Zalig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar!

En dan nu op naar 3 weken bottenbouillon. De detox komt eraan. Ik ga nu de soep maken. Nu eet ik die wel bijna elke dag, maar een detox is wat anders.

Dorothé
 
Een beetje heavy voor de oren. Maar er zijn mensen die het goed vinden.
Maar goed, ABBA, Rammstein, het maakt niet uit. Ieder wat wils, zolang we maar doorgaan met ontwaken!!!

Dorothé
 
Hallo Mike en iedereen hier op het forum,

Ik wil jullie allemaal een heel fijne en gezellige Kerst wensen.

Eet lekker, en geniet er samen van.

Het onderstaande videootje geeft een mooie sfeer. Ondertussen is het liedje toch al wel een beetje afgezaagd (nee het is niet last Christmas!), maar ik vind het toch zeer romantisch, zeker omdat wij nu geen sneeuw hebben. Er komt ook een klein poesje in voor (zo lief)!



Liefs allemaal,

Dorothé
 
Ik vreesde al dat iemand een keer met die totale 'cuck' Ed Sheeran aan zou komen...

Uit de songtekst van dit vreselijke nummer:



Baby, I'm dancing in the dark
With you between my arms
Barefoot on the grass
Listening to our favourite song
I have faith in what I see
Now I know I have met an angel in person
And she looks perfect
I don't deserve this
You look perfect tonight

Dit is nou precies de zoetsappige bullshit die vrouwen graag willen horen. Ze worden nl. nooit verliefd op een persoon, maar op hun zelfgecreeerde ILLUSIE van die persoon (daarom proberen ze mannen ook meteen te veranderen nadat ze met hen een 'relatie' aangaan). Vrouwen zijn enkel verliefd op HET IDEE DAT ZIJZELF GELIEFD ZIJN (daarom vragen ze mannen ook voortdurend om hardop uit te spreken dat zij van haar houden).

Al die flauwekul van 'engelen' die er 'perfect' uitzien. Zien jullie nu werkelijk niet dat Sheeran gewoon in jullie slipje wil komen met zijn stroperige woorden? Niet alleen zit er een leuk poesje in de video, maar dat is ook precies waar hij op uit is! En jullie smelten van je kruk af bij dit nummer! En dat is nog tot daar aan toe, maar een hele generatie jonge mannen denkt dat dit de manier is waarop je vrouwen moet toespreken/zingen...

Wedden dat die Sheeran geen fuck klaarspeelt in bed met zijn halfzachte (letterlijk!) gekweel over een DRUGSHOER (echt waar!). Sheeran is zo glad als een paling in een emmer snot, lees de tekst van 'Shape of You':

http://www.metrolyrics.com/shape-of-you-lyrics-ed-sheeran.html

Afkomstig van MetroLyrics, binnenkort te veranderen in MeTooLyrics. Al deze suikerzoete betamannen mogen straks eindeloze advocaatkosten en alimentatie gaan betalen, want vrouwen willen dit zoetgevooisde gelul aanvankelijk horen omdat het aansluit bij de narcistische sprookjeswereld van de kinderen die zij mentaal zijn, maar ze geven geen reet om je als ze uiteindelijk genoeg krijgen van die softe voetveegmentaliteit, waarna ze probleemloos overlopen naar de eerste de beste drugsverslaafde klootzak die ze alle hoeken van de kamer laat zien. Ik denk dat Ed zijn achternaam beter alvast kan veranderen in She-ran (zij liep weg)!

Einde 'rant'. Vrolijk kerstfeest allemaal!

Mike
 
Hoi Tanja,

Ook voor jou natuurlijk.

Mike, klopt, ik val echter niet voor Ed Sheeran, maar voor de video. De sneeuw, de hut, de kerstatmosfeer. Dat is wat anders dan voor die jongen. Maar kom, het maakt niet uit.
Ik hou van de echte kerstsfeer en die vond ik in die video.

Dorothé
 
Ik geef toe dat ik niet als een man denk, loopt graag alle kerstmarkten af en hou echt van kerst en in het bijzonder van sneeuw. Ik neem altijd vakantie in de kersttijd en geniet van de magie (meestal in Duitsland). Ja, die naïefheid is me gebleven. Mag toch wel?

Dorothé
 
Sheeran is een 'snake oil salesman'. Vooral die zinsnede 'I don't deserve this' steekt mij. Hij leert millennial-jongens dat ze vrouwen als 'engelen' moeten behandelen en hen 'niet waardig' zijn. Dat is de definitie van een 'cuck' (betaman/mangina). De millennial-meisjes vreten dit op, maar uiteindelijk veranderen die 'lieve meisjes' in helse monsters en vreten ze die jongens op en verruineren ze hun leven, zonder ook maar 1 seconde spijt of berouw te tonen. Dankzij Ed Sheeran krijgen we er weer een nieuwe generatie vechtscheidingen bij. En bedankt, Ed!

Mike
 
Tja, het ging mij alleen om DEZE video, maar in relatie tot het forum begrijp ik je antwoord natuurlijk wel.

Zo verbaasde het mij dat een collega van mij (over de 50 jaar) met haar dochters naar een concert van hem gaat. Buiten deze video had ik nog nooit van deze jongeman gehoord.
Ik weet niet wat hij normaal voor songs schrijft, maar als het in hetzelfde genre is, dan moet hij wel, wil hij in de smaak vallen bij de vrouwen. De jongen is natuurlijk verre van mannelijk en verre van mooi.

Trouwens Mike, klein vraagje: Ben jij dan nooit eens in een romantische bui?

Je weet dat voor mij het openen van de ogen een schok was. Ik was zeer naïef. Ik kon de informatie over satanisme bijna niet aan. Nu heb ik uiteindelijk wel de red pill geslikt en ben daar blij om. Maar, in deze tijd ben ook ik een cuck en kijk zelfs graag naar sprookjes. Ach, daarna gaat het gewone leven weer verder.

Dorothé
 
Ondanks dat ik zelf niet zo van kerst hou wil ik iedereen hele mooie en fijne kerstdagen wensen! En natuurlijk een knallend uiteinde en heel gelukkig 2018!!

 
Godsgeschenk, zonder je te willen beledigen (het is tenslotte bijna kerst) wil ik toch proberen je uit de droom te helpen:

Allereerst, tenzij je tot die zeldzame categorie vrouwen behoort met een semi-mannelijk brein (zoals Tanja) is het ONMOGELIJK voor vrouwen om de 'red pill' te slikken. De 'purple pill' is het best haalbare. Het feit dat je zwijmelt bij de ILLUSIE die we 'kerstsfeer' noemen zegt mij dat de 'red pill' er voor jou niet in zit, helaas. Ik hoop niet dat je al te boos op me bent als ik dit schrijf, maar je beschrijft jezelf nota bene als 'naief' en vraagt mij vertwijfeld of je dat niet ook mag zijn. Kortom, je wilt je eigen 'bubble' niet loslaten want je vrouwelijke brein leeft daar heel prettig in, vanwege de 'dopamine fix' die dit voortdurend oplevert (evenals makeup en andere vormen van (zelf)bedrog). Daarom kon je de info over satanisme ook niet of nauwelijks aan. Vroeger zeiden mannen: don't you worry your pretty little head. Wees nou maar gewoon mooi en lief, daar zijn jullie goed in, dan houden wij ons wel bezig met wat er werkelijk in de wereld gaande is.

Ik weet het, ik ben een onverbeterlijke 'seksist'. Het zij zo. It comes with the red pill. De 'red pill' is nl. dat vrouwen al eeuwenlang een geheim met zich meedragen en dat wordt hier feilloos uit de doeken gedaan. Onderdeel van dit grote geheim is dat ze onderling met elkaar voortdurend competitie leveren over alfamannen. Als deze alfamannen echter hun ego aan de kant zetten en dit grote geheim openbaren spannen de vrouwen ineens met elkaar samen tegen de alfa's die het wagen om dit aan de grote klok te hangen en komen ze op de proppen met valse beschuldigingen van 'seksisme' of, nog erger, aanranding en/of verkrachting. Jij weet niet wat het is om de 'red pill' te slikken, omdat je in een positie van PRIVILEGE verkeert in de gynocratische samenleving die WIJ MANNEN voor jullie hebben gecreeerd. Pas als er een strikte scheiding tussen mannen en vrouwen zou plaatsvinden en jullie gedwongen worden om op eigen kracht jullie eigen samenleving te creeren zullen jullie werkelijk de 'red pill' gaan slikken:

http://www.returnofkings.com/143382/the-case-for-gendo-nationalism

Jullie kunnen ook geen 'cuck' zijn, want de definitie van 'cuck' (afkorting van 'cuckold') is een man die vrijwillig toestaat dat zijn eigen vrouw/vriendin vreemdgaat. Het concept van 'trouw' is de meeste vrouwen volkomen vreemd. Wil je 'red pill'? OK, ik geef je 'red pill':

Sinds ik me hier in heb verdiept, ga ik anders met vrouwen om, zowel in mijn relatie met mijn eigen vriendin als in mijn hoedanigheid als docent. Ik gedraag me als een leider en heb geleerd 'nee' te zeggen tegen vrouwen. Ook pik ik geen enkele shit meer van ze en hanteer daarbij een 'zero tolerance'-beleid (dit geldt ook voor mijn eigen relatie). En wat is het resultaat? Verbetering/verdieping op het relationele vlak en een onweerstaanbare aantrekkingskracht voor jonge vrouwen/meisjes op mijn werk. Als man heb ik echter de hersencapaciteit om eergevoel en trouw boven alles te plaatsen. Niet voor niets kennen mannen de uitdrukking: buitenshuis hongerig worden, thuis eten. Ik ga dus niet vreemd, hoewel ik willekeurig welke jonge, vruchtbare en botergeile vrouw probleemloos kan hebben als ik dat wil. Ze houden ook een gezond soort respect voor me, alsof zij nu degenen zijn die niet meteen op me af durven stappen en avances te maken (maar de blikken zeggen voldoende).

DIT is de 'red pill', NIET de 'cuckoldry' die Ed Sheeran verkondigt!

Mike
 
Je beledigt mij niet, Mike. Ik ken je nu al wel langer hier op het forum en heb je ook al een paar keer ontmoet.

Ik zit op dit forum omdat het waanzinnig interessant is en me al vele ogen geopend heeft. Daar gaat het me om. Ik denk al heel veel anders en zie de wereld al met gehele andere ogen en daar ben ik je dankbaar voor en trouwens dit hele forum.

Dus, ik ben blij als ik dan de purple pill haal, daarmee zit ik dan toch al veel verder dan vele andere vrouwen en ook mannen.

Ik zie de illusie van 'Ed Sheeran' zeer duidelijk hoor, doorzie ook de droom van kerst. Nu met de ernstige ziekte van mijn moeder kon ik er in het begin van de kersttijd ook niet mee omgaan. Toch ben ik blij dat ik het even een beetje los kan laten en idd de illusie even kan genieten.
Zolang ik zie dat het een illusie is, dan is het al heel wat en dit forum houdt me wel actueel wat er werkelijk allemaal in de wereld loos is.
Een ding zal ik echter altijd wonderbaarlijk blijven vinden: Sneeuw!

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.906
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan