Zalig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar!

Iedereen hele fijne feestdagen en een super en gezond jaar voor 2017 gewenst!
 
Hallo allemaal! Ik wens jullie ook van mij uit hele gezonde en fijne kerstdagen en 2017!
Ik ben al een hele tijd niet meer op dit forum geweest, namelijk sinds de crash. Het lukte mij daarna niet meer om in te loggen en ook een nieuw profiel aanmaken lukte maar niet, het leek wel of mijn IP-nummer werd geblokkeerd. Later zag ik toevallig dat mijn forumnaam bij vroegere reacties opeens "Mapas" was. Daarnaast had ik eigenlijk ook te weinig tijd om het forum bij te houden, er werd zo ontzettend veel op gepost en je moest alle topics al bijhouden omdat de naam de lading vaak niet dekte.
Ik heb naar aanleiding van het WP-forum veel geëxperimenteerd met onze andere waterstofperoxide, darmreinigingen, kefir, en ga maar door. Dat doe ik allemaal niet meer. Maar wat erin is gebleven zijn de pure onbehandelde producten, geen pakjes en zakjes meer. Veel rauwe melk, kaas, leverworst, slagroom (hmmm!!), kokosolie, roomboter. Daarnaast vrij weinig fruit maar veel groente, en weinig koolhydraten. Suiker is sowieso uit den boze.
Ik eet nu alweer ruim vijf jaar op deze manier, en dat is voor mij extra bijzonder omdat ik bijna 30 jaar (post-)anorexia heb gehad en griezelde van vet. Dit forum heeft echt mijn leven veranderd. Voor een terugval ben ik niet bang meer, ik heb wel eens gelezen dat je je na vijf jaar een nieuwe gewoonte helemaal eigen hebt gemaakt. En dat is inmiddels echt zo. Ik heb nog heel lang pure chocolade (85%) als guilty pleasure gehad, dat was een echte beloning. Liefst elke dag. Maar ik vind het steeds minder onweerstaanbaar. Dagenlang denk ik er niet aan, en soms neem ik nog een stuk als een soort beloning, maar ik krijg er niet meer het gevoel bij. Dus ik heb het gevoel dat ik pas nu echt van de suiker ben afgekickt.
Gelukkig heb ik geen aanleg om (te) dik te worden, ik ben ongeveer drie kilo aangekomen en meer komt er niet bij, het staat me goed vind ik. Ik eet wel veel minder vet dan de eerste jaren, maar toen had mijn uitgehongerde lichaam dat echt nodig denk ik, nu is het een kwestie van onderhouden.
Mijn grootste guilty pleasure is nu misschien wel een vers knapperig broodkapje (ik eet normaal geen brood, alleen af en toe roggebrood) met dik roomboter en oude kaas, daar kan ik intens van genieten.

Dus nogmaals allemaal hele fijne dagen en voor 2017 veel gezondheid toegewenst! Want gezondheid is je grootste goed. Je hebt maar één lichaam en je kunt niet zoals bij een auto de versleten onderdelen vervangen. Dus wees er zuinig op want alleen met een fit en gezond lijf kun je optimaal van het leven genieten en er voor je naasten en voor jezelf zijn!

 
Oh ja, net dacht ik dus: laat ik weer eens proberen of ik misschien weer kan inloggen.......en ja hoor, het lukte weer! :)
Ik ga niet meer zoveel tijd aan het forum besteden als in het beginjaren, maar ik wil wel weer wat vaker meedoen, om geïnspireerd te blijven actief aan mijn gezondheid te werken en aan die van anderen door ervaringen te delen.
 
Nieuwjaarsboodschap van The Vigilant Citizen:



Although mass media wants us to believe that everything is spoiled and corrupted, that is simply not the case. The same timeless things that were revered and cherished thousands of years ago are still here today. We are made to be in nature, to bask in its beauty and to be in tune with its harmony. We are meant to inhale fresh air and to enjoy the sound of birds chirping. We are meant to reflect on life to the sounds of fire crackling and of water flowing. We are meant to admire the night sky and to contemplate the stars.

We are meant to translate this beauty and harmony into love and care towards others. We are meant to seek deeper truths, to discover spirituality and to express ourselves through artistic creation. In short, we are meant to be fulfilled, awakened and enlightened human beings.

Unfortunately, everything in mass media goes in the opposite direction. It is about replacing beauty and harmony with fear, dread and confusion. It is about unbalancing the mind and debasing the soul.

Do not let “them” have this power over you. Do not allow their sick mindset to poison your existence. This year, I’ve published several articles exposing the horrifyingly sick mindset of the elite. I cannot yet comment on why I had to remove some these articles from the site, but I can confirm that there was nothing “fake” within them. Like a worm slithering in dirt, the elite fears being exposed to the bright light of truth. It causes it to dry up and die.

Although some sick people might be in power for the time being, their time will come. In the words of the immortal Johnny Cash, God’s gonna cut ’em down. Meanwhile, our time on Earth is short and precious. Will you spend this time fearful and cowering or will you work on becoming the fulfilled, awakened and enlightened person you were intended to be?

This is what being a Vigilant Citizen is truly about. So please take advantage of this holiday season to fully connect with what is truly important in life. Hug your loved ones, help those in need, read a good book, cook a great meal, enjoy nature, pet a dog, play an awesome tune on the trombone and yell at a tree. Because, despite the doom and gloom, the beautiful truth of this world is right there. You just need to look in the right direction.



http://vigilantcitizen.com/vigilantreport/despite-doom-gloom-pt-5-2016-holiday-post/

Mike
 
Ik wens jullie allemaal een heel mooi jaar toe en wens dat eindelijk die 100e aap wakker wordt!
 
Jammer dat je het niet leuk vind. Tja, de een vind ABBA leuk de ander bah. Ik hoorde hem toevallig op de radio en dacht, kom ik plaats hem even.

Volgende keer plaats ik Rammstein, misschien is dat beter :)

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.889
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan