andere manieren van helen

Vanmiddag heb ik een zeer interessant gesprek gehad met Hila Moscovich in Nijmegen over een vorm van samenwerking. Zij geeft o.a. EFT-therapie. Niet alles is met voeding op te lossen, maar andersom is ook niet alles op te lossen met bijv. EFT. We gaan elkaar dus aanvullen!

Mike

 
Fijn Mike,

Ik hoop dat het voor jullie allebei gaat werken en dat het een goede aanvulling is voor veel mensen.

Lia

 
Ik had hier nog nooit van gehoord, maar na enig leeswerrk moet ik concluderen dat de twee methodes inderdaad veel met elkaar gemeen hebben. Wat de subtiele verschillen zijn weet ik niet.

Mike

 
Ik heb een keer een Jin Shin Jyutsu sessie gedaan en het zorgt ervoor dat je energie niet meer geblokkeerd wordt. De behandeling riep veel emoties op en je voelt de tranen vanzelf komen als je energie niet goed stroomt. Ik zie dat EFT ook met aanrakingen gaat, ik denk dat het idd niet veel van elkaar verschilt.

Djeena

 
goh, toevallig dat dit hier nou voorbijkomt, ik had er al vaker aan gedacht, maar deze techniek zou ik wel willen leren, voor mezelf en ook voor mijn naasten.

 
Marijan. ik heb het geleerd middels de youtube filmpjes van Robert Smith (FasterEFT). Hij heeft heel veel filmpjes gemaakt met uitleg, met voorbeelden, heel uitgebreid en behoorlijk onderbouwd. Als je inlogt op zijn website http://www.fastereft.com/

zie je ergens dit staan: 'Get our FREE 7 Day Quickstart Course'. Als je daar je emailadres opgeeft krijg je een compleet cursusje, waar je mee uit de voeten kunt.

Ik ben via NLP in aanraking gekomen met EFT, het heeft me binnen twee weken van afgeholpen van mijn paniekaanvallen en een heleboel oud zeer. Het gevoel weer controle te hebben over je emoties is goed waard.

 
dank je Renske, zo gauw ik tijd heb ga ik me er in verdiepen en sla de link vast op.

 
Hila heeft mij gisteren laten weten dat eftnederland.nl NIET de oorspronkelijke EFT-therapie aanbiedt en traint. Hoed je voor namaak!

Mike

 
Gary Craig is de bedenker van EFT en heeft dit aanvankelijk ZONDER WINSTOOGMERK gedaan. Zijn ptotocol heeft hij GATIS online gezet!

Mike

 
Wat is namaak, mensen die andermans methode uitdragen? Doen wij dat niet allemaal hier op het forum van meneer Price? En zou je me willen vertellen waarom je in je laatste posting schrijft dat meneer Gary Graig zonder winstoogmerk zijn werk wereldkundig heeft gemaakt? Ik kan het alleen maar toejuichen dat hij zijn protocol gratis ter beschikking heeft gesteld, dat doen er velen met hem, zo ook Robert Smith , toch zullen veel van deze mensen ook graag hun brood op de plank zien. Het is aan de gebruiker in hoeverre deze bereid is diensten ter betaling af te nemen. Ik zet hier ter aanvulling even de link naar de website van Gary Craig http://meridianvitality.com/gary-craigs-eft-manual/ en op de homepage vind je de link naar zijn manual: http://www.spiritual-web.com/downloads/eftmanual.pdf

 
Mike,

Wat fantastisch dat je ook eindelijk zo enthousiast bent geworden over EFT! 8)

Ik zal toch mijn zus eens vragen of ze zich ook eindelijk eens inschrijft en voorstelt op dit forum. Zij is EFT-therapeut en is ook al een aantal jaren helemaal WAPF!

Wapf en EFT is een inderdaad een supergoede combi!

@Renske,

Robert Smith is inderdaad ook helemaal geweldig! Op youtube staan ook heeeeel veel goede filmpjes van hem!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.922
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan