Ik ben de laatste week andere manieren van helen aan het onderzoeken. Dat is begonnen met mijn cursus Universele Energie. Ik mediteer vanaf die tijd dagelijks, al is het maar 5 minuten. Ook heb ik mede dankzij sint een hele stapel geweldige boeken bemachtigd:
- The Healing Code van Alex Lloyd
- Trilling als medicijn van Richard Gerber
- Bewustzijn als medicijn van Gill Edwards
- Het subtiele lichaam van Cyndi Dale
- Innerlijke rust met EFT van Yvonne Toeset
Ik vind het stuk voor stuk echte aanraders! Ik heb ze allemaal nog lang niet uit maar er begint zich al wel een bepaald patroon af te tekenen. Namelijk: de invloed van stress! De Healing Code durft zelfs te beweren dat maar liefst 95% van ALLE ziektes met stress te maken heeft. Het immuunsysteem wordt dan namelijk onderdrukt. Kunnen jullie je hier in vinden?
Wat heel typisch is.... ik droomde altijd van ex-collega's en afgronden en de laatste tijd droom ik steeds maar over ladders die ik aan het beklimmen ben.
- The Healing Code van Alex Lloyd
- Trilling als medicijn van Richard Gerber
- Bewustzijn als medicijn van Gill Edwards
- Het subtiele lichaam van Cyndi Dale
- Innerlijke rust met EFT van Yvonne Toeset
Ik vind het stuk voor stuk echte aanraders! Ik heb ze allemaal nog lang niet uit maar er begint zich al wel een bepaald patroon af te tekenen. Namelijk: de invloed van stress! De Healing Code durft zelfs te beweren dat maar liefst 95% van ALLE ziektes met stress te maken heeft. Het immuunsysteem wordt dan namelijk onderdrukt. Kunnen jullie je hier in vinden?
Wat heel typisch is.... ik droomde altijd van ex-collega's en afgronden en de laatste tijd droom ik steeds maar over ladders die ik aan het beklimmen ben.