Zalig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar!

Even wat prachtige rustgevende muziek voor vanavond. Niet per se voor de kerst maar ook leuk voor nu vond ik zelf.

 
Ik wens alle forummers het beste van het beste voor 2018. Veel liefde, plezier, geluk en boven alles een goede gezondheid!

 
Hoi allemaal,

Ik hoop dat jullie mooi gevierd hebben en nog mooi doorvieren en ik wens iedereen

een gelukkig nieuwjaar met goede gezondheid en veel goede inzichten!!!!

Tot gauw,
Dorothé
 
De allerbeste wensen voor 2018, dat iedereen optimaal mag profiteren van de gedeelde kennis.
 
Hallo Mike, Henk, Ron, Tanja en alle forumleden,

Ik wens jullie hele fijne dagen samen met jullie familie.

Hele fijne kerstdagen en een goed en gezond 2019!

Laten we hopen dat 2019 het jaar van de vrede mogen worden, een jaar waar de goede boodschap omgezet mag gaan worden.
Waardeer het als je alle mensen nog om je heen mag hebben waar je van houdt.

Liefs,
Dorothé
 
Dorothe, jij en alle forumleden herzelfde toegewenst. Ik ben ervan overtuigd dat 2019 ons veel.goeds zal brengen!

Mike
 
Ik wens ook alle fatsforummers fijne kerstdagen samen met je geliefden. (Pas als je mensen moet missen besef je hoe belangrijk ze voor je zijn.)
En iederen een wondermooi 2019!
 
Wondermooie kerstvideo van een man die in het Canadese woud in een hut woont en daar zo goed mogelijk zelfverzorgend (ja ook jagen) leeft. Zijn vrouw woont nog in hun gewone huis, maar komt wel af en toe voorbij. Ik volg deze man al enkele maanden (zijn video's). Dit is een mooie kerstspecial:



Dorothé
 
Zalig kerstfeest allemaal. Bedankt voor de inspiratie en inzichten die ik op dit forum heb opgedaan. Laten we hard ons best doen om 2019 tot een mooi jaar te maken.
 
Fijne feestdagen iedereen en dat we maar een spannend en mooi 2019 tegemoet gaan!

Joost
 
Iedereen heel gelukkig en gezond nieuwjaar!!!
In de afgelopen jaren veel wijsheid en lessen geleerd hier waar ik dankbaar voor ben. In de laatste dagen van 2018 zoveel meer mee gekregen en geleerd hier wat ik als zeer prettig heb ervaren. Dit heeft geresulteerd in een hele fiijne ervaring vanavond met iemand die mij toch heel dierbaar blijkt te zijn omdat ik begon te begrijpen hoe ik met haar moest praten. Heel dankbaar voor.
En door het open staan om wijzer te willen worden, inmiddels zoveel mooie dingen gebeurd vanavond met behulp van hier. Ik ga 2019 met nieuwe en nieuwsgierige energie tegemoet!
Ik wens iedereen op dit waardevolle forum dezelfde wijsheid en leerzaamheid toe, door jezelf volledig open te stellen, en de bereidheid en moed te tonen om jezelf te willen onderwijzen, en de ogen te openen voor alle informatie die duidelijk zichtbaar aangereikt word. Ook al gaat dit met vallen en opstaan, incl confrontaties met jezelf. Durf te zien!!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.754
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan