Zapper

ikke

New member
Hallo iedereen,

Sinds gisteren heb ik voor de tweede keer een zapper. De eerste heb ik een week of drie gehad en ik had hem 24/7 aan mijn lijf. Ik heb er nooit echt veel van gemerkt.

Nu heb ik er weer één en vallen me wel een paar dingen op:

- Als ik hem op een plek leg, "voel ik daar een hartslag". Dus, leg ik hem in mijn nek, dan voel ik het kloppen in mijn nek. Leg ik hem op mijn wang, voel ik het kloppen op mijn wang. Leg ik hem op mijn buik, voel ik het kloppen op mijn buik.

Bij die vorige heb ik dat nooit gehad. Wat is dat? Een lichaam dat extra aan het werk gezet wordt?

- Als ik hem op mijn voorhoofd leg, zie ik allemaal lichtflitsen. Dat is niet van het rode lampje. Wat is dat dan? Die flitsen voelen niet goed, dus ik heb hem een aantal keer na een paar seconden al weggehaald.

- Mijn lijf lijkt geactiveerd. Ik heb vannacht met zapper geslapen en ik heb behoorlijk onrustig geslapen, maar werd ook niet heel moe wakker.

Ik dacht dat die zapper vooral was om microben te doden en verder je lichaam de juiste frequentie gaf. Het verschil tussen zapper 1 en 2 vind ik echter wel heel opvallend.

 
Pinklady.

Het kloppen herken ik. Dat zijn de elektromagnetische frequenties die je in je lichaam voelt pulseren. Lichtflitsen als je hem op je voorhoofd legt zijn mij niet bekend. Misschien inderdaad een goed idee om hem niet meer op je voorhofd te leggen als je er niet gerust op bent. Dat je lijf geactiveerd voelt, lijkt me een goed teken, er is dus iets gaande!

Het verschil tussen de eerste en tweede zapper is inderdaad opvallend, maar wellicht heeft het iets te maken met het feit dat er bij jou in de tussentijd iets veranderd is. Je hebt op dit forum en andere forums herhaaldelijk aangegeven hoe ongevoelig je kunt zijn voor lichamelijke signalen. Wellicht ben je nu uit deze 'gevangenis' aan het breken en word je gevoeliger! De 'bunker' rondom je hart is aan het afbreken! De zapper doet nl. veel meer dan alleen microben doden, hij aardt je ook omdat hij de Shumann-frequentie bevat, de frequentie van de aarde.

Mike

 
Mike, maakt het volgens jou dan nog iets uit welke zapper je gebruikt? Ik heb je regelmatig reclame zien maken voor die van Don Croft, deze heb ik nu aangeschaft, had 'm gister binnen en hij ziet er 'in-elkaar-geknutseld' uit. Niet dat dat mij wat uitmaakt, maar voor sommige zappers moet je zelfs aparte drivers aanschaffen al naar gelang je 'target'. Ook de Terminator II van Don Croft is aanzienlijk duurder dan de Basic Zapper en claimt healing op diverse niveau's. Op grond van alle info die ik heb gelezen lijkt een 'gewone/simpele' zapper me - voor micro-organismen - doeltreffend genoeg?

 
Hilda,

Ja, die van Don Croft is goed en goedkoop. Het is een verbetering van het concept van Hulda Clark, qua ontwerp maar ook qua gemak. Niks geen gedoe meer met koperen staafjes die je vast moet houden en 7 minuten op en 7 minuten af met tussenpozes van 20 minuten. Gewoon een handig klein dingetje dat je overal op je lichaam kunt plaatsen. De Basic Zapper is ook die ik gebruik en is effectief genoeg tegen parasieten. De duurdere modellen van Croft bevatten kristallen en hebben een meer diepgaande, spirituele werking. Aards en nuchter als ik ben vind ik het basismodel goed genoeg!

Mike

 
Mike,

Kan ik ergens lezen hoe de werking van de zapper is (volgens jou) ?

Zou het voor mij iets kunnen betekenen?

 
Ikke,

De beste info vind je in deze twee filmpjes van David Wolfe:

&feature=player_embedded

&NR=1

En ja, het zou zeker iets voor jou zijn!

Mike

 
ingewikkeld als ik er dingen over lees... frequenties/ electronen...pfff is er ergens ook een eenvoudige uitleg van hoe dit werkt?

 
Het werkt heztelfde als zuurstof maar dan op elektromagnetisch niveau:

Het leven bedient zich van zowel positieve als negatieve ionen. De positieve lading bevordert afbraak, de negatieve lading bevordert opbouw. Beide zijn noodzakelijk, zolang ze maar in evenwicht blijven met elkaar. Het leven is een voortdurende cyclus van leven en dood, opbouw en afbraak.

Dit gebeurt ook op celniveau in je lichaam. Cellen sterven af en worden weer vernieuwd. Althans, dat is de bedoeling. Ziekte moet gezien worden als disbalans (dis-order) waarbij er meer afbraak plaatsvindt dan opbouw, een soort van langzame dood. De organismes die bevorderlijk zijn voor die afbraak zijn de micro-organismes, dus de schimmels, bacterien, virussen en parasieten. Insecten moeten ook gezien worden als afbrekende organismes. Het zijn aaseters, opruimers, de 'vuilnismannen' van Moeder Natuur. Vandaag de dag zijn er ook gifstoffen in omloop die nooit eerder in de natuur voorkwamen en ook deze bevorderen afbraak, omdat ze lichaamsvreemd zijn.

Om de balans te herstellen moeten we deze positief geladen organismes en deeltjes/stofjes binden d.m.v. negatieve ionen. Zuurstof is negatief geladen maar de elektromagnetische frequentie van de zapper is dat ook. Er wordt dan gebruik gemaakt van de aantrekkingskracht van de natuur, waarbij twee tegenovergestelde energieen zich aan elkaar verbinden en samen 1 worden. Door deze binding kan het lichaam vervolgens de ongewenste stoffen en organismes afvoeren en verwijderen. Dit is exact de manier waarop de natuur zelf zich bevrijdt van overtollige positief geladen deeltjes. Vandaar dat je hogere concentraties ozon ziet in vervuilde lucht, de natuur is deze positief geladen vervuiling aan het binden met de negatief geladen ozon. Bliksem veroorzaakt ook ozon en moet ook gezien worden als een reinigingsproces. Je ziet dan elektromagnetisme en zuurstof samenkomen en een krachtig negatief geladen energieveld vormen.

Kan je het een beetje volgen?

Mike

 
haha, misschien nog even 2 keer doorlezen..

Jeetje Mike, sta steeds weer versteld van de kennis die je bezit! Om jaloers op te zijn!

 
Pinklady,

Die lichtflitsen herken ik, heb dat ook een paar keer gehad. vooral op het gezicht, vlak bij mijn mond. De flitsen gaan dan net zo snel als het knipperen van het rode lampje. Heel gek gevoel idd. Heb het maar heel soms..

Evan

 
Evan,

Klopt, die lichtflitsen gaan gelijk met het knipperen van het lampje. Eerst dacht ik dat het door het lampje kwam, maar toen heb ik het lampje naar boven gericht en het ook nog afgedekt. Op zich is het nog steeds te verklaren door het rode lampje: misschien is dat de wel de "zapfrequentie", oftewel: misschien zapt 'ie wel op het ritme van het rode lampje. Ik doe maar een suggestie, hoor. Maargoed, ik leg die zapper even niet meer op mijn voorhoofd.

 
Kan dit alleen maar gekocht worden met creditcard? Of is er een andere mogelijkheid? Bijv. dat iemand meer besteld en die dan beschikbaar stelt voor mensen die geen creditcard hebben? :oops: # durftevragen

 
Ik heb gezapt tot ik erbij neerviel.

Een keer ging ik op vakantie bij de gratie dat ik die zapper bij me had.

Elke ochtend lag ik gericht te zappen.

Ik had (heb) ook alle drivers van de hulda clark zapper.

Maar ik kende ook heel wat bekende lyme-frequenties uit mijn hoofd en ik kon die handmatig invoeren.

Ik merkte heus wel wat.

Zeker in het begin dat ik zapte kreeg ik een enorm katerhoofd na de lymefrequenties af te draaien.

En ik kreeg er de wondroos van mijn vriend mee weg door gericht op de bewuste bacterie (streptococcus pyogenes) te zappen bij hem.

Later heb ik nog een andere zapper gekocht ook: de biowave.

Die heeft ook nog een detox-chip zelfs.

Nu doe ik er niets meer mee: ik werd het zo zat!

Nu ben ik bij een resonantietherapeut die me de moeite uit handen neemt (heerlijk!) met haar behandelingen waarmee ze 24 uur per dag mij gericht ontdoet van allerlei gespuis, allergieen en gifstoffen.

Dit gaat al een jaar zo, wel veel geduld hebben...

Maar ik heb al wat stappen gezet: geen hartklachten meer, terugkerende blaasontstekingen foetsie (wat een ellende!), eierstokcyste, tarwe-, suiker- en melkallergie weg inmiddels en meer goed nieuws.

Ik ben wel benieuwd welke frequenties de zapper van Don Croft afdraait.

Is dat alleen die parasietenfrequentie van ik geloof 30 herz?

Nee ik zie het al tussen 14 en 16 herz.

Tja, ik vraag me dan af of dat volstaat om alle pathogene beestjes mee uit te roeien.

 
Ik weet niet op de zapper van Don Croft effectiever is tegen micro-organismes dan die van Hulda Clark, geen idee. Wat ik wel weet is dat ik nog nooit zo'n goede ontzurende, rustgevende en aardende zapper heb meegemaakt!

Ik gebruik de zapper als ik 's nachts wel eens wakker word en dan moeilijk in slaap kom. Ik leg de zapper dan of op mijn voorhoofd, of op een andere plek op mijn gezicht, of op de buikstreek (alvleesklier, milt of lever). Ik val er zonder uitzondering altijd door in slaap. Ook gebruik ik hem voor het slapen gaan en ik kan de keren niet meer tellen dat ik op de bank voor de TV in slaap ben gevallen door dat ding!

Daarnaast ontzuurt de zapper enorm, is mijn ervaring. Het helpt mij om versneld zure rommel die ik al veel te lang met me meedraag via de darmen weg te werken.

Tenslotte vind ik het een bijzonder aardende frequentie. Ik ontlaad er letterlijk ook door. Een goede manier om van verkeerde spanning (zoals je nu voor je beeldscherm opbouwt) af te komen. Dat komt natuurlijk omdat de verkeerde spanning positieve ionen zijn en de zapper negatieve ionen afgeeft.

Kortom, ik ben heel erg blij met het ding!

Mike

 
Quote:
Daarnaast ontzuurt de zapper enorm, is mijn ervaring. Het helpt mij om versneld zure rommel die ik al veel te lang met me meedraag via de darmen weg te werken


Zou zomaar kunnen verklaren wat me nu al ruim een week gebeurd: veel, donkere, kleffe ontlasting.. Ik had de link met de zapper nog niet gelegd.

Verder,..

Ook ik leg de zapper bij het inslapen op mijn buik, maag, lever... ik slaap heel vast de laatste weken en vooral: ik word wakker met de wekker!!!! Dit is me nooit eerder overkomen, ik was altijd om 6uur standaard wakker en kon dan niet meer slapen,.

Nu kan ik gerust nog even blijven liggen ;)

 
Ikke,

Reken maar dat dit door de zapper komt, zowel de ontgifting als de diepe nachtrust! Ik ervaar exact hetzelfde! En dat voor 25 euro!

Mike

 
Mike

tot op heden heb ik geen zapper besteld. Ik heb een ernstig ontgiftingsprobleem ( zo lijkt het) en ben bang dat ik last krijg van het gebruik van de zapper. Hoe denk jij hier over.

ik ben overigens ook dagelijks tussen 05.30 en 6.00 wakker en ben een slechte inslaper

 
Hoe doen jullie dat, 's nachts slapen met de zapper? Ik raak dat ding altijd kwijt in bed. Overdag draag ik de zapper altijd bij mij, maar 's nachts ligt deze dus op het nachtkastje.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.787
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan