Yoghurt maken

iemand hier weleens gehoord van Yonav yoghurt, een speciale cultuur die als ik het goed heb begrepen de GcMaf eiwit aanmaakt.
GcMaf maakt vitamine D beschikbaar voor het lichaam en is eerstelijns behandeling tegen kanker.
In vaccins (alle) en vast nog meer producten (wat we nu nog niet weten) zit nagalase, een blokkeerder voor de aanmaak van GcMAF.
Laat dat nagalase nu in grote hoeveelheden in personen voorkomen bij kanker en autisme.
Dat is wat Jef Bradstreet en nog vele andere alternatieve artsen ontdekt hebben en naar de publiciteit wilden brengen en hebben dit met hun leven moeten bekopen.
 
Nee, ik had er nog niet van gehoord. Wel prijzig die cultuur. Zou dat nu echt zoveel beter zijn dan andere yoghurt of kefir? Of de combinatie met colostrum die het hem doet?

Ik heb nu trouwens viili om yoghurt mee te maken, hoef je niet te verwarmen, lekker makkelijk. Heb ik hier vandaan: http://lutbailleul.wix.com/kefir#!over-1/ch18
Er zijn nog een paar variaties. Eigenlijk zou je hem niet met rauwe melk moeten maken de eerste keer, maar heb ik wel gedaan en werd toch yoghurt, beetje dun wel, maar ik giet een beetje wei weg en dan is ie lekker.
 
Wat is veel geld als je beseft dat dit een epigenetisch medicijn is? Activering van GcMAF en uitschakeling van nagalase komt het gehele systeem ten goede en functioneert als een reset van je totale gestel. Jij maakt zelf yogurt, misschien een idee om dit te gaan maken en uit te proberen bij jezelf en anderen? Ik verneem graag je bevindingen!

Mike
 
shit, mijn tekst weg. Opnieuw dus...
Ik heb mijn plan getrokken Mike, ik ga proberen aan die yoghurt cultuur te komen, wat is nou 10 euro in de maand voor misschien een mega stap.
Als de spuiten beschikbaar waren met GcMAF deed ik het ook, ook al is het duur, dan maar poosje droog brood vreten (bij wijze van spreken dan hahaha).
Mijn dochter krijgt elke dag DE levertraan, lever, eieren, vette vis enz en toch mist er iets. Zij heeft een lelijke eczeemachtige huid en puistjes en bleek. Zo zou maar kunnen omdat vit. D niet wordt opgenomen door nagalase.
Ik vind het erg de moeite waard om dit te gaan proberen. Misschien wel de sleutel!
 
ik heb de yoghurtcultuur besteld.
Met waterstofperoxide lijkt me goed te reinigen en die heb ik in huis en colostrum haal ik bij de boer in Ingen, Matthijs de Haan van guernsey A2 koeien.
 
ik heb net vanochtend telefonisch contact gehad met de Yonav yoghurt(cultuur) leverancier,
https://www.aurorscalartechnology.com/webshop/vijo-drink-yoghurt/
en het is nu onderweg naar mij.
De verkoper zegt dat ik de cultuur alleen maar in gesteriliseerde melk kan doen vanwege foute bacteriën die dan de cultuur kapot zullen maken.
Ik heb met hem een gesprekje gehad over het verschil van goede en slechte melk en dat in goede melk, foute culturen eruit gewerkt worden. Hij had als argument dat er geen of nauwelijks boeren zijn die goede melk verkopen.
Hij weet dus wel wat van Yonav cultuur en allerlei soorten natuurlijke resonantie therapieën enz. maar niet over echte voeding lijkt het.
Iig is de gebruiksaanwijzing voor gesteriliseerde melk.
Ik heb bedacht dat ik een proef ga doen met de melk van Matthijs en de Yonav.
1e biologische melk van Demeter, gester. met een beetje yonav
2e melk van Matthijs volledig gekookt, met een beetje yonav
3e melk van Matthijs niet heter dan 39 graden, met een beetje yonav

Ik verdeel de Yonav cultuur(poeder) in 3 stukjes en maak dus 3 soorten yoghurt.
Hij stuurt ook colloid.goud mee en zegt goede ervaring te hebben met autisme daarin.
 
Ja daar hoorde ik laatst ook iets over, dat de bacteriecultuur die in de rauwe melk zit de strijd aangaat met de yoghurtcultuur. Zo staat ook op de verpakking van de poederkefir dat je het met uht melk moet maken.

Ik ben heel benieuwd naar je experiment Marijan, ik hoop van harte dat deze yoghurt je dochter wat goeds brengt!
 
Ik ben ook benieuwd. Er is mij aangeraden zelf kefir te maken maar dan wil ik het van geitenmelk doen. deze melk is bio-dyn. Ik heb een koemelk-allergie en heb geen idee of kefir van koemelk bij mij klachten gaat geven. (jeuk, puistjes en diaree) Dus heb ik tot nu toe nog niet geprobeerd, alhoewel het nu in de Eko winkels te koop is.
 
Rauw power yoghurt is een prima starter, of het alleen met de wei ook lukt weet ik niet zeker, denk het wel, probeer eens en laat het ons weten.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.849
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan