andere manieren van helen

En ondertussen bouwen wij met zijn allen aan een netwerk van boeren waar je daadwerkelijk de goede voeding kunt krijgen. Ik hoop van harte dat onze voedingswijze een manier van voeden gaat worden voor het merendeel van de nederlanders!

 
MIjn ervaring met menssen die willen veranderen is toch wel dat ze best rauwemelk,kazen en boter willen eten.Maar kom ik aan met orgaanvlees dan geeft niemand meer thuis.

Verder vallen velen terug in hun vroegere patroon omdat er nu eenmaal meer moeite gedaan moet worden om WAPF proof produkten te kopen.We kunnen zeker als voorbeelden fungeren en het forum zal heel veel mensen stimuleren om hun eet/leefgedrag nog eens grondig te onderzoeken ,veranderen vergt verder ook verdiepen en de materie begrijpen.

Groeien zal dit alles zondermeer en ik hoop dat de mensen die een start maken het ook zullen integreren in hun leven. Alleen dan zijn het blijvertjes.

Voor de duidelijkheid,ik vindt het ook een hele prestatie ,die groei van het forum. :wink:

ad

 
Quote:
En ondertussen bouwen wij met zijn allen aan een netwerk van boeren waar je daadwerkelijk de goede voeding kunt krijgen


Inderdaad, niet alleen Mike, maar vele anderen (Poekie, Lievergezond, Tanja, Dennis, Pike, Ad, jij, ik etc etc etc) op dit forum en daarbuiten hebben hier een grote bijdrage aan geleverd.

Quote:
Ik hoop van harte dat onze voedingswijze een manier van voeden gaat worden voor het merendeel van de nederlanders!


Ik ben er wel van overtuigt. Echte voeding is een comeback aan het maken in Nederland. We zijn niet meer te stoppen 8)

 
Quote:
Ongeloofelijk hoe snel Wapf aan het groeien is hier in Nederland. Een jaar of 5 geleden wist bijna niemand in Nederland nog wat van Wapf en echte gezonde voeding. Nu trekt dit forum alleen al meer dan 3000 verschillende bezoekers per dag en komt Mike al bij de mensen thuis om de koelkast eens vol te zetten met ECHTE voeding



Ja en dat is voor een zeer groot gedeelte aan 1 man te danken!

Mike uiteraard!

Ik vind dit best wel bijzonder, toen ik een jaar of vijf geleden wel eens op Weston Price googelde was daar in het Nederlandse taalgebied zo goed als niets, of zelfs helemaal niets, te bekennen en nu komen hier per dag 4000 unieke bezoekers!

Kan je zien wat 1 man met een idee kan veranderen, en dit is nog maar het begin!

 
En tussen die 4000 bezoekers zitten ook echt mensen die actief lezen en hun patronen omgooien. Doordat wij allemaal delen beïnvloeden we meer mensen dan dat we voor mogelijk houden. Ik hoef maar te kijken naar mijn oproepje hier voor het kopen van het varken van mijn eierboerin. Daar ontmoet ik een vrouw die actief meeleest en haar vriendin (denk ik) meeneemt voor ook een stuk van Knorretje! Zo groeien we zonder dat we het weten.

En mijn boerin was zo blij met hoe het allemaal gegaan is, ze wil nu 8 varkens, zodat ze meer vlees aan kan gaan bieden. Haar ouders helemaal blij, want die hebben weer de echte reuzel en dingen van vroeger. Wij blij, want wij hebben goed en echt scharrelvlees. Erg leuk om te merken dat de boerin wil uitbreiden. En dan heeft ze nog noot van Wap gehoord :D

 
Quote:
Nothing is as strong as a idea who's time has come(or something like that :p)

ad



Dat had ik inderdaad in gedachten ad!

Volgens mij komt het ook omdat een heel groot gedeelte van de baby boomers zich ziek zwak en misselijk voelt ondanks de hun beloofde "wonderen" van de medische wetenschap.

En een groot gedeelte van de +/- eind dertigers voelt zich misschien nog wel veel slechter en ze zijn er nu in steeds grotere getalen achter dat die chemische rotzooi van de farmaceutische maffia daar geen verbetering in gaat brengen..

 
Wat een leuke manier om mensen te adviseren Mike, Sonja Bakker deed dat ook, de koelkast inspectie, heb je gelijk een goed beeld. Want iedereen denkt gezond te eten, maar bij jou dan gelijk met de billen bloot, goed idee!

 
Inderdaad heel goed idee. Als ik bij mensen in de koelkast kijk heb ik in 99 van de 100 gevallen de neiging om zowat alles meteen in de prullenbak te gooien maar dat wordt meestal niet zo gewaardeerd. Lijkt mij leuk als mensen je daarvoor uitnodigen!

Vuilniszakken mee... :mrgreen:

 
Koelkast? Wat denk je van de keukenkastjes? En voorraadkast? Ik heb in de eerste week geloof ik 1 vuilniszak weg gegooid en 2 AH tassen weg gegeven. En nu nog is er 1 kastje waar je oploskoffie en suiker kan vinden. Voor de visite...

 
Haha, ja je hebt gelijk Alexandra! De kastjes zitten meestal ook helemaal propvol met de meest walgelijke pakjes en zakjes.

Volgens mij weten de meeste mensen qua koken zich geen raad zonder pakjes en zakjes...

 
Mensen weten zich ook geen raadt. Dat is het ergste! Maar als straks de helft van nederland die sticker op de voordeur heeft, dan weten we het weer wel!

Ik heb gewoon een keer tegen een echt wel "oud" echtpaar uit moeten leggen hoe je tong klaarmaakt. Lijkt me een product van vroeger. Ergens ging er bij de man wel een lichtje branden, bij de vrouw helemaal niet. Toen begon ik over bottenbouilon. Nou, dat was ook echt vergeten informatie.

 
Mike mag dan wel in een band spelen maar zijn echte rockstar status krijgt hij volgens mij toch via dit forum.Proost Mike.

ad

 
Quote:
Ja en dat is voor een zeer groot gedeelte aan 1 man te danken!

Mike uiteraard!



Plus natuurlijk Lia en Co! Fantastisch wat jullie allemaal doen om deze boodschap te verspreiden!

 
Quote:
Ja en dat is voor een zeer groot gedeelte aan 1 man te danken!

Mike uiteraard!

Plus natuurlijk Lia en Co! Fantastisch wat jullie allemaal doen om deze boodschap te verspreiden!


Helemaal mee eens. Super dat jullie je tijd en energie hierin steken en hebben gestoken. En dat er iets aan verdiend kan gaan worden, helemaal goed! Niets is beter dan je geld verdienen met je passie.

 
Oh ja natuurlijk. Ook mijn welgemeende excuses.Ik ga even voor duiveltje spelen.Wordt er achter ieder machtig persoon niet altijd door de ware machtigen aan de touwtjes getrokken. :lol:

ad

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.001
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan