Weston Price Dag, 11 februari 2012, De Bilt

Quote:
Helemaal gelijk! Debsy, zie nieuw topic


MamaW, ik zie geen nieuw topic voor WAPF-moeders. Het is wel een goed idee!

Quote:
Poekie, leuk dat je dat verteld van Daniellemv4. Ik vind het erg leuk om met andere wapf-mama's in contact te komen.


Danielle heeft me gemaild met de vraag of ze met jou en/of Gerrit in contact kan komen. Vind jullie het OK als ik Danielle jullie emailadressen doorstuur?

Mike

 
MammaW en Danielle,

Schrijven jullie het dan ook op het forum als jullie samen iets tegenkomen wat iedereen mag weten? :idea:

Er zijn meer moeders op zoek naar informatie voor hun kinderen.

 
Is het een idee om alles wat Poekie opgenomen heeft vooraan te plaatsen in het alleen lezen forum?

Dit is informatie die ook zeer interessant is voor nieuwe lezers.

 
Dirtsa,

Dat zou kunnen maar de links blijven 6 maanden downloadbaar via die links.

Dat is natuurlijk te ondervangen door het na 6 maanden opnieuw er op te zetten, dat kan ik dan in de gaten houden.

Maar dat moet Mike beslissen.

 
Wowh, een zeer geslaagde dag zo te lezen!

Jammer dat ik er niet bij kon zijn.

Erg fijn dat ik via de linkjes toch de sprekers kan horen! Bedankt!

 
hoi hoi

Ik was er ook, wel undercover :)

Ik geloof dat Poekie naast ons zat, want er was een dame die steed de sprekers opnam en even later kwam mike naast haar zitten.

Mijn collega was degene met de bos zwarte krullen :)

Er zat ene arjan achter mij die me zo bekend voor kwam, ook van dit forum, we zitten nog te peinzen hoe het komt dat hij zo een bekende toet heeft.

Ik moet zeggen dat het veel informatie was en af en toe keken wij elkaar aan zo van zie.............. dat is wat we bedoelen, waarom zien mensen dit niet, willen mensen niet verder kijken, gaan mensen niet voor hun eigen lijf en leven, alsof we als robot door het leven gaan.

Ben erg geraakt door de laatste spreken, zo mooi en puur vanuit zijn hart, ik had zelfs momenten dat ik dacht nu barst hij in tranen uit #fluisterkoe

Ik zou trots zijn op zo'n papa als dochter!!

Mijn schoonmoeder wilde meer weten en na enig uitleg gaat ze het boek bestellen, zo leuk wanneer mensen "wakker" worden en kennis willen opdoen zodat ze voor hun eigen kunnen beslissen, keuzes kunnen en mogen maken.

Ik heb genoten en kom zeker weer wanneer er een vervolg komt, wellicht zal ik dan een sticker oplakken en "herkenbaar" zijn.

groetjes ratel

 
Hoi rateltje,

Ik kan je zo nog voor me halen. Jammer dat we elkaar niet gesproken hebben.

Een volgende keer dan maar.

Dan gaan we echt stickers dragen met onze forum naam er op.

Alleen Dennis was eigenlijk herkenbaar met zijn hoge zwarte hoed.

 
Femke, eind maart heb je een nieuwe kans. Rateltje, ik zal wel iets gemist hebben op dit forum. Maar kom je hier al veel langer? dan schaam ik mij diep dat ik mij niets voor de geest kan halen van jou.

 
Ik baalde al dat ik er niet bij kon zijn, maar na de reacties te hebben gelezen helemaal.

Super dat er opnames zijn gemaakt, heel interessant om terug te luisteren!!

 
dirsa, dat probleem ken ik.. Was al bezig om alle namen op papier te zetten met wat steekwoorden wat bij wie hoort zoals; achtergrond, leeftijd, beetje waarmee deze persoon bezig is, wat typerend is.. maar merk dat dit niet meevalt dit even uit het stukje voorstellen te halen, omdat er buiten dit forum ook veel tussendoort staat..

 
@Ikke,

van hetzelfde laken een pak.

Hou het inderdaad bij, de namen en 'kenmerken'.

Kun je nog eens even wat terugpakken uit de schriftelijke geheugen.

 
misschien kan ik een trpoic maken waarin iedereen zich heel kort en beknopt bescrijft>? zou wel erg handig zijn!

Wie dit niet wil.. ook goed natuurlijk..

momentje..

 
Na een hectische week (of anderhalf) kan ik eindelijk eens alle verhalen lezen en bestanden luisteren.

Grote dank dat je de moeite hebt genomen om alles op te nemen en te uploaden Poekie! :wink:

 
Phoenix, graag gedaan hoor, het was een kleine moeite.

Zelf hoor ik het ook graag nog een keertje terug. Je hoort op zo'n middag zoveel en als je het dan later nog een keertje terug kunt luisteren denk je, oh ja dat was inderdaad ook verteld.

 
wat grappig Poekie dat je nog weet wie ik was, en ja dennis die heb ik idd ook gezien, onmogenlijk om die niet te zien met zijn uitstraling die dag :)

Dirtsa stop die schaamte maar weer weg,want zo vaak ben ik hier niet geweest of heb iets gemeld ;-)

Wellicht een volgende keer, dan vergeet je mij noot meer haha!!

Wat ik ook grappig vond is dat ik bepaalde gezichten zo herkende vanuit foto's van websites enz en Mike totaal niet kerkende.

Alsof je iemand al "jaren" kent gevoel, en dat vanachter een scherm.

Een jongen achter ons, die hier bekend is als Arjen dachten wij te kennen,maar was niet zo.

Ik begrijp dat er in maart wederom een dag is, wij willen heel graag nogmaals de rit maken.

 
Zijn de geluidsopnames van de bijeenkomst in 2012 misschien nog ergens terug te luisteren? Jammer genoeg werken de links niet meer. En zijn er plannen voor een bijeenkomst in 2013?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.798
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan