Zijn er voedingsmiddelen, tussen haakjes dan, uit de supermarkt die jullie echt missen maar toch niet kopen, wetende hoe ongezond ze zijn?
Zo mis ik bijvoorbeeld salades:
Eiersalade.
Krabsalade.
Garnalensalade.
Aardappelsalade.
Huzarensalade.
Zalmsalade.
Etcetera.
Maar als ik eens in een supermarkt ben, en het etiket eens lees, word ik daar zeer droevig van: E621, glucose-fructosestroop, suiker, zout, conserveringsmiddelen en noem maar op. En dan gooi ik het bakje letterlijk zo het schap weer in, ongeacht hoe het daar terecht komt.
Maar ik mis het nog steeds, en denk er aan hoe lekker het was om vroeger zo`n bakje leeg te lepelen als tussendoortje, of om het op brood of cracker te smeren...
Hebben jullie ook van dat soort produkten die je niet meer koopt, maar toch mist?
Weten jullie of er in natuurwinkels wel gezonde salades te koop zijn?
Of weten jullie hoe je zelf een gezonde salade in elkaar kunt draaien?
Zo mis ik bijvoorbeeld salades:
Eiersalade.
Krabsalade.
Garnalensalade.
Aardappelsalade.
Huzarensalade.
Zalmsalade.
Etcetera.
Maar als ik eens in een supermarkt ben, en het etiket eens lees, word ik daar zeer droevig van: E621, glucose-fructosestroop, suiker, zout, conserveringsmiddelen en noem maar op. En dan gooi ik het bakje letterlijk zo het schap weer in, ongeacht hoe het daar terecht komt.
Maar ik mis het nog steeds, en denk er aan hoe lekker het was om vroeger zo`n bakje leeg te lepelen als tussendoortje, of om het op brood of cracker te smeren...
Hebben jullie ook van dat soort produkten die je niet meer koopt, maar toch mist?
Weten jullie of er in natuurwinkels wel gezonde salades te koop zijn?
Of weten jullie hoe je zelf een gezonde salade in elkaar kunt draaien?