zeezout

Op advies van Poekie hier ergens op de site, niet meer terug te vinden voor mij waar, heb ik mijn keltische zeezout net door de electrische koffiemolen gehaald om het fijn te krijgen.

Wat een genot zeg!

Dank Poekie!

Bij mij lukt de mechanische zoutmolen niet bij keltisch zeezout die kennelijk te nat is om goed door een normale zoutmolen te kunnen.

Maar de koffiemolen werkt perfect.

Ik kan zo mijn eigen kruidenzout maken.

Als je ze koopt zijn ze veel te duur vind ik!

 
Wat een goede tip. Die grove korrels zijn soms wat lastig als je precies wilt doceren, op je gebakken ei bijv. En de mechanische zoutmolen werkt idd niet. Een koffiemolen, dus. Ga ik proberen.

 
Als je zoals ik niet goed mineralen opneemt, dan helpt transdermale opname van in dit geval keltisch zeezout naar mijn idee nog het beste. Daarom doe ik elke 4 dagen (3 dagen ertussen) nu een voetenbadje in 2 eetlepels keltisch zeezout. Het water ozoneer ik eerst (maar dat laatste dient weer een ander goed doel dacht ik).

 
Heel vreemd maar mijn bloeddruk is juist omhoog gegaan door het gebruik van keltisch zeezout. Nu ik daarmee 4 dagen gestopt ben is het gelukkig een heel stuk lager, dus voorlopig geen zeezout meer voor mij. Hebben daar misschien meer mensen last van hier op het forum?

 
Naatje,

Drink je wel genoeg water.

En hoe gebruik je het zout, via een sole oplossing?

Hoe heb je het verdunt en hoe gebruik je het daarna?

 
Drink 2 liter water per dag en smorgens en savonds sole oplossing 1 op 3 zoals voorgeschreven.

Gebruik ook elke dag Kurkuma met zwartepeper in olijfolie. Veel vis en appelazijn.

 
Precies! heb het nu een tijdje in de gaten gehouden maar het werd steeds erger zo hoog is mijn bloedruk nog nooit geweest en bleef maar doorgaan omdat het juist de bloeddruk zou verlagen, maar dat is niet waar.

 
Nu weer 150/95 (nog te hoog) en met gebruik van het zeezout 175/110, maar ik wil het zonder pillen omlaag krijgen en niets helpt.

 
Dankje Poekie, heb het allemaal al gelezen maar niets nieuws en ook niet hoe je het moet doen. Het gekke is dat niets werkt of enig klein resultaat geeft. Misschien gewoon stoppen met alles en gewoon gaan leven zonder al die dure bio poedertjes,drankjes, pilletjes?

 
Vitamine D, Vitamine E, Probiotica, Nux Vomica D4, Gastronol, rode bietensap. Verder alle gezonde kruiden zoals gember, curcuma, knoflook, tym, oregano en Keltisch zeezout. Elke dag ben ik er mee bezig de tafel staat er vol mee.

 
Naatje, weet je eigenlijk kun je beter geen vitamines apart innemen.

Vitamine D heeft bijvoorbeeld vitamine A nodig (en andersom) om goed opgenomen te kunnen worden en dat dan ook nog in juiste verhoudingen. Dan kun je nog beter een goede levertraan innemen die de juiste verhouding vitamine A en D (5:1) heeft.

Als je het dan ook nog met boterolie combineert is het helemaal toppie.

In het alleen lezen forum staan handige adresjes: https://www.fatsforum.nl/bbpress/topic.php?id=138

Hier vind je ook waar je de levertraan kunt kopen.

je slikt ook Nux Vomica D4. Als ik daarop google zie ik dat het gebruikt wordt bij overspannenheid/stress.

Heb jij daar last van?

Gastronol wordt gebruikt tegen brandend maagzuur. Geldt dat ook voor jou, slik je het daarvoor.

Mag ik vragen waar jouw voeding zoal uit bestaat, door de dag heen?

 
Naatje, mocht je nog aan het schrijven zijn, ik ga naar bed.

Morgen gaan we weer verder.

Probeer lekker te gaan slapen.

Er is een oplossing voor jouw probleem.

Welterusten.

 
Dit zijn veelbetekende opmerkingen van Poekie:

Quote:
je slikt ook Nux Vomica D4. Als ik daarop google zie ik dat het gebruikt wordt bij overspannenheid/stress.


Quote:
Gastronol wordt gebruikt tegen brandend maagzuur. Geldt dat ook voor jou, slik je het daarvoor.


Ik zie toch heel duidelijk een hormonale disbalans van bijnieruitputting/verzwakking en een trage schildklier.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.345
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan