Zalig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar!

Hoi Binc,
Wat mooi geformuleerd en fijn dat het je zo gaat.

Ik zit al enkele jaren op dit forum en heb ook mega-veel geleerd.
Voor mij een geweldig leerjaar was waar ik spiritueel heel veel geleerd heb van Mike. Deze inzichten hebben mij nu zeer geholpen met het verwerken van de dood van mijn moeder.
Dit forum is echt geweldig.

Bedankt hiervoor!!!
Dorothé
 
Voor mij een geweldig leerjaar was waar ik spiritueel heel veel geleerd heb van Mike. Deze inzichten hebben mij nu zeer geholpen met het verwerken van de dood van mijn moeder.
Dit forum is echt geweldig.

Fijn om te horen Dorothé. En bet is nog leuk en leerzaam ook. Althans, dat vind ik. Ik vind het topic feminisme ook zeker interessant. Lang geleden leerde ik van mijn toenmalige coach hoe hij over deze maatschappij dacht. Toen al vond ik zijn filosofie mega interssant en stond ik open om van hem te leren in combinatie met zijn universele blik op het leven die hij ook naar anderen over wilde brengen. Hij zei altijd dat het jammer was dat de politiek, scholen en onderwijs het universele principe niet kenden. Dit vanwege de reden dat onze maatschappij Kapot aan het gaan is. Hij heeft dit ook meermalen ter sprake gebracht in zijn lessen als coach naar zijn leerlingen. Weet je, de kunst is om te bereidheid te hebben te willen leren. Daarnaast om niet alles wat je leest vanuit je hoofd naar je gevoel te laten. In zijn woorden geestedeeltjes, harde schijf, computer. Waarom niet, dat zijn oude emotionele banden die je nog met het verleden hebt waar je jezelf niet door moet laten leiden. Kan er nog veel meer over vertellen hoor. Maar wat hij eigenlijk zei is hetzelfde in mijn bekeving als wat Mike zegt over feminisme. Alleen Mike geeft ook hey stukje mee over hormonen. Voor mij de missing link en erg interessant.
 
politiek, scholen en onderwijs het universele principe niet kenden

Dit moet zijn, politiek, onderwijs en ouders. Hij was van mening dat dat nodig was voor deze maatschappij. Dus ook ouders opvoeden. Zie ik daar weer de door Mike genoemde olifant staan die uit de weg moet.
 
Hallo Mike, Henk, Ron, Tanja en alle forumleden,

Ik wens jullie hele fijne dagen samen met jullie familie en alle mensen waar jullie van houden.

Hele fijne kerstdagen en een goed en gezond 2020!

Laat 2020 het jaar van ontwaken worden!!! Het jaar van the Storm!
Liefs,
Dorothé
 
Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling en een goed uiteinde! Natuurlijk de beste wensen voor 2020 en op naar een betere wereld!
 
Hoi Mike, Henk en alle Forum-leden,

Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen en een geweldig spiritueel en gelukkig 2021!

Hieronder een door mijn vertaalde tekst die al eens op het forum verschenen is ivm. Trump:

Liefde

Liefde is geduldig, liefde is vriendelijk,

ze is niet afgunstig, ze beroemt zich niet op,

ze is niet trots, ze is niet onbeleefd,

ze is niet zelfzuchtig,

ze is niet gemakkelijk boos,

ze houdt geen verslag van fouten bij.

Liefde verheugt zich niet in het kwaad,

maar verheugt zich met de waarheid.

Het beschermt altijd, vertrouwt altijd,

hoopt altijd, zet altijd door.

Liefde faalt nooit.



Mooie kerstdagen &

Een liefdevol 2021

Hier ook nog een mooie tekst van Ellaster al verschenen in 2017 maar blijft mooi:

https://www.ellaster.nl/2017/12/24/vieren-we-eigenlijk-echt-kerstmis/

Liefs en wwg1wga, we gaan ervoor met het hoofd rechtop!

Dorothé

 
Hierboven al mijn kerstboodschap.

Toch nog een mooie video met het bekendste kerstlied met Helene Fischer



Dorothé
 
De koning vertelde in zijn toespraak het gedichtje over de liefde, wat ik hierboven geplaatst heb. Dat is toch wel zeer toevallig.

Dorothé
 
Ik hoorde zijn toespraak en had het gedichtje van jou niet precies in mijn hoofd. Maar wel "toevallig" ja.

Ik heb het wel uitgeprint en in de gezamelijke gang gehangen.

In principe zijn er mensen die alles weghalen - er heerst hier geen vreemdzame sfeer - dus ben benieuwd of ze zo,n mooi gedicht laten hangen.



Ik ga straks wel even mijn eigen kerstmuziek spelen.

Iedereen wens ik een Zalig Kerstfeest en een gelukkig Nieuwjaar.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.820
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan