij de mens, calcitriol is normaal gesproken het eindproduct van vitamine D-metabolisme, dus laat ik beginnen bij het ​​begin. Cholecalciferol, of vitamine D- 3 , wordt geproduceerd in de huid door de werking van zonlicht of kan worden geconsumeerd in de voeding of supplementen. In de lever, vitamine D 3 wordt omgezet in calcidiol (25 hydroxycholecalciferol, de verbinding die getest wordt in het bloed als een maat voor vitamine D status), dan vormen de nieren calcidiol in calcitriol (1,25-dihydroxy vitamine D).

Calcitriol is een uiterst krachtige hormoon, duizenden malen krachtiger is dan vitamine D 3 . Er is gezegd dat calcitriol is de meest krachtige hormoon in het menselijk lichaam. De productie van calcitriol is zeer streng gereguleerd door de nieren. Waarom is het zo strak geregeld?

Calcitriol signaleert de darmen om de calcium uit onze voeding. Hoewel we absoluut nodig calcitriol de juiste botdichtheid teveel calcitriol handhaven uit elke bron, leidt tot hypercalciëmie, ook bekend als hoge bloeddruk calcium. Het lichaam houdt er niet van deze situatie en wil het calciumgehalte te krijgen weer terug bij normaal zo snel mogelijk, als een verstoring van de mineralen in het bloed in het bijzonder van invloed op het hart. De snelste oplossing voor het lichaam is om het extra calcium te storten op de zachte weefsels. Elke aflevering duurt hypercalcemic waarschijnlijk voor slechts een korte tijd, maar elke aflevering laat een kleine borg achter. Na verloop van tijd, deze deposito's leiden tot de aandoening die bekend staat als calcinosis.

Overconsumptie van calcitriol uit nachtschade voedingsmiddelen kan omzeilen de nieren van de controle en in de tijd om kalkafzettingen leiden in de zachte weefsels, zoals de pezen, ligamenten, kraakbeen, hart-en weefsels, de nieren en de huid. Artrose is in principe kalkafzettingen in de zachte weefsels van de gewrichten. Chronische hypercalciëmie kan leiden tot gegeneraliseerde vasculaire (bloedvat) verkalking, die coronaire hartziekte. Nefrocalcinose is verkalking van de nieren.

We zijn niet de bedoeling dat het lichaam van de controlemechanismen te omzeilen voor calcitriol. Nachtschade doen dit om ons nadeel. Velen van ons niet in de gaten, want het gebeurt zo langzaam en geleidelijk.

Wat zijn de oorzaken artritis? De conventionele opvatting is dat artritis is het resultaat van de gezamenlijke "slijtage." Als dit het geval is, artritis zou altijd vergezeld door een ontsteking. Denk aan onderdelen in een auto. Als ze "verslijten" als gevolg van wrijving, is er warmte, die kunnen tot ontstekingen vergeleken worden in ons lichaam. Echter, meestal artrose geen ontsteking heeft, dus het moet echt worden genoemd osteoarthrose.

Wat als calcinosis zou kunnen verklaren de meeste, zo niet al deze osteoartritische veranderingen? In plaats van je gewrichten slijten, wat als nachtschade en hun calcitriol inhoud oorzaak was van de gewrichten (kraakbeen, pezen, ligamenten) langzaam verkalken? Uitlopers van de botten zijn kalkafzettingen in pezen of ligamenten. Veel mensen krijgen te horen dat ze "geen kraakbeen links" in hun gewrichten, maar wat als de waarheid was dat het kraakbeen langzaam was verkalkt? Het zou bijna onmogelijk om het verschil tussen de twee situaties te vertellen, tenzij men wist precies wat te zoeken.

Sclerodermie is een wijdverspreide bindweefselziekte dat wijzigingen of verharding van de huid, bloedvaten, spieren en inwendige organen betrokken zijn. De oorzaak wordt gezegd dat onbekend. Kan het worden veroorzaakt door nachtschade, wat leidt tot calcinosis?

Sommige artsen geven calcitriol of zijn analogen voor eenvoudige vitamine D-deficiëntie. Dit is overdreven en niet goed voor het systeem. In het omzeilen van het lichaam van de controlesystemen creëren we dezelfde situatie heb ik zoals hierboven beschreven. Als uw arts dringt aan op gebruik van calcitriol, ergocalciferol (vitamine D 2 , een onnatuurlijke vorm van vitamine D gemaakt door het bestralen van een schimmel met ultraviolet licht), of een andere dure analoog van vitamine D met uitzondering van vitamine D 3 (cholecalciferol), kunt u naar een andere arts die is opgeleid in vitamine D supplementation.Please er rekening mee dat er medische aandoeningen waarbij het ​​beheer van calcitriol is noodzakelijk, maar eenvoudig vitamine D-deficiëntie is niet een van hen te vinden.

Volgens Medline, vaak voorkomende bijwerkingen van calcitriol injecties zijn: zwakte, hoofdpijn, slaperigheid, misselijkheid, braken, droge mond, constipatie, spierpijn, botpijn en metallic taste.4 Let op de spier-en botpijn-do deze klinken als nachtschade problemen Ik heb al genoemd? De lever en de galblaas kan worden beïnvloed, wat resulteert in bleke of vette ontlasting, een indicatie u niet verteren je vet goed. Geel worden van de huid of ogen (geelzucht) is een ander symptoom, indicatief voor lever problemen. Hallucinaties kunnen gebeuren, en een zeldzame bijwerking is openlijke psychose. Weet je nog wat werd gezegd dat gebeuren wanneer men eet aubergine elke dag voor een maand?

Vitamine D Pathway

Solanine

Solanine een glycoalkaloid, dat wil zeggen een niet-eiwit verbinding die stikstof. Het is een krachtig gif gevonden in soorten van de nachtschadefamilie, in het bijzonder aardappelen en aubergine. Uiteraard kan in enig deel van de plant, met inbegrip van de bladeren, vruchten, knollen en.

Solanine vergiftiging wordt voornamelijk weergegeven door gastro-intestinale en neurologische aandoeningen. Symptomen zijn misselijkheid, diarree, braken, maagkrampen, het branden van de keel, hartritmestoornissen, hoofdpijn en duizeligheid. Hallucinaties, verlies van gevoel, verlamming, koorts, geelzucht, verwijde pupillen en hypothermie zijn gemeld bij meer ernstige cases.5

Aardappelen produceren van nature solanine en chaconine, een verwante glycoalkaloid, als een afweermechanisme tegen insecten, ziekten en roofdieren (de mens inbegrepen). Aardappel bladeren, stengels en de stengels zijn van nature hoog in deze glycoalkaloïden. Wanneer aardappelknollen worden blootgesteld aan licht, ze groen en verhoging van glycoalkaloid productie. Dit is een natuurlijke afweer om te voorkomen dat de onbedekte knol worden opgegeten.

In aardappelknollen, 30-80 procent van de solanine ontwikkelt en nabij de huid. Als de aardappel er groen uitziet onder de huid, gooi het weg, ook als het is begonnen te ontkiemen, maar gooi hem weg.

Hoe giftig zijn deze verbindingen? De World Health Organization stelt een bovengrens van 20 mg per 100 gram solanine per versgewicht van de aardappel. Boven die grens kunnen ze niet worden verkocht in winkels, omdat ze worden beschouwd als te toxisch voor menselijke consumptie. 6

Solanine en aanverwante glycoalkaloïden zijn giftig omdat ze acetylcholinesteraseremmers-ze remmen de afbraak van acetylcholine, resulteert in een verhoogde niveau en de duur van de werking van deze neurotransmitter. Wat betekent dat? Ze veroorzaken verlengde spiercontracties. Dit is waarom mensen die gevoelig zijn voor nachtschade of eten veel van hen voelen zich vaak stijf als ze wakker worden in de ochtend of zitten voor langere perioden.

Studies met dieren geven aan dat solanine oorzaken celmembraan verstoring in het spijsverteringskanaal-verergerd prikkelbare darm aandoening in muizen, 7 gastro-intestinale weefsel vernietigd in Syrische hamsters. acht het de genexpressie van de menselijke darmcellen voeringen beïnvloedt en ook remt proteolytische enzymactiviteit. 9 Solanines ook vernietigen menselijke levercellen in vitro. 10

Ik heb veertien onderzoek beoordelingen koppelen aardappelziekte in Ierland met aangeboren afwijkingen in de volgende jaren. 11 aardappelziekte gaat om een bepaalde schimmel groeit op aardappelen, waardoor ze te schoppen in hun afweermechanismen en een hoge mate van solanine te maken. Naar mijn mening, zou het verstandig zijn voor zwangere vrouwen om de nachtschade te voorkomen.

NICOTINE

Alle nachtschade nicotine bevatten, dat is waarom ze verslavend kunnen zijn. Is nicotine een probleem wanneer we het eten? Een grote hoeveelheid onderzoek laat zien dat nicotine de consumptie een goede genezing remt. In een studie-, nicotine-vertraagde pees-tobone genezing in een rat schouder-het equivalent van onze rotator cuff. 12 Een follow-up studie van dezelfde auteurs toonden aan dat vertraagde genezing in pees-to-bone verwondingen resulteerde in minder permanente genezing van de gebied. 13

Capsaïcine

Capsaïcine is een alkaloïde gevonden in hete pepers. We horen veel over capsaïcine zogenaamd met anti-inflammatoire eigenschappen, maar het is eigenlijk een irriterend zijn voor zoogdieren, waaronder de mens, en produceert een gevoel van branden in een weefsel het in contact komt met.

Pikante pepers zijn de enige planten die capsaïcine bevatten, voor zover ik weet. Het werkzame bestanddeel in pepperspray is capsaïcine. Het kan het afsluiten van de longen: dit is waarom sommige mensen zijn gestorven aan pepperspray. Astmapatiënten doen er goed aan capsaïcine in het algemeen te voorkomen. Ze daadwerkelijk gebruik maken van capsaïcine bij dierproeven te stimuleren om iets te veel op een astma-aanval.

Substance P vrijkomt uit de aansluitklemmen van specifieke zintuigzenuwen. Het wordt gevonden in de hersenen en het ruggenmerg en wordt geassocieerd met inflammatoire processen en pijn-het werkt als een neurotransmitter om pijnsignalen te dragen naar het zenuwstelsel. Capsaïcine maakt uw zenuwen los bijna alle substance P ze hebben, en onderzoekers hebben daarom gesuggereerd dat geneesmiddelen die capsaïcine kan helpen de pijn verminderen. Zo is er een over-the-counter crème met capsaïcine, dat is bevorderd om te helpen substantie P afbreken van de plaatselijke zenuwuiteinden en de pijn verlichten.

Echter, het induceren van grote releases van substantie P op een regelmatige basis is als het nemen van snelheid tot je bijnieren opraken van de adrenaline, het leidt tot een chronische lokale of systemische depletie van substance P. Substance P is noodzakelijk voor een goede genezing. Het brein krijgt een signaal van substantie P te vertellen dat er iets is gekwetst en moet worden vastgesteld. Dus als je mensen met diabetes gebruik van capsaïcine crème voor hun neuropathie hebben, voelen ze zich beter de pijn signaal is weg, maar ze zijn het remmen van het genezingsproces.

Een recente studie gekeken naar het gebruik van capsaïcine bij insuline-afhankelijke diabetes ratten. 14 De standaard verklaring voor type 1 diabetes is defect en de dood van de insuline-producerende eilandjes van Langerhans cellen in de alvleesklier. Een andere theorie stelt dat een storing van de pijn zenuwen omliggende cellen in de alvleesklier kan veroorzaken type 1 diabetes. Onderzoekers hebben ontdekt dat het eilandje cellen in diabetici worden omringd door grote aantallen van de pijn zenuwen die signalen naar de hersenen dat de pancreas weefsel wordt beschadigd. Toen de onderzoekers Substance P geïnjecteerd in de ratten, de eilandjes van Langerhans cellen begon de productie van insuline meestal vrijwel onmiddellijk. Ook aangemaakte insuline voor ongeveer een maand toen ze werden geïnjecteerd met capsaïcine.

Capsaïcine put stof P. Hoewel deze studie werd gerapporteerd als met een gunstige rol voor capsaïcine, de juiste conclusie is dat capsaïcine is waarschijnlijk verschrikkelijk voor diabetici en hun bloedsuiker controle. Ik heb zelf getuige geweest van de negatieve impact van de consumptie van paprika's op de bloedsuikerspiegel controle in een aantal van mijn patiënten met diabetes (degenen die houden dieet en bloedglucose logs).

Capsaïcine receptoren zijn gevonden in artritis gewrichten. Als ze capsaïcine te injecteren in de muis kniegewrichten, het vermindert de doorbloeding. 15 Dat is een slechte zaak. Bloed is wat geneest ons. Bij de neonatale ratten werden capsaïcine gegeven, werden hun immuun markers depressief negentig dagen.

Bij de mens wordt de toegenomen consumptie van paprika's geassocieerd met een verhoogd risico op nasofarynxcarcinoom en maagkanker. Onderzoekers ontdekten zeventien keer (!) Het risico op maagkanker bij mensen die zichzelf self-rated zo hoog consumenten van paprika's. 16 In mensen die weefsel biopten van de dikke darm poliepen, dysplasie en adenocarcinoom, onderzoekers konden geen enkele substantie P vinden in die biopten. Waar zou het zijn gegaan? Wat ze vonden was de aanwezigheid van capsaïcine receptoren in plaats daarvan. 17

BEHANDELING

Hoe kun je weten of nachtschade zijn uw medische problemen veroorzaken? Voor velen geen verlichting komt tot de voeding is volledig vrij is van al deze nachtschade gedurende ten minste zes weken. Veel mensen zien een verbetering in hun pijn, soms verdwijnt volledig.

Als de persoon is strikt vermeden de nachtschade gedurende zes weken, maar nog steeds niet geloven dat hun pijn is afgenomen, stel ik voor dat ze een 'nachtschade party dag "doen: salsa en eieren bij het ontbijt, tomaat en aubergine voor de lunch, aardappelen voor het avondeten -gewoon alles, en hebben een veel. Eet zoveel als je kan in een dag en dan kijken bij klachten in de komende twee dagen. Vaak is er een vertraagde aanvang reactie: er is voor mij.

Maar de echte vraag is, waarom zijn sommige mensen gevoeliger dan anderen? Tekorten aan voedingsstoffen zeker een rol gaan spelen. Bijvoorbeeld, als u niet beschikt over voldoende magnesium, zul je meer kans op calcinosis. Een tekort aan vitamine D kan verergeren het probleem. De snelheid waarmee je lever en nieren ontgiften deze verbindingen speelt een grote rol, en dit is afhankelijk van zowel de genetica en voeding.

Een van de belangrijkste voedingsstof is vitamine K 2 -Dr. Beroemde Activator Price's X. Ik hou van deze studie over de vitamine K- 2 : het effect van vitamine K 2 op Experimentele Calcinosis. 18 Zij gaven ratten calcinosis door ze veel te veel vitamine D 2 . D 2 meestal toch veroorzaken calcinosis. Wat hebben ze gevonden? Een hoge dosis vitamine K 2 onderdrukt experimentele verkalking van zachte weefsels veroorzaakt door vitamine D 2 . Dus als je wilt om problemen met nachtschade te vermijden, moet u ganzenlever, kaas, vette gras gevoede vlees en gras eten eten, boter-en boterolie je te nemen.

Als u last heeft van artrose en je voelt je zoals je nog wat in te halen doen in termen van het oplossen van verkalkingen, wilt u misschien een vitamine K-supplement te nemen. Ik gebruik Allergy Research Full-Spectrum Vitamine K softgels, die vitamine K combineren een (Phytonadione) en vitamine K 2 (als zowel menachinon-4 en menaquinon-7, bekend als MK-4 en MK-7, respectievelijk).

Mijn experiment

Onlangs na een power-lifting te ontmoeten, voelde ik me bedriegt op mijn dieet. Ik noemde het een "experiment." Mijn oude favoriet eten was pizza-de naarste combinatie van al de smerigste voedsel daar, op zijn minst voor mij. We hadden het met paprika, worst bevatten paprika, tomatensaus, gluten en melkproducten, die ben ik gevoelig voor. Ik voelde dat dit mijn kans om mijn vitamine K hypothese te testen. Ik nam twee Allergy Research Full-Spectrum Vitamine K softgels bij de maaltijd, samen met spijsverteringsenzymen en een aantal gebufferde vitamine C. Normaal gesproken is de enzymen en de gebufferde vitamine C me niet veel helpen. Maar deze keer, toen ik had geladen op vitamine-K- 2 , ik had geen dag na de ochtendstijfheid en geen van mijn midden rugpijn terug. Ik heb alleen gedaan het experiment een keer op dit punt, maar dat is wat ik gevonden heb.

Zelfs als je een van die gelukkige mensen die niet lijken te problemen met nachtschade hebben, naar mijn mening is het een goed idee om niet te overdrijven. Vermijd nachtschade bij elke maaltijd, we zijn veel te afhankelijk als een cultuur op aardappelen, tomaten en paprika's. Varieer je dieet, zodat je niet zo afhankelijk zijn van deze voedingsmiddelen. Zoete aardappelen, yams en pastinaak zijn goede vervangers voor aardappelen. U kunt stoom bloemkool en prak het met boter en room. Als substituut voor chili peper, gebruik maken van wasabi, mierikswortel, mosterdpoeder, gember, of vers gemalen peper. Er is geen goede vervanger voor tomaten, zo leren om met mate te gebruiken.

Koken doet verminderen van de solanine niveaus in aardappelen een beetje, 19 en kan zelfs helpen bij het ​​verminderen van andere giftige stoffen. Dus als je het eten van voedsel nachtschade, moet u om ze te koken, en kook ze in boter of vet van gevogelte-dit is een synergetische combinatie omdat deze vetten zorgen voor vitamine K 2 . En je zult uiteindelijk minder te eten van de nachtschade voedsel, want als je koken in goede vetten, ben je sneller tevreden en uiteindelijk minder te eten.

Voor degenen die gevoelig zijn voor nachtschade, de beste strategie is om volledig te voorkomen dat ze voor een lange tijd, totdat je volledig kan genezen. Dat betekent geen aardappelen, pizza, tomatensaus of Mexicaans eten, maar om te leven zonder pijn maakt het de moeite waard het offer.



SIDEBARS

Nachtschade IN DE GENEESKUNDE

Veel van de alkaloïden in de nachtschade planten zijn uiterst giftig, maar ze hebben vele toepassingen in de geneeskunde als het wordt toegediend in zeer kleine doseringen. Ze kunnen dienen als tegengif voor vergiftiging door pesticiden en chemische strijdmiddelen zoals sarin en VX. Ze worden ook gebruikt om te stoppen, maar niet cure-vele soorten allergische reacties. Scopolamine, een veelgebruikte ophthamological agent, verwijdt de pupillen en dus vergemakkelijkt onderzoek van de binnenkant van het oog. Nightshade verbindingen worden ook gebruikt als anti-emetica bij mensen gevoelig zijn voor reisziekte of die chemotherapie krijgen.

Een aantal van de meest interessante toepassingen van nachtschade-optreden in de homeopathie. Belladonna was een van de eerste homeopathische middelen, ontwikkeld in 1799 door Samuel Hahnemann voor roodvonk, nadat hij geconstateerd dat de symptomen van wolfskers vergiftiging nauw aan bij die van roodvonk op elkaar afgestemd. Belladonna doet nu dienst als een belangrijke homeopathie remedie voor acute ziekten van een plotselinge, gewelddadige optreden. Andere homeopathische middelen afkomstig van de nachtschade familie zijn Stramonium, Hyoscamus, Tabacum, Dulcamara en Capsicum. Merk op dat alle "food nachtschade" worden gebruikt als homeopathische ook. Voor degenen onder u bekend met homeopathische theorie en de "similimum," het kan beginnen zinvol om u dat het eten van grote hoeveelheden deze voedingsmiddelen kunnen symptomen van de ziekte veroorzaken in een gezond persoon.

WAT OVER PEPPER?

Peperkorrels zijn niet hetzelfde als paprika's, ze zijn geen lid van de nachtschade familie. Peppercorns bevatten geen giftige alkaloïden. Vers gemalen peper is de beste, gemalen peper is niet goed voor je. Het smaakt niet erg goed en je zult merken dat je moet heel wat meer van het te gebruiken. Zodra de peperkorrels worden opengebroken, de beschermings-en smaakvolle essentiële oliën beginnen te verdampen. Dit kan een soort Aspergillus schimmelvorming, waarna aflatoxine produceert. U kunt nu al bekend zijn met aflatoxine, want het is zeer giftig voor de lever en is dezelfde toxine die zich voordoet bij pinda's. Als je niet eet pinda's om deze reden, zou je niet willen gemalen peper of te gebruiken. Vers gemalen peper helpt bij de spijsvertering-pre-gemalen peper niet.

TOMATEN

Tomaten bevatten lycopeen, dat is een van de eerste dingen die mensen noemen als ik stel voor het vermijden van nachtschade. Lycopeen is een carotenoïde te vinden in bijna elke rode, oranje of roze vruchten-en groentesappen, het is gewoon het hoogst in tomaten. Zoals met alle van de in vet oplosbare carotenoïden, om de absorptie te maximaliseren je nodig hebt om te eten met vet. We horen veel over lycopeen zou het voorkomen van kanker. Echter, in een studie naar prostaatkanker bij ratten, bij ratten werden lycopeen gegeven door zichzelf, was er geen waargenomen daling van de sterfte aan kanker in vergelijking met de controles. 20 Echter, wanneer toegediend tomatenpoeder, was er een significante daling van de sterftecijfers van de geïnduceerde prostaatkanker. Dus er is iets in de hele tomaat die beschermt tegen kanker en het is niet lycopeen op zichzelf.

De nieuwe theorie in deze reductionistische manier van denken is dat de anti-kanker stof in tomaten is een andere glycoalkaloid genoemd tomatine. Terwijl tomatine is aangetoond dat het remmen en te vernietigen kankercellen, is het ook aangetoond dat ook te doen om de normale cellen! 21 Dit is de waarschijnlijke reden waarom veel mensen brandend maagzuur te krijgen na het eten van tomaten, niet alleen omdat ze zijn zuur (ze zijn) , maar omdat de cellen die de maag en de slokdarm worden vernietigd. Kun je echt de schuld van de maag voor het verzenden van een signaal dat het niet erg gelukkig?

Overigens epitheelcellen welke lijn de urethra als het door de prostaat. Het eten van tomaten in de hoop van vermindering van prostaatkanker is vergelijkbaar met het friendly fire-het vernietigt de kankercellen en normale cellen op hetzelfde moment. Heeft het vernietigen van je normale en gezonde cellen klinken als een goed idee? Niet voor mij. Eigenlijk, het klinkt zeer vergelijkbaar met chemotherapie en straling proberen om kankercellen te doden, terwijl de hoop dat de normale cellen van het proces overleven. Hoewel er een tijd en plaats voor dat soort aanpak, denk ik niet dat ik zou willen worden het eten van een dergelijk potentieel cel-destructieve stof elke dag in mijn eten.

Zijn wetenschappers bestuderen tomatine gebruik als hulpstof in vaccins om ervoor het vaccin effectiever door het stimuleren van een massieve immuunreactie. De immuunreactie gebeurt omdat het lichaam reageert op de celvernietiging die optreedt wanneer tomatine in contact komt met menselijke cellen.

Tomaten bevatten ook tomaat lectine (een andere bekende lectine is gluten) waarvan is aangetoond dat de mens, muis en schapen erytrocyten-het kan rode bloedcellen samen zorgen te klonteren agglutineren. In combinatie met tomatine, kunnen deze stoffen leiden tot lekke darm syndroom en potentieel een belangrijk thema in auto-immuunziekten van alle soorten.

Voor degenen onder u zijn gegaan uit gluten en je je afvraagt ​​waarom je nog steeds problemen met de spijsvertering, kan dit komen doordat de tomaten. Aardappelen kan een andere oorzaak kon zijn, zo veel glutenvrije producten zijn gevuld met aardappelzetmeel.

 
Dit is zeker een erg interessant artikel, bedankt voor de moeite. maar door de 1 op 1 vertaling voor mij bijna niet te volgen/lezen. Pfff, ik ben echt helemaal op na het lezen hiervan.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.872
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan