andere manieren van helen

Er komen vele EFT-practitoners langs op internet, hoe weet ik of het een nepvariant betreft?

 
Hila Moskovich heeft daadwerkelijk bij Gary Craig de opleidng gevolgd. Ga gewoon naar haar toe, zou ik zeggen.

Mike

 
Quote:
Janse:doet jouw zus het via Graig's manier?

Ik ben wel benieuwd naar goede EFT therapeuten in NL.


Ik heb haar gevraagd om zich eens voor te stellen op dit forum. Ze kan dan zelf je vragen beantwoorden, want ze weet het allemaal nog veel beter dan ik.

Maar als je een goede EFT therapeut zoekt, dat is zij zeer zeker! Daar ben ik voor de volle 100% van overtuigt! Ze haalt vaak heel bijzondere resultaten, en ook in vaak erg korte tijd.

Wapf icm EFT is geweldig!

 
Quote:
Wapf icm EFT is geweldig!



Dat ben ik helemaal met je eens, Janse :D

 
Goede voeding is de basis, ook voor het oplossen van psychische klachten. Wil je goede therapie, dan ligt goede voeding daaraan ten grondslag. Volgens mij gaat het hand in hand.

 
Dankje Renske..ik had ook gegoogeld maar niks gevonden.

Werkt EFT echt zo fantastisch? ik heb nl al verschillende therapieen gehad..emdr,voice-dialogue,hypnotherapie,psychotherapie en het focussen en de helende reis..

Alleen bij die laatste 2 heb ik het gevoel dat het echt werkt..maar aangezien het allemaal laag voor laag gaat duurt het wel lang.

Ik vraag me af of EFT dus echt zo bijzonder goed en beter? werkt dan andere therapieen.

 
@Alexandra: Ik ben het helemaal met je eens dat goede voeding de basis is. Toch is het mijn ervaring dat je daarmee niet alles kunt helen, en dan zul je toch verder moeten zoeken naar een methode die bij jou en jouw verhaal past.

@I-lady: Ik denk dat je zelf moet ondervinden wat het met je doet. Mij heeft het verrast, door de eenvoud, de snelheid en doeltreffendheid. Ik heb nu twee jaar ervaring met shiatsu en acupunctuur, beide werken voor mij perfect, en EFT is op dezelfde principes gebaseerd. Nadeel bij beide is echter dat je ervoor naar een therapeut moet en dat er een kostenplaatje aan hangt. EFT kun je ieder ogenblik van de dag en waar je ook bent toepassen. Dat laatste is voor mij in elk geval belangrijk, jezelf kunnen redden wanneer dat nodig is vind ik erg belangrijk.

 
Dat bedoel ik ook met hand in hand gaan. Geen methode zonder goede voeding. Dan blijf je achter de feiten aanlopen.

 
Quote:
Ik ben het helemaal met je eens dat goede voeding de basis is. Toch is het mijn ervaring dat je daarmee niet alles kunt helen, en dan zul je toch verder moeten zoeken naar een methode die bij jou en jouw verhaal past.


Dat is ook de reden waarom ik met Hila ga samenwerken. Zij kan niet alles oplossen met EFT en ik kan niet alles oplossen met voeding, maar samen komen we een heel eind!

Mike

 
Gaan jullie samen praktijk houden, Mike? Lijkt me een perfecte combinatie!

 
Nee, dat niet. Ik wil geen praktijkruimte. Ik kom bij de mensen op bezoek en kijk in hun keukenkastjes en koelkast en in een persoonlijk gesprek gaan we dan een plan van aanpak bespreken.

Mike

 
Ik ben het nu al via deze weg en op lezingen aan het promoten, zonder website op dit monent. Ik heb al twee aanvragen voor consulten ontvangen, dus wie volgt??? westonprice.nl@gmail.com.

Mike

 
Goed bezig, Mike! 8)

Ongeloofelijk hoe snel Wapf aan het groeien is hier in Nederland. Een jaar of 5 geleden wist bijna niemand in Nederland nog wat van Wapf en echte gezonde voeding. Nu trekt dit forum alleen al meer dan 3000 verschillende bezoekers per dag en komt Mike al bij de mensen thuis om de koelkast eens vol te zetten met ECHTE voeding :D

Als we nog eens 5 jaar verder zijn zit heel Nederland weer ouderwets aan de roomboter en rauwe melk (hoop ik) :D

 
En dat zijn dan echt 4000 verschillende bezoekers? Dus als ik voor de 20e keer op het forum kom wordt ik als 1 bezoeker geteld?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan